Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Відрадний» у Солом’янському районі»
Очікувана вартість
2 690 253,58 UAH
UA-2018-07-03-000606-b 4f171da248254220a02c6af5628f3e7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7 лютого 2018 р. було оголошено про проведення відкритих торгів щодо Капітального ремонту благоустрою парку «Відрадний» у Солом’янському районі. Переможцем визначено ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" та було укладено Договір № 42/4 від 11.04.2018 на загальну суму 36 675 000,00 грн. У зв'язку з уточненням вартості робіт та обладнання (матеріалів) було зменшено загальну суму договору. Під час виконання робіт виникли додаткові об'єми робіт, які не були включені до технічних вимог та не були враховані попереднім укладеним договором – підстава: Позитивний експертний звіт № 0475—18/ПРОЕКСП від 20.06.2018. Таким чином, на сьогодні виникла необхідність у збільшенні об'ємів робіт. Всі ці основні та додаткові роботи є продовженням робіт, які технологічно пов'язані вже з виконаними і становлять невід’ємну частину об’єкту будівництва – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою «Відрадний» у Солом’янському районі». З вищевказаних причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов'язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості первинного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2018 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 14 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Відрадний» у Солом’янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Відрадний» у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

03 липня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 2 690 253,58
UAH з ПДВ
03 липня 2018 17:51

Документи

03 липня 2018 17:51
Електронний підпис
03 липня 2018 17:50
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
2 690 253,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 17:51
Електронний підпис
03 липня 2018 17:50
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 10:18
ДУ 5.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 10:35
ДУ 4.pdf зміни до договору
21 травня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:08
ДУ 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 18:40
ДУ 2.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 18:37
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:41
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 15:41
Електронний підпис укладений
19 липня 2018 18:49
договір укладений
19 липня 2018 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 128/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму фінансування за рахунок бюджетних коштів по КПКВ 2818340 на 819 071,76 грн (вісімсот дев’ятнадцять тисяч сімдесят одна грн 76 коп.) та збільшити суму фінансування за бюджетні кошти по КПКВ 2816030 на 819 071,76 грн (вісімсот дев’ятнадцять тисяч сімдесят одна грн 76 коп.), внести зміни п.п. 2.1
Номер договору про закупівлю: 128/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 128/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року №507 "Про капітальний ремон об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1, 2.5 Договору та викласти їх у новій редакції. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 11.1 Договору та викласти його в новій редакції. Скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору) викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 128/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції Скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору), що додається до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 128/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 628 021,92
UAH (в тому числі ПДВ 438 003,65 UAH)