Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road O181606 /M-07/- Chudel' - Tynne on the section km 1+100 - km 14+700, Sarny district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бобріков Вадим Юрійович 380362695222 ukbd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Boryshkevych Denys Vasylovych 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Additional contacts: |
Bobrikov Vadym Yuriiovych 380362695222 ukbd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2018 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2018 14:53 |
Очікувана вартість: | 39 167 681,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195 838,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 липня 2018 16:23 |
Enquiries until: | 30 липня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 39 167 681 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 195 838 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2018 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2018 12:18 |
Протокол №52-13.PDF | |
01 серпня 2018 12:18 |
ПСРАД О181606 М-07 - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
01 серпня 2018 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2018 12:18 |
Протокол №52-13.PDF
|
|||
01 серпня 2018 12:18 |
ПСРАД О181606 М-07 - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно Вашого запиту будуть внесені зміни до тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-29-000019 ● d10f51a619b945e191297a4f82c42e32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2021 16:44 |
НАКАЗ
29.04.2021 №226
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2021 №226
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
4. UA-2018-07-03-002643-a, Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район, яка проводиться Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 16:45:40
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-03-002643-a) Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.5.1 Договору підряду від 13.09.2018 №44 (далі – Договір) строк дії даного Договору встановлюється з 13.09.2018 до 26.12.2019. При цьому, до зазначеного договору Замовником вносились зміни шляхом укладання додаткових угод.
Відповідно до останнього повідомлення про внесення змін до договору (Додаткова угода №5 від 26.12.2019 оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 28.12.2019), Замовником внесени зміни до Договору та продовжено строк дії договору до 26.12.2020.
Проте, враховуючі всі зміни до договору від 26.12.2019 №5, які оприлюднені Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, термін закінчення дії Договору - 31.12.2020.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 13.05.2021) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-17 15:59:23
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район Current average repair of the road O181606 /M-07/- Chudel' - Tynne on the section km 1+100 - km 14+700, Sarny district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-03-002643-a) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-29-000019 у закупівлі UA-2018-07-03-002643-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
2021-05-26 08:22:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Західметал | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Західметал #32646801 |
Переможець |
36 146 425,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:44
|
Д.у. №5 до Д. №44.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2019 16:51
|
Д.у. №4 до Д. №44.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2018 16:34
|
Договір №44 Чудель-Тинне.PDF | укладений |
13 вересня 2018 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |