Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
цілодобова фізична охорона приміщення за адресою: вул. 8 Березня, 107, м. Миколаїв
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-07-06-000515-c ● edd19ead767f4066af6b72eeda6426e8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 34889877 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 8 Березня, 107 |
Контактна особа: |
Блинова Ольга Олександрівна +380512340144 bankrot-just-mykolaiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2018 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2018 15:05 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3504 людино-год.
цілодобова фізична охорона приміщення за адресою: вул. 8 Березня, 107, м. Миколаїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2018 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2018 15:48 |
перелік змін.docx | |
10 липня 2018 15:48 |
Проект договору нова редакція.doc | |
10 липня 2018 15:48 |
тендерна документація нова редакція.docx |
10 липня 2018 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2018 15:48 |
перелік змін.docx
|
|||
10 липня 2018 15:48 |
Проект договору нова редакція.doc
|
|||
10 липня 2018 15:48 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 06 липня 2018 12:29
Дата відповіді: 10 липня 2018 15:55
Доброго дня, шановний Замовнику! У пункті 6 інструкції з підготовки тендерної пропозиції Вами вимагається, що працівники охорони під час виконання своїх обов’язків, окрім іншого, мають бути забезпечені дерев’яним макетом гумового кийка. У переліку майна та спецзасобів нашої охоронної компанії такі вироби відсутні, як відсутні вони і в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності (постанова КМУ №960 від 18.11.2015). Просимо повідомити, якими підприємствами держави ці макети випускаються, як і де їх можливо придбати, а також чи передбачено Вами кошти на закупівлю цих виробів у кошторисі на тендер. На нашу думку, потребують розяснень з Вашого боку такі питання як: у яких випадках та яким чином наші охоронники повинні користуватися цим незрозумілим виробом, щоб не спричинити тілесних ушкоджень іншим особам та собі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію та проект договору. Зазначені зміни оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-06-000515-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 26 липня 2018 14:35
щодо рішення замовника про обрання переможця торгів
Доброго дня! Хочу звернути увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 2 кваліфікаційних критеріїв вимагалось надання до договорів, зазначених учасником в таблиці, актів наданих послуг з підписами обох сторін (на загальну суму договору) або листи - відгуки від замовників, з якими співпрацював учасник. В тендерній пропозиції переможця ТОВ "СБ ВІП ГАРД" до договору № 01/05-16 від 01.05.2016 (термін дії з дня підписання до 30 квітня 2017 року) надано акти наданих послуг тільки за 2017 рік. Відсутні акти з 01.05.2016 по 31.12.2016. Тобто учасником не надано актів наданих послуг з підписами обох сторін на загальну суму договору. Також враховуючи, що надано акти до цього договору за травень, червень, липень 2017, без документів що свідчать про пролонгацію договору, можна стверджувати, що договір надано не в повному об"ємі. Враховуючи викладене вважаю, що тендерна пропозиція переможця торгів повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2018 15:41
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до п.2 Кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі Замовником вимагалось надання Довідки, що містить інформацію про раніше укладені договори (не менше двох) за предметом закупівлі (за наведеною формою). До договорів, зазначених учасником в таблиці, необхідно надати акти наданих послуг з підписами обох сторін (на загальну суму договору) або листи-відгуки від замовників, з якими співпрацював учасник.
Рік укладання та виконання Предмет договору (конкретна назва предмету закупівлі виду послуг), ціна договору Повне найменування замовника Адреса та телефони замовника
Копії договорів та додаткових угод до договору Замовником не вимагались.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ВІП ГАРД» в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено, що сума договору укладеного між ТОВ «СБ ВІП ГАРД» та ТОВ «ТАРІЛКА» становить 109900,00 грн та надано акти наданих послуг з підписами обох сторін на вказану в довідці суму.
Відповідно до ст. 905 Цивільного кодексу України строк договору про надання послуг встановлюється за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом або іншими нормативно-правовими актами. Строк дії договору про надання послуг є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права та виконати прийняті на себе обов’язки в повному обсязі. Сторони самі повинні визначити строк за своєю домовленістю. Поняття строку та терміну визначені ст. 251 Цивільного кодексу України, так строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення, а терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
В наданому учасником Договорі від 01.05.2016 №01/05-16 не визначено з якого моменту виконавець зобов’язаний приступити до виконання своїх обов’язків, визначених Договором, а також не зазначена сума договору, а визначена лише договірна ціна за надання виконавцем послуг з охорони за договором в сумі 15700,00 грн на місяць.
Тому, враховуючи викладене, тендерний комітет вважає, що визначені Вами зауваження щодо наданих до пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ВІП ГАРД» актів та договору, не є достатньо аргументованими підставами для відхилення даної пропозиції.
Отже, на підставі зазначеного, Замовник приймає рішення не задовольнити вимогу Учасника, через відсутність законних підстав.
Відповідно до п.2 Кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі Замовником вимагалось надання Довідки, що містить інформацію про раніше укладені договори (не менше двох) за предметом закупівлі (за наведеною формою). До договорів, зазначених учасником в таблиці, необхідно надати акти наданих послуг з підписами обох сторін (на загальну суму договору) або листи-відгуки від замовників, з якими співпрацював учасник.
Рік укладання та виконання Предмет договору (конкретна назва предмету закупівлі виду послуг), ціна договору Повне найменування замовника Адреса та телефони замовника
Копії договорів та додаткових угод до договору Замовником не вимагались.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ВІП ГАРД» в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено, що сума договору укладеного між ТОВ «СБ ВІП ГАРД» та ТОВ «ТАРІЛКА» становить 109900,00 грн та надано акти наданих послуг з підписами обох сторін на вказану в довідці суму.
Відповідно до ст. 905 Цивільного кодексу України строк договору про надання послуг встановлюється за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом або іншими нормативно-правовими актами. Строк дії договору про надання послуг є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права та виконати прийняті на себе обов’язки в повному обсязі. Сторони самі повинні визначити строк за своєю домовленістю. Поняття строку та терміну визначені ст. 251 Цивільного кодексу України, так строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення, а терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
В наданому учасником Договорі від 01.05.2016 №01/05-16 не визначено з якого моменту виконавець зобов’язаний приступити до виконання своїх обов’язків, визначених Договором, а також не зазначена сума договору, а визначена лише договірна ціна за надання виконавцем послуг з охорони за договором в сумі 15700,00 грн на місяць.
Тому, враховуючи викладене, тендерний комітет вважає, що визначені Вами зауваження щодо наданих до пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ВІП ГАРД» актів та договору, не є достатньо аргументованими підставами для відхилення даної пропозиції.
Отже, на підставі зазначеного, Замовник приймає рішення не задовольнити вимогу Учасника, через відсутність законних підстав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2018 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СБ ВІП ГАРД" |
86 548,80
UAH з ПДВ
|
80 556,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-006" |
108 624,00
UAH з ПДВ
|
80 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" |
92 785,92
UAH з ПДВ
|
84 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ" |
94 608,00
UAH з ПДВ
|
92 470,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЗАХИСТ ПЛЮС" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
99 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" |
104 068,80
UAH з ПДВ
|
99 934,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СБ ВІП ГАРД" #38611968 |
Рішення скасоване |
80 556,96
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 08:08
|
ТОВ "СБ ВІП ГАРД" #38611968 |
Переможець |
80 556,96
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2019 15:23
|
додаткова2 сб віп гард001.pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:28
|
295 до дог 108001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2018 16:56
|
договір 108.pdf | укладений |
07 серпня 2018 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 10.3. Договору уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти п. 10.1. Розділу Х "Строк дії Договору" Договору в наступній редакції: "10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.01.2019 р., але в жодному разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за договором". 2. Викласти п.5.1. Розділу V "Порядок надання послуг" Договору в наступній редакції: "5.1. Термін надання послуг: 08.08.2018-31.01.2019". |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.3. Договору сторони домовились, що сума по додатковій угоді становить 16093,00 грн без ПДВ., згідно з видатками, затвердженими на цю мету, що не перевищує 20% суми, встановленої у договорі від 07.08.2018 №108. Загальна ціна Договору від 07.08.2018 №108 становить 96649,96 грн без ПДВ, з урахуванням суми, визначеної в п.1 Додаткової угоди. Пункт 12.1. Розділу ХІІ "Додатки до договору" Договору викладено в наступній редакції: Додаток 1 - "Розрахунок вартості охорони об'єкта" Додаток 2 - "Розрахунок вартості охорони об'єкта на січень 2019". |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |