Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район
Current average repair of the road O181606 /M-07/- Chudel' - Tynne on the section km 1+100 - km 14+700, Sarny district
Очікувана вартість
39 167 681,00 UAH
UA-2018-07-03-002643-a 47c373bf7dae464ba25e2a8d7a4d7970
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бобріков Вадим Юрійович
380362695222
ukbd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration
National ID: 36565276
Contact point: Boryshkevych Denys Vasylovych
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Additional contacts: Bobrikov Vadym Yuriiovych
380362695222
ukbd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2018 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 14:53
Очікувана вартість: 39 167 681,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 838,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 липня 2018 16:23
Enquiries until: 30 липня 2018 17:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 39 167 681 UAH including VAT
Minimal lowering step: 195 838 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34542, Україна, Рівненська область, Чудель - Тинне, на ділянці км 1+100 - км 14+700
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road O181606 /M-07/- Chudel' - Tynne on the section km 1+100 - km 14+700, Sarny district
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 05 липня 2018 13:09
Дата відповіді: 06 липня 2018 11:26
Добрий день! Який клас наслідків об'єкта?
Відповідь: В п.4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» зазначено «При виконанні поточного ремонту, перепланування та/або переобладнання окремих приміщень (квартир) без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об’єкту, клас наслідків (відповідальності) та категорію складності не визначають.», тому по закупівлі послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район» клас наслідку відсутній.
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 липня 2018 11:29
Дата відповіді: 20 липня 2018 13:41
Під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, наступне: 1. В додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.4 Замовником зазначено, що «Договірна ціна робіт обгрунтовується згідно СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд» , тоді як на визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування поширюється дія СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» відповідно до Наказу Державного агенства автомобільних доріг України №220 від 14.07.2014р. 2. Таким чином в додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.5 Замовником зазначено наступні вимоги до формування ціни договору: «Граничні усередненні показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд» на підставі обґрунтованого розрахунку» , тоді як зміст цієї вимоги не відповідає змісту СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення) п.6.14, п.6.15 та п. 6.16. 3. В додатку №4 «Технічне завдання» Замовником вказане обгрунтування (шифр норми) за збірником ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об’єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою, тоді як для визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування обовязковий характер носить СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» відповідно до Наказу Державного агенства автомобільних доріг України №220 від 14.07.2014р. і відповідно СОУ 45.2-00018112-035:2018 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно будівельні роботи. Автомобільні дороги і мости» , яким встановлено ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів. Державним агенством автомобільних доріг України листом №1470/3/7.1-9 від 27.06.2017р. був наданий перелік, для врахування в роботі, новоствореним підприємствам при облдержадміністраціях - балансоутримувачам та замовникам робіт на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, який містить вищевказані СОУ. Таким чином вказане обгрунтування (шифр норми) в додатку №4 «Технічне завдання», носить дискримінаційний характер. Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що «Технічне завдання» розроблено на підставі проектно-кошторисної документації розробленої ліцензованою проектною організацією. Документація отримала позитивний висновок ДП «Укрдержбудекспертиза» та затверджена в установленому законодавством порядку. Тому при формуванні договірної ціни просимо дотримуватись обсягів та розцінок зазначених в технічному завданні.
Згідно Вашого запиту будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2018 15:20
Дата відповіді: 31 липня 2018 12:50
Під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, наступне: В додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.5 Замовником зазначено наступні вимоги до формування ціни договору: «Граничні усередненні показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)», на підставі обґрунтованого розрахунку». Зміст даної вимоги не відповідає нормам пунктів 6.14, 6.15 та 6.16 СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)» де в казано, що «Показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)», на підставі обґрунтованого розрахунку з врахуванням рекомендованого усередненого показника». Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно «Проекту договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту», розділ ІІІ «Ціна договору», пункт 3.5: «Граничні усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» на підставі обґрунтованого розрахунку», що автоматично вимагає виконання норм пунктів 6.14, 6.15 та 6.16 та врахування показників, наведених в додатку Г СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-29-000019 ● d10f51a619b945e191297a4f82c42e32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2021 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

29.04.2021 №226

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.





В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2021 №226

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

4. UA-2018-07-03-002643-a, Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район, яка проводиться Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-13 16:45:40

Про надання інформації

Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-03-002643-a) Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.5.1 Договору підряду від 13.09.2018 №44 (далі – Договір) строк дії даного Договору встановлюється з 13.09.2018 до 26.12.2019. При цьому, до зазначеного договору Замовником вносились зміни шляхом укладання додаткових угод.
Відповідно до останнього повідомлення про внесення змін до договору (Додаткова угода №5 від 26.12.2019 оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 28.12.2019), Замовником внесени зміни до Договору та продовжено строк дії договору до 26.12.2020.
Проте, враховуючі всі зміни до договору від 26.12.2019 №5, які оприлюднені Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, термін закінчення дії Договору - 31.12.2020.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 13.05.2021) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 15:59:23

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О181606 /М-07/ - Чудель-Тинне на ділянці км 1+100 - км 14+700, Сарненський район Current average repair of the road O181606 /M-07/- Chudel' - Tynne on the section km 1+100 - km 14+700, Sarny district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-03-002643-a) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-29-000019 у закупівлі UA-2018-07-03-002643-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-05-26 08:22:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2018
UA-2018-07-03-002643-a47c373bf7dae464ba25e2a8d7a4d7970
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Західметал Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 серпня 2018 15:18
Протокол 73-5-2.PDF
21 серпня 2018 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2018 11:26
технічне завдання.pdf
09 серпня 2018 11:26
гарантійний лист.pdf
09 серпня 2018 11:26
проект договору.pdf
09 серпня 2018 11:26
загальні відомості.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 серпня 2018 15:18
Протокол 73-5-1.PDF
21 серпня 2018 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2018 14:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західметал

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західметал 36 146 425,00
UAH з ПДВ
36 146 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 39 100 000,00
UAH з ПДВ
39 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 11:26
технічне завдання.pdf
09 серпня 2018 11:26
гарантійний лист.pdf
09 серпня 2018 11:26
проект договору.pdf
09 серпня 2018 11:26
загальні відомості.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 14:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західметал

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західметал
#32646801
Переможець 36 146 425,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 16:54

Документи

30 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
30 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
30 серпня 2018 16:53
Протокол 79-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Західметал
#32646801
36 146 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
30 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
30 серпня 2018 16:53
Протокол 79-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:44
Д.у. №5 до Д. №44.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 16:51
Д.у. №4 до Д. №44.pdf зміни до договору
24 травня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 16:34
Договір №44 Чудель-Тинне.PDF укладений
13 вересня 2018 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML