Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів
на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760
(окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-19 Fenevychi-Borodyanka-Makariv-Byshiv on section km 54+460 - km 59+500, km 60+600-km 72+760 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-19 Fenevychi-Borodyanka-Makariv-Byshiv on section km 54+460 - km 59+500, km 60+600-km 72+760 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
190 767 208,00 UAH
UA-2018-07-06-001538-c ● f9c4bd4ddcf84961b84ef632bea00114
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 липня 2018 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2018 11:44 |
Очікувана вартість: | 190 767 208,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 953 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 953840 UAH |
Publication date: | 06 липня 2018 18:49 |
Enquiries until: | 27 липня 2018 08:00 |
Complaints submission until: | до 02 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 серпня 2018 08:00 |
Information
Estimated total value: | 190 767 208 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 953 840 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-19 Fenevychi-Borodyanka-Makariv-Byshiv on section km 54+460 - km 59+500, km 60+600-km 72+760 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17200 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів
на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760
(окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів
на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760
(окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-19 Fenevychi-Borodyanka-Makariv-Byshiv on section km 54+460 - km 59+500, km 60+600-km 72+760 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2018 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2018 12:11 |
Перелік змін від 26.07.18р.pdf | |
26 липня 2018 12:10 |
18В-18 Проект Договору зміни.doc | |
06 липня 2018 18:52 |
Додаток № 13 Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв Т-10-19.docx | |
06 липня 2018 18:51 |
18В-18 Тендерна документація.doc |
26 липня 2018 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2018 12:11 |
Перелік змін від 26.07.18р.pdf
|
|||
26 липня 2018 12:10 |
18В-18 Проект Договору зміни.doc
|
|||
06 липня 2018 18:52 |
Додаток № 13 Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв Т-10-19.docx
|
|||
06 липня 2018 18:51 |
18В-18 Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошення
Дата подання: 10 липня 2018 16:04
Дата відповіді: 12 липня 2018 10:21
Оголошена процедура не є дійсною, оскільки попередня процедура закупівлі за тим самим предметом закупівлі не завершена та не відмінена.
https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/4058390/
Яким законодавчим актом керувався Замовник проводячи одночасно дві процедури з однаковою очікуваною вартістю 190 767 208,00 грн. та на ті самі ділянки автодороги "Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками)"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше твердження, що оголошена процедура (оголошення № UA-2018-07-06-001538-c) не є дійсною, оскільки попередня процедура закупівлі за тим самим предметом закупівлі (оголошенням № UA-2018-05-15-000682-b) не завершена та не відмінена є заканодавчо-необгрунтованим.
Процедура вищезаначеної закупівлі (оголошенням № UA-2018-05-15-000682-b) відмінена 06.07.2018р., тому що допущено до оцінки менше ніж дві тендерні пропозиції з чим ви можете ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Замовник повторно оголосив торги на цей предмет закупівлі тільки після того, як відмінив торги і твердження щодо одночасного проведення двох процедур за одним і тим же предметом закупівлі є безпідставним.
Процедура вищезаначеної закупівлі (оголошенням № UA-2018-05-15-000682-b) відмінена 06.07.2018р., тому що допущено до оцінки менше ніж дві тендерні пропозиції з чим ви можете ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Замовник повторно оголосив торги на цей предмет закупівлі тільки після того, як відмінив торги і твердження щодо одночасного проведення двох процедур за одним і тим же предметом закупівлі є безпідставним.
аналогічний договір
Дата подання: 25 липня 2018 13:25
Дата відповіді: 26 липня 2018 11:57
Чи буде враховувати Замовник, як належний, також досвід виконання аналогічного договору на влаштування злітно-посадкових смуг в аеропортах (з асфальтобетонним покриттям)? Технологічно влаштування дорожнього одягу з асфальтобетону та злітно-посадкових смуг не відрізняються. Якщо такий досвід Замовником допускається, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Назва предмета закупівлі визначена п.4.1. Р.І тендерної документації, а саме: «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів км 51+118 - км 53+950, км 59+200 - км 60+600 (45233142-6 Ремонт доріг).
Згідно п. 3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт – це комплекс робіт (послуг), направлений на відновлення транспортно-експлуатаційних показників та споживчих властивостей до
роги, а також забезпечення безпеки та безперервності дорожнього руху, як під час виконання робіт, так і після їх завершення.
В Законі України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 року № 2862-ІV (зі змінами) наведено вичерпний перелік транспортних споруд, що відносяться до поняття «автомобільні дороги».
Враховуючи вищенаведене, влаштування злітно-посадкових смуг в аеропортах (незалежно від конструкції дорожнього одягу) не відноситься до поняття «автомобільна дорога», не відповідає визначеному в тендерній документації предмету закупівлі в сукупності нормативно-законодавчих документів і не може бути прийняте Замовником як таке, що відповідає вимогам абз. 1, 2 п. 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації.
Згідно п. 3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт – це комплекс робіт (послуг), направлений на відновлення транспортно-експлуатаційних показників та споживчих властивостей до
роги, а також забезпечення безпеки та безперервності дорожнього руху, як під час виконання робіт, так і після їх завершення.
В Законі України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 року № 2862-ІV (зі змінами) наведено вичерпний перелік транспортних споруд, що відносяться до поняття «автомобільні дороги».
Враховуючи вищенаведене, влаштування злітно-посадкових смуг в аеропортах (незалежно від конструкції дорожнього одягу) не відноситься до поняття «автомобільна дорога», не відповідає визначеному в тендерній документації предмету закупівлі в сукупності нормативно-законодавчих документів і не може бути прийняте Замовником як таке, що відповідає вимогам абз. 1, 2 п. 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації.
аналогічний договір
Дата подання: 26 липня 2018 15:44
Дата відповіді: 27 липня 2018 11:53
Ознайомившись в з Вашою відповіддю щодо неприйняття досвіду влаштування покриття злітно-посадкових смуг із асфальтобетону, просимо роз’яснити, в чому саме полягає відмінність у технології виконання робіт по влаштуванню дорожнього покриття з асфальтобетону та аналогічного покриття в аеропортах, адже улаштування нежорстких покриттів доріг та аеродромів виконується за єдиними нормативними стандртами згідно діючих будівельних норм? Чому Замовник не враховує практику Укравтодору по проведенню закупівель за кошти міжнародних фінансових установ, відповідно до якої аналогічність договору визначається виходячи з обсягів, складності, методів та технології виконання основних робіт? При цьому, відповідно до оприлюдненої тендерної документації до процедури закупівлі, Замовник вимагає надання форм КБ-2в з переліком видів послуг в цій формі КБ-2В, що відповідає основним видам послуг (дорожній одяг), які зазначені в Технічному завданні. Тобто визначальним є саме види робіт, а не назва предмету закупівлі. Такий підхід Замовника є нічим іншим, як зловживанням своїми правами та обмеженням конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись з Вашим уточнюючим(повторним) запитанням до попередньої відповіді Замовника, ми дійшли до висновку, що Ви помилково тлумачите поняття аналогічності, а саме абз.1,2 п. 5.2.1 Р III Тендерної документації, в яких зазначено:
«Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2015 – 2017 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг»
Таким чином підтвердженням аналогічності досвіду, що відповідає визначеному предмету закупівлі є, в першу чергу, аналогічні договори, а не склад та види робіт, включені у форми КБ-2в, які можуть розглядатись на відповідність технічному завданню, лише у випадку наявності та надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Інакше чому б тоді Вам, чи іншим учасникам, не запропонувати в підтвердження аналогічного досвіду влаштування складських майданчиків або подібне, де було влаштовано орієнтовно такий же дорожній одяг, який визначений у технічному завданні.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник здійснює зазначену закупівлю за бюджетні кошти і не може застосовувати, як Ви зазначаєте «практику» Державного агентства автомобільних доріг України (далі - Укравтодор) по проведенню закупівель за кошти міжнародних фінансових установ, оскільки ці закупівлі Укравтодор здійснював згідно вимог ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де міжнародними договорами передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений Законом, а саме в п.2 ст.6 Закону зазначено:
«Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…»
Враховуючи вищенаведене, підхід Замовника ніяким чином не обмежує конкуренцію між добросовісними учасниками з достатнім досвідом та дозволить забезпечити своєчасне і якісне виконання державного замовлення.
«Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2015 – 2017 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг»
Таким чином підтвердженням аналогічності досвіду, що відповідає визначеному предмету закупівлі є, в першу чергу, аналогічні договори, а не склад та види робіт, включені у форми КБ-2в, які можуть розглядатись на відповідність технічному завданню, лише у випадку наявності та надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Інакше чому б тоді Вам, чи іншим учасникам, не запропонувати в підтвердження аналогічного досвіду влаштування складських майданчиків або подібне, де було влаштовано орієнтовно такий же дорожній одяг, який визначений у технічному завданні.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник здійснює зазначену закупівлю за бюджетні кошти і не може застосовувати, як Ви зазначаєте «практику» Державного агентства автомобільних доріг України (далі - Укравтодор) по проведенню закупівель за кошти міжнародних фінансових установ, оскільки ці закупівлі Укравтодор здійснював згідно вимог ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де міжнародними договорами передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений Законом, а саме в п.2 ст.6 Закону зазначено:
«Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…»
Враховуючи вищенаведене, підхід Замовника ніяким чином не обмежує конкуренцію між добросовісними учасниками з достатнім досвідом та дозволить забезпечити своєчасне і якісне виконання державного замовлення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-06-001538-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8", Код ЄДРПОУ:100067972
Дата подання: 14 серпня 2018 16:28
Дата подання: 14 серпня 2018 16:28
Скарга на рішення замовника про допуск до аукціону тендерної пропозиції та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ДО: Органу оскарження Антимонопольний комітет України, вул. Митрополита В.Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Відкрите акціонерне товариство «Будівельно-монтажний трест № 8», Республіка Білорусь, 220073, м. Мінськ, вул. Піонерська, 37. Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2018-07-06-001538-c, назва предмету закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) CPV: 45233142-6. СКАРГА на рішення замовника про допуск до аукціону тендерної пропозиції ПП "Автомагістраль" та порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 09.08.2018 р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №18В-4-18 від 09.08.2018 р., відповідно до якого Замовник прийняв рішення про допуск до аукціону тендерних пропозицій всіх учасників. Скаржник, ознайомившись з тендерним пропозиціями інших учасників, вважає, що тендерна пропозиція Приватного підприємства "Автомагістраль" неправомірно допущена до аукціону та повинна була бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації: 1.1. ПП "Автомагістраль" не підтверджено досвід виконання аналогічного договору у обсязі не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: деякі виконані цим учасником договори не підпадають під визначення замовника «аналогічний договір» (договори на капітального ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій, на капітальний ремонт площі), не надано форм КБ-2в з переліком видів послуг в цій формі КБ-2В, що відповідає основним видам послуг (дорожній одяг) до договору №50 від 06.03.2017. 1.2 ПП "Автомагістраль" не підтверджено наявність обладнання та матеріально - технічної бази згідно з вимогами Додатку № 4 до тендерної документації, а саме надано нечинний на дату подання пропозиції Атестат виробництва на АБЗ ДС-158, що не відповідає умовам додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Автомагістраль» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а не допускати її до аукціону.
Такий підхід Замовника порушує принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників, відкритості та прозорості, адже, висуваючи у тендерній документації досить високі вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник, оцінюючи пропозиції, приймає як належний досвід одного з учасників, документальне підтвердження якого не відповідає умовам тендерної документації. Не відхиливши тендерну пропозицію, Замовник порушив ст. 3, ч.3 ст. 11, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права Скаржника, який готував свою тендерну пропозицію у відповідності до умов тендерної документації, у зв’язку з чим був допущений до аукціону, а інший учасник, пропозиція якого не відповідала – також був допущений до аукціону. Вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону пропозиції ПП «Автомагістраль». Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. встановити неправомірність та зобов’язати скасувати рішення Служби автомобільних доріг у Київській області про допущення до аукціону тендерної пропозицій ПП «Автомагістраль» у процедурі закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг), оголошення про закупівлю № UA-2018-07-06-001538-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупвлі" скаржник відкликає свою скаргу
Дата: 16 серпня 2018 14:19
Рішення від 16.08.2018 № 8388.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 20:05
Інформація про перенесення розгляду скарги № UA-2018-07-06-001538-с.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2018 15:17
Рішення від 21.08.2018 № 8544.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2018 15:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 серпня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
177 591 749,00
UAH з ПДВ
|
177 591 749,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
179 900 000,00
UAH з ПДВ
|
179 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" |
184 000 000,00
UAH з ПДВ
|
183 046 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
177 591 749,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 12:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 вересня 2018 15:43 |
Коментар щодо відміни: | На закупівлю послуг по об’єкту: ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) були проведені торги і за їх результатами визначений переможець - Приватне Підприємство "Автомагістраль». За результатами торгів, тендерним комітетом Замовника, було прийняте рішення про намір укласти договір (протокол №18В-6-18 від 30.08.2018) з переможцем торгів. Рішення 30.08.2018р. оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик. Але Замовнику надійшов лист від головного розпорядника коштів (лист Укравтодору від 28.08.2018 № 2180/1/5.4-9, вх. Від 04.09.2018 №01-06/3227) в якому повідомляється, що кошти, які передбачались на фінансування вищезазначеного об’єкту перерозподілені на інші цілі. З огляду на вищевикладене і керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно відмінити торги із-за відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг по поточному середньому ремонту на вищезазначений об’єкт. |
Документи:
18 вересня 2018 15:42
|
Протокол № 18В-6-18 від 18..09.18р. рішення про відміну торгів.pdf |