Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 55320000-9 "Послуги з організації харчування" (Послуги з організації харчування курсантів)
Очікувана вартість
919 600,00 UAH
UA-2018-07-05-000938-c 63146b9b73c54916b0eaa57197888a6a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жовтяк Кирило Іванович

380487293819 omu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МОРЕХІДНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ. О.І. МАРИНЕСКА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 36231765
Вебсайт: http://marinesko.org.ua
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд,8
Контактна особа: Жовтяк Кирило Іванович
380487293819
omu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2018 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 11:39
Очікувана вартість: 919 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 Людей
Код ДК 021:2015 55320000-9 "Послуги з організації харчування" (Послуги з організації харчування курсантів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул .Грецька, 9 (гуртожиток)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 16:20
ТД Харчування 2 зі змінами.docx
12 липня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 16:20
ТД Харчування 2 зі змінами.docx
05 липня 2018 14:21
ТД Харчування 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 09 липня 2018 14:32
до Замовника
Тендерна документація містить вимогу щодо розробки меню, а саме відповідно до щомісячної інформації Департамента освіти та науки Одеської обласної державної адміністрації. Просимо надати розяснення яка мається на увазі інформація Департаменту освіти та науки Одеської обласної державної адміністрації?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 17:54
Щомісячна норма харчування для дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування, яка використовується згідно статистичного бюлетеня Головного Управління статистики в Одеській області "Середні роздрібні ціни та індекси на споживчі товари в торговій мережі".
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 09 липня 2018 14:39
до Замовника
В проекте договору про закупівлю послуг за державні кошти Додатку 4 до Тендерної документаціїї, а саме в п.2.1. Договору міститься інформація, що Учасник повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим договором, якість яких відповідає нормативно правовим актам Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України. Просимо надати роз'яснення що мається на увазі під нормативно правовими актами Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 18:04
Мається на увазі відповідність трьом поняттям:

1. Цивільно-правовим актам. Акти цивільного законодавства України - це сукупність структурно упорядкованих у нормативно визначеному ієрархічному співвідношенні зовнішніх форм цивільного права, у кожній з яких правові норми згруповані з урахуванням особливостей окремих сфер правового регулювання з метою забезпечення найбільш ефективного регламентування особистих немайнових та майнових відносин, що становлять предмет цивільного права.

Акти цивільного законодавства поділяються на закони і підзаконні нормативно-правові акти.

2. Цивільного кодексу України http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/435-15 .

3. Господарському кодексу України http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-15 .
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 10 липня 2018 10:10
до Замовника
Щодо вимоги у Додатку 3 Тендерної документації «2.1. Три аналогічні виконанні договори з відгуками за період 2015, 2016, 2017 року на надання гарячого харчування». Просимо надати роз’яснення щодо коду ДК 021:2015 за яким ви вимагаєте надання аналогічних договорів з послуги гарячого харчування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2018 15:47
Додаток 3 Тендерної документації НЕ містить вимоги щодо надання трьох аналогічних виконанних договорів з відгуками за період 2015, 2016, 2017 року на надання гарячого харчування.
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 10 липня 2018 16:17
Щодо вимог до Тендерної документації
Додатком до 2 Тендерної документації встановлено наступну вимогу «2.1. Три аналогічні виконанні договори з відгуками за період 2015, 2016, 2017 року на надання гарячого харчування» Така вимога є дискримінаційною та складена з порушенням ст.3, 16 та 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
А саме, вами порушено частину 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), згідно з якою замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Отже, Законом встановлено, що одним з кваліфікаційних критеріїв може бути наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Слово «договору» використано в однині, тобто замовник може вимагати надання лише одного аналогічного договору.
Крім того, п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання аналогічних договорів за встановлений період 2015, 2016, 2017.
Вищевказаною вимогою Ви свідомо порушуєте ст. 16 Закону та встановлюєте дискримінаційні вимоги, для осіб які можуть прийняти участь у торгах, але які були створені або розпочали свою діяльність за кодом ДК 021: 2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування у 2018 році.Такою вимогою Ви порушуєте принцип недискримінації учасників закупівлі, закріплений у частині 1 ст. 3 Закону, а також ч.4 ст.22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаемо внести зміни, шляхом виключення вимоги про надання трьох аналогічних договорів та встановлення періоду виконання таких договорів з 2015-2018 років Тендерної документації та приведення Тендерної документації до вимог чинного законодавства України. У разі якщо ця вимога буде проігнорована, ми змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також повідомляємо, що по вищевказаним вимогам Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у публічних закупівлях було прийнято ряд рішень на користь Скаржника (Ви маєте можливість ознайомитися з такими Рішеннями №4195-р/пк-пз від 27.06.2017, №1002-р/пк-пз від 27.06.2017 та інші).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2018 16:25
На сьогоднішній день на чолі послуги з організації харчування поставлена якість та безпечність. Для поліпшення ведення бізнеса в Україні було введено поняття оператора ринку. Тому запорукою безпеки наших дітей є добре ім’я постачальника, та одним з цих критеріїв є якість надання попередніх послуг, про яку свідчить стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» . Замовник не вимагає надання аналогічних договорів за якимось конкретним кодом ДК, договори повинні бути на надання послуг з організації харчування. Замовник у Додатку 2 до Тендерної документації згідно статті 16 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає : «2.1. Три аналогічні виконанні договори з відгуками за період 2015, 2016, 2017, 2018 року на надання послуг з організації харчування»
Також на сайті міністерства економічного розвитку і торгівлі України є відповідь на запит № 111/2017 у якому описується , що замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів ( Ви маєте можливість ознайомитись з запитом http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA).
Ви можете ознайомитись з випадками неякісного надання послуг з організації харчування і з’ясувати наше прискіпливе відношення до вибору постачальника даної послуги, з останніх новин. (http://kievvlast.com.ua/news/s-nachala-goda-v-kieve-ot-ostroj-kishechnoj-infektsii-postradal-31-chelovek, https://112.ua/obshchestvo/otravlenie-detey-v-lagere-slavutich-v-pishhebloke-nashli-stafilokokk-i-patogennuyu-floru-453228.html, https://sud.ua/ru/news/ukraine/121542-massovoe-otravlenie-detey-v-yaremche-gospitalizirovany-pyat-chelovek).
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 10 липня 2018 18:04
до Замовника
Відповідно до п. 12 Розділу «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником у разі заключення договору щодо надання послуг харчування медичних книжок на працівників зазначених у інформаційній довідці з медичним оглядом спеціалістів згідно Наказу МОЗ з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження завіреного печаткою закладу охорони здоров’я, який має ліцензію на медичну практику.
Просимо надати уточнення, про яку саме обов’язкову відмітку щодо проходження медичного обстеження йдеться мова у Тендерній документації.
Повідомляємо, що порядок заповнення особистої медичної книжки (форма № 1-ОМК) затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України № 150 від 21.02.2013 року, яким передбачена Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», яка містить вичерпні вимоги щодо її заповнення.
А саме, відповідно до зазначеної Інструкції медична книжка заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я, на титульній сторінці форми зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, далі зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, вписуються назва професії та характер виконуваних робіт, проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду, зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд, проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду та підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2018 16:01
Учасник має надати Замовнику медичні книжки на працівників, яких він має залучити до роботи харчоблоку для підтверження відсутності протипоказань у організації харчування, відповідно до посади харчоблоку завірені печаткою закладу охорони здоров'я.
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 11 липня 2018 12:19
До Замовника
Відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, учасник зобов'язаний забезпечити за власний рахунок дотримання установлених правил санітарної, технічної та протипожежної інструкції.
Просимо роз'яснити ким і як мають бути затверджені вказані інструкції, а також надати їх для ознайомлення або надати посилання на конкретні нормативні акти в яких вони містяться.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2018 14:00
На Ваше запитання повідомляємо, що вся інформація запитувана вами міститься в : Законі України "Про охорону праці" ст.13, Законі України "Про пожежну безпеку" ст.5, Кодексів Законів про працю України ст.29, Наказ Міністерства МВС "Про затвердження правил пожежної безпеки в Україні" №1417 від 0.12.2014 та інші.
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 11 липня 2018 16:14
до Замовника
Згідно умов Тендерної документації обсяг надання послуг з горячого харчування 80 осіб (у тому числі 15 сиріт). Форма тендерної пропозиції яка міститься у Додатку 1 до Тендерної пропозиції не містить колонку з найменуванням "послуги для курсантів училища (сиріт) та кількість", що не дає змогу учасникам створити розрахунок середньомісячної денної вартості на одну дитину-сироту та сформувати загальну ціну на кількість дітей-сиріт и взагалом сформувати ціну тендерної пропоизиції. Просимо внести зміни у Тендерну документацію шляхом включення вищевказаних вимог та привести Тендерну документацію до чинного Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2018 16:26
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Тендереної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 12 липня 2018 15:02
Щодо документів якості
Відповідно до вимог п. 13 частини "Вимоги до предмету закупівлі" додатку 3 тендерної документації, Учасник має надати копії декларації виробника або паспорт якості на продовольчі товари, залучені до меню, завірені підписом і печаткою Учасника.

В законодавстві не міститься визначення декларації виробника (вказаний термін було вилучено з Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" в 2015 році), а термін "паспорт якості" зазвичай не використовується до харчових продуктів. Крім того, зараз узагалі відсутні чіткі визначення назв документів якості, які мають супроводжувати продовольчі товари, тому, окрім названих вами, можна зустріти також декларації постачальника, сертифікати якості, протоколи випробувань, акти досліджень та інші документи.
З метою приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України, вимагаємо внести до неї зміни і викласти п. 13 частини "Вимоги до предмету закупівлі" додатку 3 тендерної документаціїв наступній редакції:
"13. Учасник має надати копії декларації виробника або паспорту якості, або інших документів на продовольчі товари, залучені до меню, завірені підписом і печаткою Учасника. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2018 16:27
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Тендереної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 12 липня 2018 15:19
Щодо тендерної документацї
В проекте договору про закупівлю послуг за державні кошти Додатку 4 до Тендерної документаціїї, а саме в п.2.1. Договору міститься інформація, що Учасник повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим договором, якість яких відповідає нормативно правовим актам Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України.
На попереднє запитання з цього приводу, було надано загальну відповідь з посиланням на Цивільний кодекс України та Господарський кодекс України. Просимо надати відповідь положеннями яких саме статей зазначених нормативно-правових актів передбачені вимоги щодо якості послуг, що закуповуються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 18:26
Мається на увазі відповідність трьом поняттям: 1. Цивільно-правовим актам. Акти цивільного законодавства України - це сукупність структурно упорядкованих у нормативно визначеному ієрархічному співвідношенні зовнішніх форм цивільного права, у кожній з яких правові норми згруповані з урахуванням особливостей окремих сфер правового регулювання з метою забезпечення найбільш ефективного регламентування особистих немайнових та майнових відносин, що становлять предмет цивільного права. Акти цивільного законодавства поділяються на закони і підзаконні нормативно-правові акти. 2. Цивільного кодексу України (стаття 675 , 901 ) http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/435-15 . 3. Господарському кодексу України (стаття 268, 269) http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-15 .
Номер вимоги: UA-2018-07-05-000938-c.c10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 20 серпня 2018 17:15
до Замовника
Згідно п.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" звертається до Замовника з вимогою надати більш детальну та додаткову інформацію стосовно невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, по кожному недоліку, які викладені у протоколі №1/9 харчування засідання тендерного комітету від 20 серпня 2018 року, а саме надання більш детальної та поглибленної інформації з посиланням на конкретний пункт та розділ вимог тендерної документації, не пізніше ніж через пять днів з дня такого надходження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 серпня 2018 13:12
Згідно п.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник Морехідне училище ім. О.І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» згідно з вимогою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надає більш детальну та додаткову інформацію стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» умовам тендерної документації, по кожному недоліку, які викладені у протоколі №1/9 харчування засідання тендерного комітету від 20 серпня 2018 року, а саме надає більш детальну та поглиблену інформацію з посиланням на конкретний пункт та розділ вимог тендерної документації, не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження даної вимоги:
За детальним розглядом тендерного комітету Морехідного училища ім. О.І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», відповідно до переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації, встановлено ряд недоліків:
1. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», згідно умов п.2.1, додатку 2 тендерної документації, надано копії аналогічних договорів з відгуками за період 2017, 2018 роки, що відповідає вимогам Замовника. Але при детальному розгляді наданих документів було виявлено суттєві недоліки, а саме:
- в договорах № 318 від 01.02.2018р., та № 38/2018 від 04.05.2018р. в пункті 5.1. вказано строк надання послуг до 31.12.2018р., в договорі № 24 від 01.02.2018р. в пункті 6.3. вказано що договір діє до 05.01.2019р., що свідчить про те що вищевказані договори є дійсними на момент подання документів і послуги по цих договорах виконуються.
2. Довідки надані Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не містять номерів.
3. Техпаспорти на автомобілі повинні завірятися таким чином: у разі якщо на аркуші міститься декілька знімків, кожен з них має бути завірений окремим підписом.
4. Згідно п.п.3, п.1., розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати заповнений та підписаний проект Договору викладеного в Додатку 4. Учасник ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надав проект Договору заповнений не в повному обсязі, а саме в п.3.1. не вказана ціна Договору.
Окрім всього вищезазначеного Замовник Морехідне училище ім. О.І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було виявлено ще ряд недоліків:
- Аналогічність наданих договорів не можливо підтвердити, оскільки від Учасників вимагалися договори на надання послуг з організації харчування, а згідно договорів № 318 від 01.02.2018р. та №38/2018 від 04.05.2018р. предметом договору є послуга з надання харчування. Крім цього в тендерній документації чітко приписані вимоги що до організації харчування, а саме приготування їжі повинно відбуватися в приміщенні Замовника. В договорах наданих Учасником вказано що готові страви доставляються Виконавцем.
- Договори № 23 від 05.01.2017р., та №24 від 01.02.2018р., які надані Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» взагалі викликають сумніви. В п 1.1. договорів вказано що послуги з організації харчування надаються в обсязі та на умовах, визначених цим договором, але в тексті договору відсутні як обсяги, так і якісь конкретні умови. В тексті п.2.1. договорів присутнє посилання на п.1.2., але сам п.1.2. відсутній в договорі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грибчатова Фатіма Григорівна 717 481,60
UAH з ПДВ
474 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ " 735 873,60
UAH з ПДВ
486 710,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Любарський Нікіта Володимирович 689 990,40
UAH з ПДВ
570 926,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" 919 406,40
UAH з ПДВ
919 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 10:52
Електронний підпис
24 липня 2018 10:47
остаточна ТП
22 липня 2018 23:29
Електронний підпис
22 липня 2018 23:20
Електронний підпис
22 липня 2018 23:14
ПIДПИСАНИЙ_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
22 липня 2018 23:14
ПIДПИСАНИЙ_gar0454.pdf
22 липня 2018 23:14
ст 17.pdf
22 липня 2018 23:14
сертификаты3----.pdf
22 липня 2018 23:14
сертификаты2----.pdf
22 липня 2018 23:14
сертификаты 1----.pdf
22 липня 2018 23:14
повноваження.pdf
22 липня 2018 23:14
основне----.pdf
22 липня 2018 23:14
меню----.pdf
22 липня 2018 23:14
матер-технічне----.pdf
22 липня 2018 23:14
листи та довідки-----.pdf
22 липня 2018 23:14
згода до договору-----.pdf
22 липня 2018 23:14
аналог дог---.pdf

Публічні документи

20 липня 2018 17:18
Пропозиція Хайченко.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грибчатова Фатіма Григорівна

ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "

ФОП Любарський Нікіта Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грибчатова Фатіма Григорівна
#2025508669
Відхилено 474 320,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 14:53
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "
#2008979995
Відхилено 486 710,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 14:59
ФОП Любарський Нікіта Володимирович
#3369408333
Відхилено 570 926,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 15:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Відхилено 919 406,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 15:05

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2018 15:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі