Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хімічні реактиви для лабораторних досліджень: Лот І – Реагенти для коагулологічного аналізатора Huma Clot Duo plus; Лот ІІ – Реагенти для імуногістохімічних досліджень; Лот ІІІ – Реагенти для патоморфологічних досліджень; Лот IV – Тест-системи для ендокринологічних досліджень
Очікувана вартість
311 210,00 UAH
UA-2018-07-02-000830-b 964ceda7dca34d639ec2f9be7a13b855
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Вікторія

+380444890186 vikka_pag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Рудик Вікторія
+380444890186
vikka_pag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2018 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 09:00
Очікувана вартість: 311 210,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 липня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 15:32
ТД реактиви.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реагенти для коагулологічного аналізатора Huma Clot Duo plus (500 од.)
Опис предмету закупівлі:
Більш детально викладено у Додатку № 3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 197 390,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 986,95 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 липня 2018 15:04
Закінчення: 19 липня 2018 15:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 од
Реагенти для коагулологічного аналізатора Huma Clot Duo plus (500 од.)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Макаренко Діана Вікторівна 66 440,00
UAH з ПДВ
66 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лаблайф" 181 505,45
UAH з ПДВ
181 505,45
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Біола" 195 449,41
UAH з ПДВ
195 449,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 08:57
Інструкції.PDF
18 липня 2018 08:57
Декларація.PDF
18 липня 2018 08:57
Паспорта.PDF
18 липня 2018 08:57
Реєстр.PDF
18 липня 2018 08:56
Довідка рахунок МДВ.pdf
18 липня 2018 08:56
Тендерна пропозиція.PDF
18 липня 2018 08:56
Проект договору.PDF
18 липня 2018 08:56
Листи та довідки.PDF
18 липня 2018 08:56
Працівники.PDF
18 липня 2018 08:56
Аналогічні договори.PDF
18 липня 2018 08:56
Мат.і тех.база.PDF
18 липня 2018 08:56
Уставні документи.PDF

Публічні документи

25 липня 2018 14:20
Довідки переможц.pdf
17 липня 2018 13:45
Проект Договору.pdf
17 липня 2018 13:45
Технічн частина.pdf
17 липня 2018 13:45
Реєстр технічна час..pdf
17 липня 2018 13:45
Кваліфік частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Макаренко Діана Вікторівна

ТОВ "Лаблайф"

Приватне підприємство "Біола"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Макаренко Діана Вікторівна
#2936109084
Відхилено 66 440,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 15:16
ТОВ "Лаблайф"
#38683189
Переможець 181 505,45
UAH з ПДВ
25 липня 2018 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2018 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайф"
#38683189
181 505,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.уг. №2 Лаблайф.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 15:01
ПОВІДОМЛ. про внес. змін до дог. (ПЗД) - 2.doc зміни до договору
19 жовтня 2018 15:01
Дод.уг. №1 Лаблайф.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 12:19
ПОВІДОМЛ. про внес. змін до дог. (ПЗД) - 1.doc зміни до договору
20 вересня 2018 12:19
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 11:12
Дог. 236 від 06.08.2018 - Лаблайф.pdf укладений
06 серпня 2018 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди згідно п. 3.4 Договору зменшити загальну суму Договору. 2. Викласти п. 3.3. Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 174 281 грн. 51 коп. (сто сімдесят чотири тис. двісті вісімдесят одна грн. 51 коп.), в тому числі ПДВ 11 401 грн. 59 коп. (одинадцять тисяч чотириста одна грн. 59 коп.).» 3. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку №1. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена в двох примірниках по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди згідно п. 3.4 Договору зменшити загальну суму Договору. 2. Викласти п. 3.3. Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 165 934 грн. 53 коп. (сто шістдесят п’ять тис. дев’ятсот тридцять чотири грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ 10 855 грн. 53 коп. (десять тис. вісімсот п’ятдесят п’ять грн. 53 коп.).» 3. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку №1. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена в двох примірниках по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 165 934,53
UAH з ПДВ