Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання та встановлення операційної системи Windows 10 PRO
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2018-07-05-001101-a 5ef1ca62c1114498aa56860b66ab89ae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Макущенко

+380563200740 urist654@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда"
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 115
Контактна особа: Ірина Макущенко
+380563200740
urist654@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КЗ «ЦПМСД М. ПАВЛОГРАДА», відповідно до покладених на нього зобов’язань та з метою забезпечення автоматизації роботи закладів, які входять до його структури за допомогою єдиної електронної системи охорони здоров’я eHealth , намагався вже двічі провести відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з постачання та встановлення операційної системи Windows 10 PRO) [оголошення в ЦБД: UA-2018-04-25-000199-а та UA-2018-05-16-002047-а], але щоразу дана закупівля відмінялася , відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку із тим, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій (звіт від 25.04.2018 та від 01.06.2018.) , а отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання річного плану закупівель на 2018 рік (зі змінами), є підстава здійснити закупівлю «ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з постачання та встановлення операційної системи Windows 10 PRO) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2018 14:18
Оскарження наміру укласти договір: 16 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 одиниця
Послуги з постачання та встановлення операційної системи Windows 10 PRO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, Соборна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

05 липня 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кравцов Анатолій Миколайович
#1879014292
Переможець 280 000,00
UAH
05 липня 2018 14:18

Документи

05 липня 2018 14:18
Електронний підпис
05 липня 2018 14:16
протокол 97.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 14:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кравцов Анатолій Миколайович
#1879014292
280 000,00
UAH
Документи

Документи

05 липня 2018 14:18
Електронний підпис
05 липня 2018 14:16
протокол 97.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 10:21
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 11:59
договір програмне забезпечення.pdf укладений
16 липня 2018 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 280 000,00
UAH