Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району)
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2018-07-06-000885-a 8d6f4432420f4be398a163005be63a80
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Олег Валентинович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Тимчук Олег Валентинович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2018 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 01:00
Початок аукціону: 17 липня 2018 11:41
Очікувана вартість: 172 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Горох сушений (фасування по 1 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький районн, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
20000 кг
Картопля ( урожай 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький районн, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 12:30
ТД картопля і горох.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-000885-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Грищук, Код ЄДРПОУ:3300618621
Дата подання: 20 липня 2018 08:54
скарга
ново створеним підприємствам не надають можливість співпрацювати
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 15:34
Шановний учаснику ! Надаємо відповідь на Вашу скаргу. Згідно протоколу тендерного комітету відділу освіти Вінницької РДА від 19.07.2018 року , Ваша тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі частини 1 ст. 30 Закону, так як вона не відповідає умовам тендерної документації :
- відсутня довідка про відкриття рахунку з обслуговуючого банку;
- відсутня довідка про виконання аналогічних договорів (не менше одного); копії аналогічних договорів (не менше одного), які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів; позитивні листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори;
- відсутній протокол випробувань або сертифікат відповідності, або декларацію виробника, або паспорт якості, або сертифікат якості, або інший документ на предмет закупівлі, передбачений законодавством, що підтверджує належну відповідність (чи якість) предмету закупівлі встановленим нормам, вимогам, правилам тощо( на горох).
Номер вимоги: UA-2018-07-06-000885-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 25 липня 2018 16:17
Вимога про усунення порушення в процесі проведення Закупівлі
Порушення при визначенні переможця в процесі проведення допорогової закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 10:06
Шановний учаснику! Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу про усунення порушення в процесі проведення закупівлі № 13о від 25.07.2018р.
За наслідками розгляду повідомляємо Вам наступне:
- причиною для відхилення пропозиції ФОП «Облапенко Владислав Ігорович» у закупівлі: ДК 021:2015 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (Придбання картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району), які оголошені відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації за номером UA-2018-07-06-000885-a - не має підстав .
За змістом Вашого звернення Ви зазначаєте , що пропозиція ФОП «Облапенко Владислав Ігорович» не відповідає вимогам тендерної документації , а саме «Технічна та якісна характеристика предмета закупівлі», де ЗАМОВНИК вимагав подати в складі своєї тендерної пропозиції протоколу випробувань або сертифікату відповідності, або декларації виробника, або паспорту якості, або сертифікат якості, або іншого документу на предмет закупівлі (картоплю вмістом крохмалю 11-17% від маси ) . Згідно нашим вимогам додатку №2 п. 5 до документації допорогових електронних торгів ФОП «Облапенко Владислав Ігорович» надав декларацію постачальника , де КАРТОПЛЯ СВІЖА відповідає міжнародним стандартам : сертифікат BRC GLOBAL STANDART for FOOD SAFETY. FOOD SAFETY є провідним провайдером послуг з оцінки постачальників по всьому світу і в даний час він проводить більше сертифікацій ніж будь-який інший орган подібний до нього. Цей стандарт застосовний до будь-якого постачальника, в незалежності від його місця розташування і встановлює норми для фабрик по виробництву харчової продукції.
Повідомляємо Вам , що тендерний комітет не забов’язаний скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП «Облапенко Владислав Ігорович», підстава правомірне визначення ФОП «Облапенко Владислав Ігорович» переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

20 липня 2018 08:54
скарга

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2018 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грищук 142 000,00
UAH з ПДВ
119 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" 159 600,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сандульський Ігор Петрович 168 840,00
UAH з ПДВ
168 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 13:08
оновлена цінова
15 липня 2018 21:28
документи.pdf
15 липня 2018 21:28
лист згода.pdf

Публічні документи

20 липня 2018 19:10
оновлена цінова.jpg
13 липня 2018 12:59
Електронний підпис
13 липня 2018 12:58
аналогічний договір.jpg
12 липня 2018 14:59
Договір.rar
12 липня 2018 14:59
Витяг.rar
12 липня 2018 14:59
Якісна.jpg
12 липня 2018 14:59
Цінова.jpg
12 липня 2018 14:59
податкова.jpg
12 липня 2018 14:59
паспорт 16.jpg
12 липня 2018 14:59
паспорт 12-15.jpg
12 липня 2018 14:59
паспорт 8-11.jpg
12 липня 2018 14:59
паспорт 4-7.jpg
12 липня 2018 14:59
паспорт 1-3.jpg
12 липня 2018 14:59
лист про діяльність.jpg
12 липня 2018 14:59
Картопля.jpg
12 липня 2018 14:59
ід.код.jpg
12 липня 2018 14:59
досвід.jpg
12 липня 2018 14:59
Довідка про ПДВ.jpg
12 липня 2018 14:59
Горох.jpg
12 липня 2018 14:59
Відгук.jpg
12 липня 2018 14:59
виписка 2.jpg
12 липня 2018 14:59
виписка 1.jpg
12 липня 2018 14:59
банк.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грищук

ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"

ФОП Сандульський Ігор Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грищук
#3300618621
Відхилено 119 998,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 18:31
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3261508232
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 10:27

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3261508232
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:47
допугода картопля горох.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 13:12
1020-2230-29.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 10:37
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 18:18
підписаний контракт укладений
13 серпня 2018 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1020-2230-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-2230-29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 1020-2230-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-2230-29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML