Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
829 326,00 UAH
UA-2018-07-03-002634-a 972800fc6ac848ad9a77ac8a3ac34331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Ровицька

+380982890779 marschool66@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №66 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031301
Місцезнаходження: 87539, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь , ПРОСПЕКТ МЕТАЛУРГІВ , будинок 75
Контактна особа: Наталя Ровицька
+380982890779
marschool66@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 12:07
Очікувана вартість: 829 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Штори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Металургів, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 16:22
ТД штори.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-03-002634-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2751111629
Дата подання: 01 серпня 2018 13:58
Пояснення по скарзі
ФОП Мартенс І. О. повідомляє, що інформація про застосування заходів із захисту довкілля надана. Згода на обробку персональних даних не вимагалась тендерною документацією, тому надана на етапі оцінки учасника. Документ називається: "Лист-згода на обробку персональних даних". Замовником не вимагалось пояснення, щодо власності або оренди обладнання. Згідно тендерної документації , відповідно до ст. 16 Закону, Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документом для підтвердження відповідності пропозиції учасника одному або кільком з таких кваліфікаційних критеріїв є : "Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація - 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази ". Лист довільної форми було надано разом з пропозицією, документ мав назву "Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу". Місце провадження діяльності зазначено в Витягу з реєстру платників єдиного податку, який надавався разом з тендерною пропозицією. Стосовно того, що Додаток 4 Проект договору та Додаток 3 Технічне завдання не містять підпису учасника на кожній сторінці, то відповідно до вимог тендерної документації, це не є суттевою помилкою. Згідно розділу V. Оцінка тендерних пропозицій, до формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - невірне (неповне) не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Документи додаються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 09:30
Шановна ФОП "МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", ми розглянули вашу вимогу і зрозуміли, що до нашого рішення у вас питань немає. Якщо будуть вимоги конкретно до закупівлі, просимо їх оголошувати, в протилежному - не надавати коментарів на вимоги та скарги учасників безпосередньо на площадці.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-03-002634-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 31 липня 2018 14:20
Тендер UA-2018-07-03-002634-a Відкриті торги
Порушення процедури закупівлі UA-2018-07-03-002634-a в частині незаконного призначення Переможцем Фізичної Особи - Підприємця Мартенс Ірини Олександрівни згідно норм законів: - ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист персональних даних». - Закон України «Про публічні закупівлі». - Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища». - ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів. Прошу відмінити рішення ТК прийняте всупереч Законодавству та моїм фаховим та майновим інтересам. ФОП Козимир О.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2018 19:08
Рішення від 02.08.2018 № 7806 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 19:08
Рішення від 20.08.2018 № 8497.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 18:59
Номер скарги: UA-2018-07-03-002634-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 01 серпня 2018 18:25
Додаток до скарги Козимир О.О. №51 від 30.07.2018 тендер UA-2018-07-03-002634-a
Додаток №1 до Скарги по додатковим порушенням Законів та Тендерної документації тендеру UA-2018-07-03-002634-a , які не можливо було подати в основній Скарзі по часу її подання. Тому що порушені інші вимоги Законів та Тендерної документації - тепер як Переможцем, так і Замовником. Додається Платіжка та Додаток до скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.08.2018 № 7895.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 19:26

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2018 19:26
Рішення від 06.08.2018 № 7895.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 590 496,00
UAH з ПДВ
547 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 621 000,00
UAH з ПДВ
548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВНУКОВА НАТАЛЯ АРТУРІВНА" 742 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 16:24
Електронний підпис
18 липня 2018 16:13
Висновок СЕС.pdf
18 липня 2018 16:13
Паспорт.pdf
18 липня 2018 16:13
Дод.4 проект дог.pdf
18 липня 2018 16:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 липня 2018 13:39
Електронний підпис
11 липня 2018 16:01
Електронний підпис
11 липня 2018 16:00
12А Без-печатки.pdf
11 липня 2018 16:00
4 Рахунок-ПриватБанк.pdf
11 липня 2018 16:00
1 Iдентифiкацiйний-код.pdf
11 липня 2018 16:00
43 Римська Моделі.pdf
11 липня 2018 16:00
43Б Римська фото.pdf
11 липня 2018 16:00
25 Про санкції 1644.pdf
11 липня 2018 16:00
34 ОПП 4 Козимир.pdf
11 липня 2018 16:00
29 Паспорт якості.pdf
11 липня 2018 16:00
12 Право-підпису.pdf
11 липня 2018 16:00
20Д Сертификат Vertisol.pdf
11 липня 2018 16:00
26 Наявність досвіду.pdf
11 липня 2018 16:00
12Б Довідка ліцензія.pdf
11 липня 2018 16:00
10 Паспорт.pdf

Публічні документи

18 липня 2018 16:41
Електронний підпис
18 липня 2018 15:40
key-6.dat
17 липня 2018 20:38
Досвід (16стр.).rar
17 липня 2018 20:38
ТЗ +ТП (10стр.+2стр.).rar
17 липня 2018 20:38
Довідки (10стр.).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП "ВНУКОВА НАТАЛЯ АРТУРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2751111629
Переможець 547 999,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2018 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2751111629
547 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:48
1 001.bmp укладений
02 січня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 11:56
повідомлення про внесення змін до договору штори(2).doc зміни до договору
17 жовтня 2018 11:49
Додаткова угода № 1.docx.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:49
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 16:21
Договір 66-12 штори.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 15:48
Протокол № 27.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 15:48
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 18:01
протокол №26.pdf укладений
29 серпня 2018 17:42
договір 66-12.pdf укладений
29 серпня 2018 17:42
протокол № 25.pdf укладений
29 серпня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 66/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 66/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.11.2018 року. Зміни технічних характеристик деяких позицій після остаточних замірів та узгоджувані
Номер договору про закупівлю: 66/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 66/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 547 999,00
UAH з ПДВ