Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба білого та червоного кольору для дорожньої розмітки, холодний пластик білого та червоного кольору для дорожньої розмітки.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-07-04-000007-b 8b1dcd4b797f4a93bd352b0d6135eff4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гармаш Оксана Олександрівна

+380672890109 melgorses@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Чистота" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 32349545
Місцезнаходження: 72314, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вулиця О.Невського, будинок 115
Контактна особа: Гармаш Оксана Олександрівна
+380672890109
melgorses@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2018 08:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2018 13:03
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Фарба білого кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
200 кг
Фарба червоного кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
2700 кг
Холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
150 кг
Холодний пластик червоного кольору для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72314, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.О.Невського,буд.119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 30%
90 днів відстрочення платежу: 30%
60 днів відстрочення платежу: 20%
30 днів відстрочення платежу: 10%
10 днів відстрочення платежу: 0%
04 липня 2018 08:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 08:16
ТД-ФАРБА-Чистота -вірна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискриминация учасников
Дата подання: 04 липня 2018 16:47
Дата відповіді: 05 липня 2018 12:22
В технических требованиях (приложение №5 табл.1) прописаны параметры на продукцию котрые указал Заказчик, и тут же требуется подтреждение на соотвествие стандартам СОУ 42.1-37641918-116:2014, котрые отличаются от укзанных в таблице!!!! Каким норматавным стандартам должна соотвествовать предлагаемая продукция: требованиям Заказчика или установленному государственному стандарту СОУ 42.1-37641918-116:2014? Если указаным в таблице, прошу дать пояснение завышения параметров со ссылкой на нормативный подзаконный документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
В Україні нормативним документом на фарбу для розмітки автомобільних доріг вважається СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», який вступив в дію 27.11.2014 р. на заміну ГСТУ 218-03450778-105-2003 «Фарби для розмічання проїзної частини автомобільних доріг. Технічні вимоги».
п.4 Табл.1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» містять технічні вимоги до лакофарбових матеріалів з виразами «не більше» або «не менше», що не суперечить використанню лакофарбових матеріалів з кращими технічними характеристиками. Сучасне збільшення навантаження на дорожнє покриття і, як наслідок на дорожню розмітку, кліматичні умови, в яких перебуває Замовник потребують завищення вимог до матеріалів, які використовуються в сучасному будівництві та ремонті доріг загального користування.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель про досягнення максимальної економії та ефективності – Стаття 3 Закону, вимогами до Тендерної документації про те, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники – Стаття 22 Закону і виходячи з пропозицій виробників ЛФМ на ринку України, Замовником було встановлено технічні вимоги до фарби для дорожньої розмітки, які дозволять більш раціонально використовувати матеріальні ресурси підприємства для підтримання дорожнього покриття в належному стані.
Дискрімінація учасників
Дата подання: 05 липня 2018 17:24
Дата відповіді: 09 липня 2018 11:59
Прошу надати роз'яснення щодо використання виразу: Сучасне збільшення навантаження на дорожнє покриття і, як наслідок на дорожню розмітку, кліматичні умови, в яких перебуває Замовник потребують завищення вимог до матеріалів, які використовуються в сучасному будівництві та ремонті доріг загального користування. Замовник на свій розуд приняв таке рішення? На підставі яких дісних наукових методик це було зроблено висновок та які фахівці або наукові профільні підприємства були задіяні для цього? Єдине мені відоме підприємство це -Головний випробувальний центр ДП «ДерждорНДІ», акредитований Національним агентством з акредитації України (№ 2Т493 від 15.01.2013 р.), який проводить випробування та виконує експертизи незалежно (нейтрально) в області дорожньо-будівельних матеріалів та охорони навколишнього середовища. У вас є їх висновок щодо вказаного у вашій відповіді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за запитання.
Повідомляємо, що при розробці тендерної документації, Тендерний комітет КП «Чистота» Мелітопольської міської ради Запорізької області керується виключно законом України «Про публічні закупівлі», а при складанні вимог до матеріалів для влаштування дорожньої розмітки - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та ДСТУ 2587:2010 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», в якому зазначено:
6.9 Контроль експлуатаційного стану розмітки та терміни її відновлення здійснюють згідно з ДСТУ 3587. За необхідності можуть бути виконані контрольні перевірки працівниками дорожньо-експлуатаційної служби, Державтоінспекції та іншими уповноваженими на це особами.
Саме тому, при складанні вимог до предмету закупівлі, була врахована пропозиція уповноважених осіб Дорожньо-експлуатаційної служби щодо технічних характеристик фарби для дорожньої розмітки.
Дискримінація учасників
Дата подання: 09 липня 2018 09:46
Дата відповіді: 09 липня 2018 12:00
Просимо Вас надати конкетну відповідь з приводу технічних вимог тендерної документації : чи буде відхилятися пропрозиція Учасника з товаром який повністю відповідає СОУ, але не відповідає Вашим технічним вимогам?
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.4 Статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція Учасника буде відхилена, якщо не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" 497 520,00
UAH з ПДВ
497 520,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 348 264 Документи
Дочірнє підприємство "Торговий дім "Лакма"-Од" 495 360,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000 Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛЕЩУК ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ 452 000,00
UAH з ПДВ
452 000,00
UAH з ПДВ
1 452 000 Документи

Публічні документи

27 липня 2018 16:22
05_банкрот.pdf
27 липня 2018 16:22
04_ДФС.pdf
27 липня 2018 16:22
03_МВС.ZIP
27 липня 2018 16:22
02_посад_особ_корупц.pdf
27 липня 2018 16:22
01_ЄДР_корупц.pdf
20 липня 2018 14:37
01_пропоз_остаточна.pdf
19 липня 2018 09:30
ISO 9001 2015.pdf
19 липня 2018 09:30
ТУ.pdf
19 липня 2018 09:30
ТУ переклад.pdf
19 липня 2018 09:30
СЕС.pdf
19 липня 2018 09:30
проект_договору.pdf
19 липня 2018 09:30
Гарантія_санкц.pdf
19 липня 2018 09:30
04_05_Довідка про підпр.pdf
19 липня 2018 09:30
04_04_Наказ.pdf
19 липня 2018 09:30
04_03_Протокол.pdf
19 липня 2018 09:30
04_02_статут_нотар.pdf
19 липня 2018 09:30
04_01_витяг з ЄДР.pdf
19 липня 2018 09:30
03_06_Заборг.pdf
19 липня 2018 09:30
03_05_банкрот.pdf
19 липня 2018 09:30
03_04_Посад_судим.pdf
19 липня 2018 09:30
03_02_посад_особ_корупц.pdf
19 липня 2018 09:30
03_01_ЄДР_корупц.pdf
19 липня 2018 09:30
02 аналог договор.pdf
19 липня 2018 09:30
01_пропоз.pdf

Публічні документи

19 липня 2018 10:18
Гарантия.zip
19 липня 2018 10:18
Розмітка після 14 міс.jpg
19 липня 2018 10:18
Розмітка після 1 міс.jpg
19 липня 2018 10:18
Копія свідоцтва BAST.pdf
19 липня 2018 10:18
Серт якості Traffic біла.pdf
19 липня 2018 10:18
ТУ Traffic Зміна №4.pdf
19 липня 2018 10:18
ISO 9001 Аврора.pdf
19 липня 2018 10:18
СЕЕ Traffic завір.pdf
19 липня 2018 10:18
Дилер ЛЗ Аврора.pdf
19 липня 2018 10:18
Інформація ст 17 ЗУ.pdf
19 липня 2018 10:18
Відгук ДП ОАД.pdf
19 липня 2018 10:18
Відгук КП СМЕП.pdf
19 липня 2018 10:18
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2018 11:28
Сканировать2.TIF
19 липня 2018 11:28
20043.JPG
19 липня 2018 11:28
20042.JPG
19 липня 2018 11:28
20041.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"

Дочірнє підприємство "Торговий дім "Лакма"-Од"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕЛЕЩУК ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"
#35848260
Переможець 497 520,00
UAH з ПДВ
23 липня 2018 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2018 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"
#35848260
497 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:20
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 11:37
Дод.угода-18.10.18.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 11:34
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 09:17
Дод.угода-11.10.18.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 09:15
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 07:48
Специфікація укладений
06 серпня 2018 07:47
Договір укладений
06 серпня 2018 07:47
Договір укладений
06 серпня 2018 07:47
Договір укладений
06 серпня 2018 07:47
Договір укладений
06 серпня 2018 07:47
Договір укладений
06 серпня 2018 07:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 060818
Договір:
Номер додаткової угоди: 060818
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 060818
Договір:
Номер додаткової угоди: 060818
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 482 160,00
UAH з ПДВ