Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба білого та червоного кольору для дорожньої розмітки, холодний пластик білого та червоного кольору для дорожньої розмітки.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-07-04-000007-b ● 8b1dcd4b797f4a93bd352b0d6135eff4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чистота" Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 32349545 |
Місцезнаходження: | 72314, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вулиця О.Невського, будинок 115 |
Контактна особа: |
Гармаш Оксана Олександрівна +380672890109 melgorses@yandex.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2018 08:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2018 13:03 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Фарба білого кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
200 кг
Фарба червоного кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
2700 кг
Холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
150 кг
Холодний пластик червоного кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати: | 30% |
90 днів відстрочення платежу: | 30% |
60 днів відстрочення платежу: | 20% |
30 днів відстрочення платежу: | 10% |
10 днів відстрочення платежу: | 0% |
04 липня 2018 08:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2018 08:16 |
ТД-ФАРБА-Чистота -вірна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискриминация учасников
Дата подання: 04 липня 2018 16:47
Дата відповіді: 05 липня 2018 12:22
В технических требованиях (приложение №5 табл.1) прописаны параметры на продукцию котрые указал Заказчик, и тут же требуется подтреждение на соотвествие стандартам СОУ 42.1-37641918-116:2014, котрые отличаются от укзанных в таблице!!!! Каким норматавным стандартам должна соотвествовать предлагаемая продукция: требованиям Заказчика или установленному государственному стандарту СОУ 42.1-37641918-116:2014? Если указаным в таблице, прошу дать пояснение завышения параметров со ссылкой на нормативный подзаконный документ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
В Україні нормативним документом на фарбу для розмітки автомобільних доріг вважається СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», який вступив в дію 27.11.2014 р. на заміну ГСТУ 218-03450778-105-2003 «Фарби для розмічання проїзної частини автомобільних доріг. Технічні вимоги».
п.4 Табл.1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» містять технічні вимоги до лакофарбових матеріалів з виразами «не більше» або «не менше», що не суперечить використанню лакофарбових матеріалів з кращими технічними характеристиками. Сучасне збільшення навантаження на дорожнє покриття і, як наслідок на дорожню розмітку, кліматичні умови, в яких перебуває Замовник потребують завищення вимог до матеріалів, які використовуються в сучасному будівництві та ремонті доріг загального користування.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель про досягнення максимальної економії та ефективності – Стаття 3 Закону, вимогами до Тендерної документації про те, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники – Стаття 22 Закону і виходячи з пропозицій виробників ЛФМ на ринку України, Замовником було встановлено технічні вимоги до фарби для дорожньої розмітки, які дозволять більш раціонально використовувати матеріальні ресурси підприємства для підтримання дорожнього покриття в належному стані.
В Україні нормативним документом на фарбу для розмітки автомобільних доріг вважається СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», який вступив в дію 27.11.2014 р. на заміну ГСТУ 218-03450778-105-2003 «Фарби для розмічання проїзної частини автомобільних доріг. Технічні вимоги».
п.4 Табл.1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» містять технічні вимоги до лакофарбових матеріалів з виразами «не більше» або «не менше», що не суперечить використанню лакофарбових матеріалів з кращими технічними характеристиками. Сучасне збільшення навантаження на дорожнє покриття і, як наслідок на дорожню розмітку, кліматичні умови, в яких перебуває Замовник потребують завищення вимог до матеріалів, які використовуються в сучасному будівництві та ремонті доріг загального користування.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель про досягнення максимальної економії та ефективності – Стаття 3 Закону, вимогами до Тендерної документації про те, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники – Стаття 22 Закону і виходячи з пропозицій виробників ЛФМ на ринку України, Замовником було встановлено технічні вимоги до фарби для дорожньої розмітки, які дозволять більш раціонально використовувати матеріальні ресурси підприємства для підтримання дорожнього покриття в належному стані.
Дискрімінація учасників
Дата подання: 05 липня 2018 17:24
Дата відповіді: 09 липня 2018 11:59
Прошу надати роз'яснення щодо використання виразу: Сучасне збільшення навантаження на дорожнє покриття і, як наслідок на дорожню розмітку, кліматичні умови, в яких перебуває Замовник потребують завищення вимог до матеріалів, які використовуються в сучасному будівництві та ремонті доріг загального користування. Замовник на свій розуд приняв таке рішення? На підставі яких дісних наукових методик це було зроблено висновок та які фахівці або наукові профільні підприємства були задіяні для цього? Єдине мені відоме підприємство це -Головний випробувальний центр ДП «ДерждорНДІ», акредитований Національним агентством з акредитації України (№ 2Т493 від 15.01.2013 р.), який проводить випробування та виконує експертизи незалежно (нейтрально) в області дорожньо-будівельних матеріалів та охорони навколишнього середовища. У вас є їх висновок щодо вказаного у вашій відповіді?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за запитання.
Повідомляємо, що при розробці тендерної документації, Тендерний комітет КП «Чистота» Мелітопольської міської ради Запорізької області керується виключно законом України «Про публічні закупівлі», а при складанні вимог до матеріалів для влаштування дорожньої розмітки - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та ДСТУ 2587:2010 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», в якому зазначено:
6.9 Контроль експлуатаційного стану розмітки та терміни її відновлення здійснюють згідно з ДСТУ 3587. За необхідності можуть бути виконані контрольні перевірки працівниками дорожньо-експлуатаційної служби, Державтоінспекції та іншими уповноваженими на це особами.
Саме тому, при складанні вимог до предмету закупівлі, була врахована пропозиція уповноважених осіб Дорожньо-експлуатаційної служби щодо технічних характеристик фарби для дорожньої розмітки.
Повідомляємо, що при розробці тендерної документації, Тендерний комітет КП «Чистота» Мелітопольської міської ради Запорізької області керується виключно законом України «Про публічні закупівлі», а при складанні вимог до матеріалів для влаштування дорожньої розмітки - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та ДСТУ 2587:2010 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», в якому зазначено:
6.9 Контроль експлуатаційного стану розмітки та терміни її відновлення здійснюють згідно з ДСТУ 3587. За необхідності можуть бути виконані контрольні перевірки працівниками дорожньо-експлуатаційної служби, Державтоінспекції та іншими уповноваженими на це особами.
Саме тому, при складанні вимог до предмету закупівлі, була врахована пропозиція уповноважених осіб Дорожньо-експлуатаційної служби щодо технічних характеристик фарби для дорожньої розмітки.
Дискримінація учасників
Дата подання: 09 липня 2018 09:46
Дата відповіді: 09 липня 2018 12:00
Просимо Вас надати конкетну відповідь з приводу технічних вимог тендерної документації : чи буде відхилятися пропрозиція Учасника з товаром який повністю відповідає СОУ, але не відповідає Вашим технічним вимогам?
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.4 Статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція Учасника буде відхилена, якщо не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2018 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" |
497 520,00
UAH з ПДВ
|
497 520,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 348 264 | Документи |
Дочірнє підприємство "Торговий дім "Лакма"-Од" |
495 360,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 450 000 | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛЕЩУК ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ |
452 000,00
UAH з ПДВ
|
452 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 452 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" #35848260 |
Переможець |
497 520,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2018 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 08:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 11:37
|
Дод.угода-18.10.18.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2018 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2018 09:17
|
Дод.угода-11.10.18.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2018 07:48
|
Специфікація | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Договір | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Договір | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Договір | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Договір | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Договір | укладений |
06 серпня 2018 07:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 060818 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 060818 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 060818 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 060818 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |