світлові 3D металоконструкції
Очікувана вартість
2 172 832,00 UAH
UA-2018-07-04-001326-c eaab69ec8f7f4eeaaf1c1d0a7a88fee0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження замовника: 36023, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Героїв АТО,73А
Контактна особа замовника: Гордієнко Оксана Василівна
+380532638511
gorsvet_poltava@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 12:49
Очікувана вартість: 2 172 832,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 864,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
світлові 3D металоконструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Героїв АТО, 73А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 липня 2018 16:40
Електронний цифровий підпис
04 липня 2018 16:26
Проект договору.doc
04 липня 2018 16:26
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-04-000033 ● 3f04c3fccfc34c75b59be42596ce89b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-04 18:28:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.01.2019 № 1
Полтава

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.01.2019 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2018-07-04-001326-c 04.07.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порошень

2019-02-04 16:21:01

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло", 03338159, Україна, Полтава, вул. Героїв АТО,73А
  2. Інформація про предмет закупівлі: світлові 3D металоконструкції, 2172832UAH, 31520000-7, ДК021, 9, шт
  3. Інформація про оприлюднення: eaab69ec8f7f4eeaaf1c1d0a7a88fee0, 2018-07-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» (далі – замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом від 04.07.2018 № 2/3D; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАЙТПРО»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 09.08.2018 № 99. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон. Згідно з частиною першою статті 4 Закону замовником здійснено закупівлю відповідно до річного плану. Визначення та відображення у річному плані зазначеної закупівлі здійснено замовником з дотриманням норм розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 відповідно. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Згідно з частиною другою статті 12 Закону замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті шляхом використання електронної системи закупівель. Водночас, відповідно до частини першої статті 20 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Процедуру закупівлі світлових 3D металоконструкцій замовником проведено через здійснення відкритих торгів, порушень вимог частини першої статті 20 Закону в частині порядку вибору процедури закупівлі не встановлено. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, визначений частиною першою статті 10 цього Закону та містить інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Тендерна документація на закупівлю затверджена протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.07.2018 № 2/3D. Тендерна документація повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати), на що вказує пункт 15 частини другої статті 22 Закону. Так, в пункті 6 Розділу VI тендерної документації зазначено, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору». При цьому, в пункті 7.7. Додатку 4 до тендерної документації вказано: «Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору про закупівлю у два етапи: І етап: 25 % забезпечення виконання договору – після відвантаження Замовнику 50 % обсягу товару, передбаченого у Договорі; ІІ етап: решту 75 % забезпечення виконання Договору після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань згідно з умовами Договору». З урахуванням зазначеного умови тендерної документації суперечать одна одній та не встановлюють єдиних умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що додатки до договору, (специфікація та заявка замовника) є його невід’ємною частиною, при цьому вказані документи не долучаються. Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Крім того, в додатку 4 до тендерної документації (пункт 4.1) замовником передбачено, що «оплата за поставлені постачальником товари, проводиться за фактом їх отримання замовником…», тоді як в пункті 3.1 вказаного додатку передбачається «…Після підписання Договору замовник здійснює передплату Постачальнику у розмірі __% від суми договору…», що є невідповідністю умов договору. Перевіркою інформації та документів, що містяться у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЛАЙТПРО» (далі – переможець) на відповідність вимогам тендерної документації порушень не встановлено. За результатом процедури закупівлі замовником з урахуванням норм частини другої статті 32 Закону укладено договір від 09.08.2018 № 99 (далі – договір) з ТОВ «ЛАЙТПРО» на суму 2170950,00 грн. (без ПДВ) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у строки, передбачені статтею 10 Закону. Аналізом питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення порушень не встановлено. Аналізом відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЛАЙТПРО» встановлено наступне. Форма «пропозиція» від 18.07.2018 № 2 передбачає вiдстрочку платежу - 5 банкiвських днiв. Всупереч вказаному договір від 09.08.2018 № 99 передбачає, що замовником може бути застосоване право на відстрочку платежу протягом 90 банківських днів. Тендерною пропозицією передбачалось, що невід’ємною частиною Договору є заявка замовника (пункт 10.8 проекту договору від 18.07.2018 № 4). Встановлено, що умови договору від 09.08.2018 № 99 відрізняються від змісту тендерної пропозиції в частині відсутності заявки замовника, яка передбачена як невід’ємна частина Договору. Таким чином, Підприємством електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» при укладанні договору про закупівлю світлових 3D металоконструкцій порушено частину 4 статті 36 Закону в частині того, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі., 28 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • відсутній механізм

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель.

2019-02-04 17:23:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТПРО" 2 170 950,00
UAH з ПДВ
2 170 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЄВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ 2 172 000,00
UAH з ПДВ
2 172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2018 09:41
довідка МВС.pdf
25 липня 2018 09:41
довідка з юстиції.pdf
25 липня 2018 09:41
довідка з ДПІ.pdf
19 липня 2018 09:45
Статут.rar

Публічні документи

18 липня 2018 09:19
технічна частина.7z
18 липня 2018 09:19
цінова пропозиція.pdf
18 липня 2018 09:19
забезпечення.7z
18 липня 2018 09:19
договор.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТПРО"
#42136991
Переможець 2 170 950,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 16:52

Документи

24 липня 2018 16:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТПРО"
#42136991
2 170 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 16:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 серпня 2018 11:57
Договір.pdf укладений
10 серпня 2018 11:56
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 13:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 170 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку