Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Степана Бендери від транспортної розв’язки Моcковський міст до вул. О. Теліги
Overhaul of Stepan Bendery avenue from the traffic junction of the Moskovsky bridge to the street. O. Teligi
Очікувана вартість
596 646 300,00 UAH
UA-2018-07-06-001369-c ae830da24ddb44ef947e07a48d4a41e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 липня 2018 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 21:00
Початок аукціону: 14 серпня 2018 14:03
Очікувана вартість: 596 646 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 983 231,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2983000 UAH
Publication date: 06 липня 2018 16:24
Enquiries until: 27 липня 2018 21:00
Complaints submission until: до 02 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 серпня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 596 646 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 983 232 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проспекту Степана Бендери від транспортної розв’язки Моcковський міст до вул. О. Теліги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Overhaul of Stepan Bendery avenue from the traffic junction of the Moskovsky bridge to the street. O. Teligi
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 16:25
ТД - КР Бандери.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-06-001369-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФО Трофимов Федір Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2713904052
Дата подання: 01 серпня 2018 21:43
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника, що стосуються тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.08.2018 № 7905.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 19:30

Документи подані скаржником

01 серпня 2018 21:43
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2018 19:30
Рішення від 06.08.2018 № 7905.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 серпня 2018
UA-2018-07-06-001369-cae830da24ddb44ef947e07a48d4a41e2
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 серпня 2018 18:37
Електронний підпис

Публічні документи

04 серпня 2018 21:56
Cтатут КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
СТ 17.pdf
04 серпня 2018 21:55
Сканований Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2018 21:55
РІШЕННЯ БАНДЕРИ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ліцензія кшб.pdf
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf.p7s
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf (1).p7s
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf
04 серпня 2018 21:55
ЛИСТ СУБЧИКИ БАНДЕРИ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП. УГОДА АТЛ-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №5 ЕКСАДОР - КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №4 ЕКСАДОР-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №3 АТЛ-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА ТЕХНІКА .pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА РОБІТНИКИ pdf.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ВІДОМОСТІ КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
16-40506.pdf.p7s
04 серпня 2018 21:55
16-40506.pdf

Документи

08 серпня 2018 18:35
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2018 16:05
Електронний підпис
06 серпня 2018 16:00
Довідка_СТ-17.pdf
06 серпня 2018 16:00
Тендерна_пропозиція.pdf
06 серпня 2018 16:00
Уповноважена_особа.pdf
06 серпня 2018 16:00
Техзавдання.pdf
06 серпня 2018 16:00
Статут.pdf
06 серпня 2018 16:00
Реєстрація_ПДВ.pdf
06 серпня 2018 16:00
Пояснення_лабораторія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Поект_договору.pdf
06 серпня 2018 16:00
Підтвердження_3-зміни.pdf
06 серпня 2018 16:00
Паспорт Жабський.pdf
06 серпня 2018 16:00
Обсяг_робіт.pdf
06 серпня 2018 16:00
Нерухомість_земля.pdf
06 серпня 2018 16:00
Ліцензія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_субпідрядники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_згода.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_відгук.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_210318.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_2117_ТР.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_30_07-17.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_3-45.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_субпідрядники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_статутні.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_працівники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_Лабораторія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_екологія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_база.pdf
06 серпня 2018 16:00
Гарантійний_лист.pdf
06 серпня 2018 16:00
Відомості-Підряд.pdf
06 серпня 2018 16:00
Витяг_Підряд_10-07-18.pdf
06 серпня 2018 16:00
Антикорупція.pdf
06 серпня 2018 16:00
Аналогічний_договір.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_листопад.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_жовтень.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_грудень.pdf

Документи

08 серпня 2018 18:38
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2018 19:41
Електронний підпис
22 серпня 2018 19:38
ДЦ_СБ.7z
22 серпня 2018 19:38
Документи переможця.pdf
06 серпня 2018 20:40
5. Банківська гарантія.7z
06 серпня 2018 20:40
4. Проект договору.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.18. Ліцензія.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.4. Сканований паспорт.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.10.1. Договір № 09-06-2017-А.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.6. Договір № 9-02-18.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.5. Договір № 0307-2017-У.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.4. Договір № 44-17.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 593 200 000,00
UAH з ПДВ
590 216 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" 594 300 000,00
UAH з ПДВ
591 316 768,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 595 900 000,00
UAH з ПДВ
595 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 19:41
Електронний підпис
22 серпня 2018 19:38
ДЦ_СБ.7z
22 серпня 2018 19:38
Документи переможця.pdf
06 серпня 2018 20:40
5. Банківська гарантія.7z
06 серпня 2018 20:40
4. Проект договору.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.18. Ліцензія.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.4. Сканований паспорт.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.10.1. Договір № 09-06-2017-А.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.6. Договір № 9-02-18.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.5. Договір № 0307-2017-У.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.4. Договір № 44-17.pdf
06 серпня 2018 20:40
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 16:05
Електронний підпис
06 серпня 2018 16:00
Довідка_СТ-17.pdf
06 серпня 2018 16:00
Тендерна_пропозиція.pdf
06 серпня 2018 16:00
Уповноважена_особа.pdf
06 серпня 2018 16:00
Техзавдання.pdf
06 серпня 2018 16:00
Статут.pdf
06 серпня 2018 16:00
Реєстрація_ПДВ.pdf
06 серпня 2018 16:00
Пояснення_лабораторія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Поект_договору.pdf
06 серпня 2018 16:00
Підтвердження_3-зміни.pdf
06 серпня 2018 16:00
Паспорт Жабський.pdf
06 серпня 2018 16:00
Обсяг_робіт.pdf
06 серпня 2018 16:00
Нерухомість_земля.pdf
06 серпня 2018 16:00
Ліцензія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_субпідрядники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_згода.pdf
06 серпня 2018 16:00
Лист_відгук.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_210318.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_2117_ТР.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_30_07-17.pdf
06 серпня 2018 16:00
Договір_3-45.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_субпідрядники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_статутні.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_працівники.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_Лабораторія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_екологія.pdf
06 серпня 2018 16:00
Довідка_база.pdf
06 серпня 2018 16:00
Гарантійний_лист.pdf
06 серпня 2018 16:00
Відомості-Підряд.pdf
06 серпня 2018 16:00
Витяг_Підряд_10-07-18.pdf
06 серпня 2018 16:00
Антикорупція.pdf
06 серпня 2018 16:00
Аналогічний_договір.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_листопад.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_жовтень.pdf
06 серпня 2018 16:00
Акти_грудень.pdf

Публічні документи

04 серпня 2018 21:56
Cтатут КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
СТ 17.pdf
04 серпня 2018 21:55
Сканований Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2018 21:55
РІШЕННЯ БАНДЕРИ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ліцензія кшб.pdf
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf.p7s
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf (1).p7s
04 серпня 2018 21:55
лицензия.pdf
04 серпня 2018 21:55
ЛИСТ СУБЧИКИ БАНДЕРИ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП. УГОДА АТЛ-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №5 ЕКСАДОР - КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №4 ЕКСАДОР-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП №3 АТЛ-КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА ТЕХНІКА .pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА РОБІТНИКИ pdf.pdf
04 серпня 2018 21:55
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 серпня 2018 21:55
ВІДОМОСТІ КШБ.pdf
04 серпня 2018 21:55
16-40506.pdf.p7s
04 серпня 2018 21:55
16-40506.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 590 216 500,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
590 216 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:15
Додаткова 15.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:20
Додаткова 14.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:28
Додаткова 13.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 11:51
Додаткова 12.pdf зміни до договору
09 червня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 13:15
Додаткова 11.pdf зміни до договору
14 травня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 14:17
Додаткова 10.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 19:23
Додаткова 9.pdf зміни до договору
23 березня 2020 19:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:12
Додаткова 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:05
Додаткова 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 11:08
Додаткова 6.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 13:04
Додаткова 5.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 17:30
Додаткова 4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 12:43
Додаткова 3.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 16:33
Додаткова 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 16:33
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 14:19
Додаткова 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2018 14:19
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 16:46
231-10.pdf укладений
05 вересня 2018 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 2. Доповнити розділ XIX Договору п. 19.2 (Строк дії Договору може бути продовжений відповідно до термінів, які визначені в розпорядженні КМДА).
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виключити п. 19.2. розділу XIX Договору. 2. Внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 4.2. Договору, викласти в новій редакції: п.4.2 Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році становлять: 70 515 000,00 грн.. 2. Зміна реквізитів Замовника. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 викласти в новій редакції: п. 4.2. Вартість фактично виконаних робіт у 2019 році становить: 70 484 127,80 грн. 2. Дія Договору до 2021 р. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 4 в новій редакції: п. 4.1 Вартість фактично виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2020 року становить: 70 484 127,80 грн. п. 4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2020 році відповідно до Адресного переліку становлять: 120 794 730,00 грн. п. 4.3. Зобовязання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. п. 4.4 Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетниї коштів. 2. Пункт 5.1 викласти в новій редакції, щодо авансування відповідно до постанови КМУ від 04.12. 2019 р. №1070. 3. В розділі XXII змінено реквізити Замовника та Виконавця. 4. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Обсяги фінансування виконання робіт у 2020 становлять: 120 794 730,00 грн. 2. Сторони погодили внести зміни в п. 19.1 Договору, враховуючи лист головного розпорядника коштів від 27.12.2019 № 053-13750
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за договором залишається незмінною та становить: 590 216 500,00 грн 2. Обсяги фінансування робіт на березень – серпень 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 120 794 730,00 3. Сторони погодили внести зміни в п. 19.1. Договору, виклавши його в новій редакції 4. Сторони погодили нову редакцію Лінійного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Обсяги фінансування робіт на березень - серпень 2020 року відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 120 794 730,00 грн 2. Враховуючи лист головного розпорядника коштів від 26.05.2020 № 053-8378, сторони погодили внести зміни в п.19.1 Договору, виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи лист головного розпорядника коштів від 18.09.2020 № 053-14687 про затримку фінансування, пунктами 4.3, 20.1, 20.2 Договору, сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду про таке: 1. Пункт 4.2 Договору викласти в новій редакції: 4.2. Обсяги фінансування робіт на березень – листопад 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва, становлять: 163 251 600,00 грн. 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. 3. Сторони погодили внести зміни в п. 19.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. В частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання умови Договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків.».
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2 Договору викласти в новій редакції: «4.2. Обсяги фінансування робіт на 2020 рік, відповідно до бюджетних призначень м. Києва, становлять: 250 536 650,00 грн. (двісті п’ятдесят мільйонів п’ятсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 41 756 108,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. В тому числі: по рахунку «UA508201720344381002100042606» - 106 695 000,00 грн. (сто шість мільйонів шістсот дев’яносто п’ять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 17 782 500,00 грн.; по рахунку «UA208201720344311004107042606» - 143 841 650,00 грн. (сто сорок три мільйони вісімсот сорок одна тисяча шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 23 973 608,33 грн.». 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 590 216 500,00 грн. 2. Розділ IV Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2020 року становить: 70 484 127,80 грн. (сімдесят мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі сто двадцять сім грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 11 747 354,63 грн. 4.2. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2020 році становить: 250 536 649,99 грн. (двісті п’ятдесят мільйонів п’ятсот тридцять шість тисяч шістсот сорок дев’ять гривень 99 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 41 756 108,33 грн.». 4.3. Обсяги фінансування робіт на 2021 рік, відповідно до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2021 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), становлять: 269 195 722,21 грн. (двісті шістдесят дев’ять мільйонів сто дев’яносто п’ять тисяч сімсот двадцять дві гривні 21 копійка), у тому числі ПДВ 20 % – 44 865 953,71 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. 4.4. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4.5. Фінансування робіт, визначених цим Договором, здійснюється за рахунок бюджетних коштів.». 3. Абзац 2 пункту 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс.». 4. Після підпункту 6.4.16 пункту 6.4 Розділу VI Договору доповнити новим підпунктом такого змісту: «6.4.17. Після завершення робіт/частини робіт із встановлення опор зовнішнього освітлення та/або опор контактної мережі типу ОКМ, за свій рахунок замовити у спеціалізованій сертифікованій організації Експертну оцінку (звіт) відповідності нанесеного захисного покриття на такі опори методу, передбаченому технічними умовами та затверджетними проектними рішеннями. Врахувати, що без надання зазначеної Експерної оцінки (звіту) Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) повертаються Замовником Виконавцю без підпису.». У зв’язку з цим підпункти 6.4.17, 6.4.18, 6.4.19 Договору вважати відповідно підпунктами 6.4.18, 6.4.19, 6.4.20. 5. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 231-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 590 216 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 369 416,67 UAH)