Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 - 55510000-8 Послуги їдалень. (Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл, учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл) на вересень - грудень 2018 року
DK 021: 2015 - 55510000-8 Dining services. (Hot food services for pupils of grades 1-4 of secondary schools, pupils of the preferential category of secondary schools) for September-December 2018
Очікувана вартість
6 473 176,26 UAH
UA-2018-07-06-001114-a 492198194cc04996a0519588c15f3618
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна

+380645228031 tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Ольга Олександрівна
+380645228031
tender36@ukr.net
Додаткові контактні особи: Olga Alexandrovna
+380645228031
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Viddil osviti Severodonetskoi miskoi radi
National ID: 02141973
Contact point: Olga Alexandrovna
+380645228031
tender36@ukr.net
Additional contacts: Olga Alexandrovna
+380645228031
tender36@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 липня 2018 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 14:05
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2018 14:05
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:19
Очікувана вартість: 6 473 176,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 365,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 липня 2018 13:31
Enquiries until: 26 липня 2018 14:05
Complaints submission until: до 01 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2018 14:05

Information

Estimated total value: 6 473 176 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 366 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021: 2015 - 55510000-8 Послуги їдалень. (Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл, учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл, шкільних таборів та пришкільних розвивальних літніх таборів) на вересень - грудень 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Вілєсова,10
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

DK 021: 2015 - 55510000-8 Dining services. (Hot food services for pupils of grades 1-4 of comprehensive schools, pupils of the preferential category of comprehensive schools, school camps and pre-school educational summer camps) for September-December 2018 55510000-8 Services canteens
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 21 серпня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2018
UA-2018-07-06-001114-a492198194cc04996a0519588c15f3618
Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 серпня 2018 10:30
Електронний підпис

Публічні документи

18 серпня 2018 15:35
Електронний підпис
18 серпня 2018 15:31
Ст, 17.PDF
18 серпня 2018 15:31
Довідка ДПІ.PDF
14 серпня 2018 15:14
Електронний підпис
14 серпня 2018 15:13
Довідка МВС.PDF
02 серпня 2018 14:55
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:52
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2018 14:52
Примірний договір.rar
02 серпня 2018 14:52
Кваліфікаційні умови.rar
02 серпня 2018 14:52
Інші документи.rar

Документи

06 серпня 2018 10:31
Електронний підпис

Публічні документи

03 серпня 2018 12:13
Електронний підпис
03 серпня 2018 11:58
технічні вимоги Сєв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 6 473 176,26
UAH з ПДВ
6 473 176,26
UAH з ПДВ
Документи
Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" 6 473 176,26
UAH з ПДВ
6 473 176,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2018 15:35
Електронний підпис
18 серпня 2018 15:31
Ст, 17.PDF
18 серпня 2018 15:31
Довідка ДПІ.PDF
14 серпня 2018 15:14
Електронний підпис
14 серпня 2018 15:13
Довідка МВС.PDF
02 серпня 2018 14:55
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:52
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2018 14:52
Примірний договір.rar
02 серпня 2018 14:52
Кваліфікаційні умови.rar
02 серпня 2018 14:52
Інші документи.rar

Публічні документи

03 серпня 2018 12:13
Електронний підпис
03 серпня 2018 11:58
технічні вимоги Сєв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Лисичанське комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32830931
Переможець 6 473 176,26
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ " СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32830931
6 473 176,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 10:55
Додаткова угода № 6 до договору № 297 від 29 серпня 2018року (КШХ).PDF укладений
25 січня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 10:37
Додаткова угода № 6 до договору № 297 від 29 серпня 2018року (КШХ).PDF зміни до договору
25 січня 2019 10:36
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 13:10
Додаткова угода №5 до Договору № 297 від 29.08.2018р.PDF зміни до договору
17 січня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 14:11
ДУ № 4 до договору № 297 від 29 серпня 2018 року.PDF зміни до договору
10 січня 2019 14:10
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 14:02
ДУ №3 до договору № 297 від 29 серпня 2018 року.PDF зміни до договору
10 січня 2019 14:01
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 12:21
Додаткова угода №2 до договору №297 КШХ (2018).PDF зміни до договору
02 січня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:52
ДУ №1 до договору № 297 від 29 серпня 2018р( КШХ).PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:52
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 14:54
Договір № 297 КШХ.PDF укладений
29 серпня 2018 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо зменшення суми договору у зв'язку з тим що, на закупівлю товару використані кошти не в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: №297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони досягли згоди щодо продовження дії договору, укладенного в попередній бюджетний період, у звязку проведенням процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: 297від 29 серпня 2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.5 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" сторони досягли згоди щодо продовження дії договору на 20% вартості договору, укладеного в попередній бюджетний період у зв'язку з проведенням процедури закупівлі на початку наступного 2019року
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: № 297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів " Замовника", у розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити договору № 297 від 29 серпня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: № 297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: № 297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що кошти на закупівлю товару викорастані не в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: № 297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 473 176,26
UAH з ПДВ