Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фліп-чарт
Очікувана вартість
5 445,00 UAH
UA-2018-07-04-000717-c ● f3480fe4fd88485a955cdced2de7f8cf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 ІМЕНІ АНАТОЛІЯ КОРЕНЕВСЬКОГО ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21739755 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, Волинська область, м.Володимир - Волинський, вул.Луцька 241 |
Контактна особа: |
Костюк Ірина +380634284219 vvschool5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2018 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 445,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Фліп-чарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Луцька 241
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 липня 2018
—
31 липня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2018 13:54 |
Фліп-чарт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 05 липня 2018 10:09
Дата відповіді: 05 липня 2018 10:56
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Критерієм визначення переможця для нас буде дотримання до предмету закупівлі технічних вимог заявлених під час закупівлі, тобто це має бути фліп-чарт комбінований маркер/крейда, магнітний, на колесах, з тримачем, 750х1000мм
• Матова зносостійка магнітна поверхня темно-зеленого кольору, для письма крейдою з одного боку;
• Глянцева зносостійка магнітна поверхня білого кольору, для письма маркером з іншого боку.
Для нас не є суттєвим, яка це торговельна марка чи виробник.
• Матова зносостійка магнітна поверхня темно-зеленого кольору, для письма крейдою з одного боку;
• Глянцева зносостійка магнітна поверхня білого кольору, для письма маркером з іншого боку.
Для нас не є суттєвим, яка це торговельна марка чи виробник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Переможець |
4 965,00
UAH
|
11 липня 2018 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.rar | укладений |
18 липня 2018 22:12
|