Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Шафи серверні)
Очікувана вартість
87 600,00 UAH
UA-2018-07-04-000693-b ca6840425eb64b87901af3ee62c1f472
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2018 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2018 17:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 17:58
Очікувана вартість: 87 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 876,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Шафи серверні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, к. 600; вул. Смоленська, 19, к. 316-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 17:53
Документація ЕЗ шафи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 05 липня 2018 09:54
Дата відповіді: 06 липня 2018 14:59
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3.8. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель код за ДК 021:2015 - 30230000 – 0 "Комп'ютерне обладнання" (Шафи серверні) (далі - Документація) передбачено постачання еквівалентів складових Обладнання, окрім KVM-перемикача ATEN CS1308 та KVM-кабелів ATEN 2L-5203U USB 3 м. Характеристики Обладнання зазначені в Таблиці 1 Документації.
Запитання щодо кваліфікаційних документів Учасника
Дата подання: 05 липня 2018 15:32
Дата відповіді: 09 липня 2018 14:10
Доброго дня шановний Замовник! Просимо Вас надати наступну інформацію: чи є обовязковим надання такого документу в складі пропозиції Учасника: скан-копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001) на виробництво металевих шаф (меблів) ???? Отримання підприємствами сертифікату ДСТУ ISO 9001 не є обовязковим згідно законодавства України та носить рекомендаційних характер. Для забезпечення рівноправності Учасників та дотримання законодавства просимо Вас розглянути можливість виключення пункту щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 9001 з тендерної документації. Якщо запропонований Товар (Шафа телекомунікаційна серверна) є продуктом Українського виробника, відповідає всім вимогам до предмету закупівлі, але сертифікат ДСТУ ISO 9001 відсутній - пропозиція буде відхилена???? Наперед вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має на меті придбати якісне, надійне обладнання, яке відповідає українським та європейським стандартам, щоб з упевненістю використовувати його за призначенням для розміщення високовартісного серверного обладнання, необхідного для забезпечення критичних технологічних процесів Замовника. Оскільки система управління якістю (стандарт ISO серії 9000) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого циклу, Замовник вимагає обов’язково надати у складі пропозиції скан-копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001) на виробництво металевих шаф (меблів) на запропоноване Учасником обладнання.
Відповідно до пункту 5 Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель код за ДК 021:2015 - 30230000 – 0 "Комп'ютерне обладнання" (Шафи серверні) пропозиції, які не містять зазначених у цьому пункті документів відхиляються Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 17:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 87 600,00
UAH з ПДВ
87 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 13:18
Електронний підпис
12 липня 2018 12:28
4. Копія Статуту.pdf
12 липня 2018 12:28
3. Довідка тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
Переможець 87 600,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 17:29

Документи

17 липня 2018 17:29
Електронний підпис
17 липня 2018 17:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
87 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 17:29
Електронний підпис
17 липня 2018 17:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 14:05
Договір укладений
30 липня 2018 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 87 600,00
UAH з ПДВ