Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників
Очікувана вартість
10 675,00 UAH
UA-2018-07-05-000984-a 05c2aec1c15e4140b4b883fe7d18d505
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ремига Ольга Петрівна

+380534822105 koms_poliklinika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Горішні Плавні
Код ЄДРПОУ: 26553305
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Миру, 10-А
Контактна особа: Ремига Ольга Петрівна
+380534822105
koms_poliklinika@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 уп
Ціна за одиницю: 4.27UAH з ПДВ
Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 10 675,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 14:14

Документи

05 липня 2018 14:14
Електронний підпис
05 липня 2018 13:44
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 16:56
Додаткова угода 2 до договору 90 від 05.07.2018 р..PDF зміни до договору
21 листопада 2018 10:09
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 15:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників 2500 уп 4,27
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заявлену кількість Товару у Договорі отримано на меншу суму
Номер договору про закупівлю: № 90
Договір:
Номер додаткової угоди: № 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників 2500 уп 4,27
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 623,98
UAH з ПДВ