Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сонцезахисні жалюзі ролетного типу.
Очікувана вартість
193 047,00 UAH
UA-2018-07-06-000790-c b2dba60bcbfc4546a76453d8dcc7e97c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коломієць Вероніка Сергіївна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Коломієць Вероніка Сергіївна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 14:00
Початок аукціону: 16 липня 2018 15:39
Очікувана вартість: 193 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 966,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сонцезахисні жалюзі ролетного типу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Сонцезахисні жалюзі ролетного типу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, Київська область, Київ, вул. М.Тимошенка,13-Б
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір
Дата подання: 09 липня 2018 11:38
Дата відповіді: 09 липня 2018 13:53
Доброго Дня! Бажаємо прийняти участь у аукціоні. Для прорахунку вартості, необіхно вказати ширину та висоту Жалюзі. Внесіть будь ласка зміни до ТД у Технічне завдання. Дякую)
Відповідь: Доброго дня! Розміри жалюзі
1. 2000х1700
2. 2000х1900
жалюзі
Дата подання: 09 липня 2018 15:33
Дата відповіді: 09 липня 2018 16:45
позначте ширину і висоту, який розмір йде першим? Це впливає на вартість виробу
Відповідь: З технічних питань просимо звертатися до Вадіса В’ячеслава Дмитровича - начальника експлуатаційно технічного відділу за тел.: (044) 428-34-20,

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-000790-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС", Код ЄДРПОУ:19382607
Дата подання: 18 липня 2018 22:08
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ФОП ЧМИХУН В.В. з наступною дискваліфікацією пропозиції останнього
Вимога до Замовника щодо скасування рішення про визначення переможця торгів!
Під час проведення процедури закупівлі, в частині кваліфікації пропозицій учасників, Замовником порушено принципи публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників. Дані принципи обов’язково мають дотримуватися під час проведення торгів. В їх основі лежить забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Рішення Замовника про визначення переможцем торгів ФОП Чмихун В.В., прийнято з порушення законодавства, яке регулює порядок проведення публічних закупівель. Під час аналізу та перевірки тендерної пропозиції учасника не враховано факт того, що учасником не надано всю обов’язкову інформацію, які Замовник вимагав відповідно до вимог документації.
В складі пропозиції Учасника жодним чином не підтверджено нижченаведену інформацію, яку Замовник вимагав надати разом із технічним завданням, а саме:
«…Переможець повинен надати зразки запропонованої продукції протягом 3-х (трьох) днів з моменту проведення аукціону.
Доставка та монтаж усіх вищезазначених товарів за адресою: 04212, м. Київ, вул. М.Тимошенка,13Б здійснюється за рахунок Постачальника.
Ми, ___________________________________________________________ у разі визначення нас Переможцем закупівлі та укладення договору із Замовником, згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника визначені даною Документацією….» .
Учасник не надав жодних гарантій Замовнику, що доставка та монтаж усіх запропонованих товарів відбудеться за адресою: 04212, м. Київ, вул. М.Тимошенка,13Б та буде здійснена за рахунок Постачальника. В даному випадку Учасник не гарантує дану вимогу, що має місце порушення Замовником принципу максимальної економії та ефективності, оскільки в суму цінової пропозиції не враховано доставку та монтаж. Якщо навіть Учасник гарантує Замовнику вчинити дані дії поза межами системи прозоро, то це має наслідок порушення принципу відкритості та прозорості закупівлі.
ФОП Чмихун В.В. не гарантує Замовнику, що він надасть зразки запропонованої продукції протягом 3-х (трьох) днів з моменту проведення аукціону. Звертаємо увагу Замовника на те, що зразки запропонованої продукції від ФОП Чмихун В.В. не надані. У зв’язку із тим, що ми зацікавлені у власні перемозі на торгах, нами було перевірено інформацію про те чи виконуються належним чином вимога Замовника щодо надання зразків запропонованої продукції переможцем. На наше звернення стосовно зразків нам було повідомлено інформацію від відповідальної особи з організаційних та технічних питань Замовника по даній закупівлі про те, що ЖОДНИХ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗРАЗКІВ ВІД ФОП Чмихун В.В. не надавалися!!!
Шановний Замовнику, у зв’язку із недотримання власних встановлених вимог, вами порушуються принципи публічних закупівель, що закріпленні в Наказі № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»:
Пункт 6.2.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій - цей принцип дуже важливий з точки зору отримання оптимального результату закупівлі. Важливо забезпечити рівне та об’єктивне відношення до всіх учасників тендеру (Роз’яснення надано в Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі (Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС/ Проект, який фінансувався Європейським Союзом та виконувався консорціумом на чолі з Crown Agents Ltd). Зауважуємо, що тендерна пропозиція учасника торгів не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. У складі пропозиції відсутні документи, які необхідно було надати відповідно до вимог Тендерної документації, і наявність такої невідповідності в учасника має наслідок відхилення його пропозиції відповідно до вимог документації. Чому цього Замовник не врахував під час кваліфікації учасника взагалі не зрозуміло!!! Вчиняючи такі дії Замовник порушує законні права та інтереси учасників закупівлі. У зв’язку з цим, Замовнику необхідно НЕГАЙНО припинити порушення законодавства України з питань здійснення публічних закупівель.
Звертаємо увагу відповідальних осіб Замовника на те, що за порушення порядку проведення публічних закупівель передбачені санкції в КпАП, а саме накладення штрафу на членів тендерного комітету та уповноважених осіб (КОЖНОГО ОСОБИСТО) від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових (службових) осіб та уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ПНВП «ГАЛІС» звертається до Замовника з вимогою щодо скасування рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Чмихун В.В., оскільки має місце порушення принципів публічних закупівель та можливе лобіювання інтересів переможця торгів. Вимагаємо пропозицію ФОП Чмихун В.В. дискваліфікувати як таку, що не відповідає умовам закупівлі. Звертаємо увагу Замовника на те, що Учасник не має права долучати документи після аукціону. Відповідно до частини 5 документації Замовником було встановлено:
«….Документи подаються Учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника….»
А також відповідно до пункту 6.10 Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 - Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі.
У разі ігнорування нашої скарги ПНВП «ГАЛІС» направить її до відповідних контролюючих органів (Платформа громадський контроль, ДАСУ, органів прокуратури, Департамент поліції по боротьбі з корупцією) задля перевірки даної процедури закупівлі на факт вчинення протизаконних дій особами, які відповідальні за прийняття рішення щодо визначення переможця торгів. Також нами буде залишено відгук про вашу закупівлю на дозорро з метою пришвидшеного реагування контролюючих органів та громадськості на Ваші протизаконні дії. Додатково буде направлено інформацію про вашу закупівлі в рубрику «Зрада і перемога тижня» з інформацією про те, як Замовник купує товар без попередньо вивчення зразків матеріалу з якого він виготовлений тощо та без будь-яких гарантій про те, що монтаж та доставка товару буде відбуватися за рахунок Постачальника. В даній ситуації має місце нераціонального використання бюджетних коштів Замовником із наступним порушення принципів публічних закупівель!!!!!!!!!!!



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 11:27
Згідно з ч. 1. ст. 2. Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за 200 тисяч гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товарів для укладення договору. Закупівля, що проводив замовник, не є тендерною процедурою. Це – допорогова процедура, яка регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р., не містить переліку документів, які повинен вимагати Замовник від учасників закупівлі, тобто Замовник сам встановлює вимоги та способи їх документального підтвердження.
ФОП Чмихун В.В. надав всі документи, що вимагалися Замовником. В тому числі в гарантійному листі про поставку продукції зазначив, що гарантійний строк та товар та монтаж становить 24 міс. Крім того, підписавши Технічне завдання, учасник погодився здійснити поставку за свій рахунок.
Згідно з інформацією, що міститься в Технічному завданні, переможець повинен надати зразки запропонованої продукції протягом 3-х (трьох) днів з моменту проведення аукціону, тобто до 19.07.2018р. включно.
На сьогодні призначено зустріч представників ФОП Чмихун В.В. та Київського університету імені Бориса Грінченка для передання зразків продукції.
Таким чином, вважаємо претензії ПНВП «ГАЛІС» необґрунтованими, а інформацію, викладену в скарзі, завідомо неправдивою.
Принагідно повідомляємо, що завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину є кримінально караним діянням, за вчинення якого передбачено кримінальну відповідальність згідно зі статтею 383 Кримінального кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Скаргу не задоволено Замовником
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 158 194,00
UAH з ПДВ
150 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" 179 880,96
UAH з ПДВ
151 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 170 900,00
UAH з ПДВ
170 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець - Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку) 184 999,51
UAH з ПДВ
179 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 08:49
svidoztvo_Ed-Pod2016-2.pdf
13 липня 2018 08:49
svidoztvo_Ed-Pod2016-1.pdf
13 липня 2018 08:49
SES_Vysnov_gotov_vyrib.pdf
13 липня 2018 08:49
Vypysk_USR_1002502716.pdf
13 липня 2018 08:49
propoz.pdf
13 липня 2018 08:49
Sert.Vidpov.Interer.JPG
13 липня 2018 08:49
Svid.pdf
13 липня 2018 08:49
Sert.Vidpov.Interer.JPG
13 липня 2018 08:49
Garant.pdf
13 липня 2018 08:49
tehn.savd.pdf

Публічні документи

12 липня 2018 12:07
Пакет документов.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 13:01
щодо сертифікації ж.pdf
13 липня 2018 13:01
Стаття17.pdf
13 липня 2018 13:01
Свідоцтво платника.pdf
13 липня 2018 13:01
Право підпису.pdf
13 липня 2018 13:01
паспорт+код.pdf
13 липня 2018 13:01
Документи.pdf
13 липня 2018 13:01
Довідка статистика.pdf
13 липня 2018 13:01
Відкриття рахунку.pdf
13 липня 2018 13:01
Витяг з ЄДР.pdf
13 липня 2018 13:01
4 ОПП.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 12:39
Копія-Витяг-завір.pdf
13 липня 2018 12:39
Скан-Паспорт-завір.pdf
13 липня 2018 12:39
Технічне завдання.pdf
13 липня 2018 12:39
Гарантійний лист.pdf
13 липня 2018 12:39
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Подольний Євген Петрович ФОП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2626713093
Переможець 150 750,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 15:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2626713093
150 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ФОП Чмихун_150750,00 .pdf укладений
25 липня 2018 13:43