Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп'ютер
Очікувана вартість
20 775,00 UAH
UA-2018-07-04-001184-a 344a2c65e1b342ae85ec9548fa20fbaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Анастасія

+380432673368 zakup_drzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення
Код ЄДРПОУ: 01982270
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Винница, В. Стуса 11
Контактна особа: Осадчук Анастасія
+380432673368
zakup_drzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 14:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 14:04
Початок аукціону: 12 липня 2018 11:54
Очікувана вартість: 20 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

З метою запобігання ризику придбання комп’ютерів із неліцензійними копіями операційної системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, Замовник перевірятиме наявність ознак ліцензійності у програмного забезпечення Microsoft, яке постачає переможець тендеру, та верифікуватиме їх у представника правовласника - корпорації «Майкрософт».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 14:28
специфікація.docx
04 липня 2018 14:28
форма цінової пропозиції.docx
04 липня 2018 14:28
Оголошення.docx
04 липня 2018 14:28
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 05 липня 2018 10:06
Дата відповіді: 05 липня 2018 12:24
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглядаються будь-які варіанти, які відповідають технічним вимогам до товару вказаним у специфікації. Перевагу отримають пропозиції на базі процесорів IntelCorei3-4XXX або такі, що володітимуть кращими показниками продуктивності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 16 287,00
UAH з ПДВ
16 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 18 800,00
UAH з ПДВ
18 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 16 287,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 11:11

Документи

13 липня 2018 11:11
Електронний підпис
13 липня 2018 11:08
рішення 57.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
16 287,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 11:11
Електронний підпис
13 липня 2018 11:08
рішення 57.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 14:44
договір 3210_193.docx укладений
25 липня 2018 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 16 287,00
UAH з ПДВ