Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у Гімназії № 136 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-07-05-001312-c ef6496cf67994e0aa11d56d35f477617
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2018 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 11:51
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у Гімназії № 136 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02154, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ентузіастів, 29/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 15:48
ТД монтаж системи оповіщення у Гімназії № 136.doc
20 липня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 15:48
ТД монтаж системи оповіщення у Гімназії № 136.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо трудової та послужного списку
Дата подання: 09 липня 2018 13:36
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:33
У пункті 2.1. Додатку 1 Ви вимагаєте довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 працівників, які будуть здійснювати надання послуг. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та послужним списком. Шановний замовнику, Ваша вимога є частково правомірно та частково неправомірною. Щодо правомірності, так, дійсно, Ви маєте право прописувати вимогу про освіту та стаж керівника робіт, це право Вам надає пункт 14 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Вимога про надання диплому також є цілком законною. Щодо неправомірної частини Вашої вимоги, то чому потрібно надавати трудову книжку та послужний список? Щодо трудової, то законодавство України дозволяє працювати не лише по трудовій книжці, а по цивільно-правовому договору. Відповідно особа може виконувати такі роботи і 10 років, але у неї не буде трудової, але стаж роботи буде. Окреме питання щодо послужного списку, взагалі чому його потрібно подавати керівнику робіт з встановлення пожежної сигналізації??? Якщо звернутися до Академічного тлумачного словника, то "Послужний список — документ, у якому записані всі відомості про особу службовця". Тобто такий список мають посадовці, чиновники, військові. Яке відношення цей список має до керівника робіт? Він не є службовою особою! Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати з вимоги припис щодо надання трудової книжки та послужного списку!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 14 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачається , що Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.

Враховуючи, що послуги мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей, то Замовник бажає, що б дані послуги надавала організація, яка відповідає всім вимогам чинного законодавств. Саме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога до керівника робіт, що має підтверджуватися документально.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі викладеного вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Щодо відгуку адресованого замовнику
Дата подання: 09 липня 2018 13:37
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:35
У Додатку 1 пункті 3.3. Ви вимагаєте оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Вимога щодо надання в складі пропозиції листа-відгука від Замовника, якому учасник вже надавав послуги є зрозумілою, але ж без вказання вимоги щодо адресації листа-відгука саме майбутньому потенційному Замовнику даної закупівлі. Якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже адресований потенційному майбутньому Замовнику? Або інша ситуація, якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і такого Замовника вже немає (відбулася реорганізація чи закриття), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук адресований конкретно майбутньому потенційному Замовнику? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати (ну звісно, якщо це не учасник, який заздалегідь був попереджений Замовником про таку вимогу і який вже заздалегідь визначений переможцем в цій процедурі закупівлі). На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Саме тому ВИМАГАЄМО виключити частину вимоги про оригінал листа-відгуку, а саме припис - "адресований Замовнику", та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме у відповідності до даної правової норми замовником зазначення в тендерній документації вимога про надання оригіналу листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. У зв’язку з тим, що послуги будуть надаватися в закладах з масовим перебуванням людей, то ми бажаємо щоб дані послуги надавала організація, що має позитивний досвід виконання аналогічних послуг.
Щодо того, що відгук повинен бути адресований Замовнику. Така вимога обгрунтована тим, що у Замовника повинна бути можливість зв’язатись з організацією, яка замовляла послуги у потенційного Учасника закупівлі та отримати інформацію про виконавця безпосередньо від нього. Тому, якщо підприємство було реорганізовано або ліквідовано, таку інформацію отримати буде неможливо. Звичайно, ми розуміємо, що підготовка тендерної документації займає в учасників певний час та людські ресурси. Однак, на підготовку даної документації надається 15 днів, а зазначена вище вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Про ISO
Дата подання: 09 липня 2018 13:37
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:05
Шановний замовнику, у Додатку № 1 Ви вимагаєте у учасників надати документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат ISO 9001). Вказана Вами вимога є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях з масовим перебуванням дітей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Про OHSAS
Дата подання: 09 липня 2018 13:37
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:04
Шановний замовнику, у Додатку № 1 Ви вимагаєте у учасників надати документ, що підтверджує належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010). Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступі ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати OHSAS 18002». Ви бачите ключові слова? НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. Сподіваємось, Ви розумієте різницю цих формулювань. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, учасники не повинні отримувати якісь додаткові документи через Ваше бажання. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, звертаємо увагу Учасників, що цей стандарт установлює вимоги до систем управління гігієною і безпекою праці (далі — системи управління ГіБП), щоб надати допомогу організаціям в управлінні їх ризиками ГіБП та покращити результативність такого управління. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв з ГіБП та не надає докладних вимог щодо розроблення системи управління. Вимоги цього стандарту може застосовувати будь-яка організація, яка має намір створити систему управління ГіБП для усунення чи зниження ризику для працівників та інших зацікавлених сторін, які можуть наражатися на небезпечні чинники стосовно ГіБП, пов’язані з діяльністю організації
Послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-05-001312-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 13 липня 2018 17:11
Скарга
На дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2018 09:04
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність потреби
Дата: 23 липня 2018 15:37
Рішення від 17.07.2018 № 7066 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 09:03
Рішення від 02.08.2018 № 7819.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 19:21

Документи подані скаржником

13 липня 2018 17:11
Скарга.pdf
13 липня 2018 17:11
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2018 19:21
Рішення від 02.08.2018 № 7819.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" 896 215,20
UAH з ПДВ
896 215,20
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 899 998,90
UAH з ПДВ
899 998,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 20:52
договір.pdf
26 липня 2018 20:22
Електронний підпис
26 липня 2018 20:20
Електронний підпис
26 липня 2018 20:14
трудова книжка.pdf
26 липня 2018 20:14
статут.pdf
26 липня 2018 20:14
сертифікат.pdf
26 липня 2018 20:14
сертифікат 2.pdf
26 липня 2018 20:14
протокол наказ.pdf
26 липня 2018 20:14
протокол заміри.pdf
26 липня 2018 20:14
пропозиція.pdf
26 липня 2018 20:14
проект договору.pdf
26 липня 2018 20:14
послужний список.pdf
26 липня 2018 20:14
Посвідчення 1.rar
26 липня 2018 20:14
паспорт+код.pdf
26 липня 2018 20:14
не банкрут.pdf
26 липня 2018 20:14
мат-тех база.pdf
26 липня 2018 20:14
кошторис.pdf
26 липня 2018 20:14
кінцевий бенефіціар.pdf
26 липня 2018 20:14
захист довкілля.pdf
26 липня 2018 20:14
договір.pdf
26 липня 2018 20:14
диплом.pdf
26 липня 2018 20:14
гарантія 1 рік.pdf
26 липня 2018 20:14
відомості ЄДР.pdf
26 липня 2018 20:14
відгук.pdf
26 липня 2018 20:14
витяг пдв.pdf
26 липня 2018 20:14
Витяг ліцензія.pdf
26 липня 2018 20:14
Витяг з реєстру ДСНС.pdf
26 липня 2018 20:14
витяг ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2018 20:14
Аналогічний договір.pdf
26 липня 2018 20:14
Акт до договору.pdf
26 липня 2018 20:14
90 днів.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 21:09
Електронний підпис
26 липня 2018 21:08
Лист видача ліцензії.JPG
26 липня 2018 21:08
Виписка1.JPG
26 липня 2018 21:08
Виписка.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
Переможець 896 215,20
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
896 215,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 17:49
Додаткова_угода_№_1_встановлення_АПС_ЗНЗ_№_136.PDF зміни до договору
11 січня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 16:11
Договір № 85 встановлення протипожежного устаткування у гімназії № 136.pdf укладений
27 серпня 2018 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 85
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML