Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45420000-7 «Столярні та теслярні роботи» ("Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з улаштуванням відкосів) будівлі дитячого відділення КЗ «Криворізький психоневрологічний диспансер «ДОР» за адресою: вул. Сєченова, 66б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" )
Очікувана вартість
552 265,35 UAH
UA-2018-07-02-000174-a 57331831be8342b5990e88481e9bdbac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Головко

+380972385681
+380564947211
pndkr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ КРИВОРІЗЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР ДОР
Код ЄДРПОУ: 01986256
Місцезнаходження: 50012, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул. Дышинского,27
Контактна особа: Екатерина Головко
+380972385681,+380564947211
pndkr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2018 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 11:40
Очікувана вартість: 552 265,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2761.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з улаштуванням відкосів) будівлі дитячого відділення КЗ «Криворізький психоневрологічний диспансер «ДОР» за адресою: вул. Сєченова, 66б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50012, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Дишинського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  21 вересня 2018
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 15:26
Перелік змін.doc
04 липня 2018 15:26
ТД вікна зі змінами.docx
04 липня 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 15:26
Перелік змін.doc
04 липня 2018 15:26
ТД вікна зі змінами.docx
02 липня 2018 10:11
ТД вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение технических характеристик
Дата подання: 04 липня 2018 12:05
Дата відповіді: 04 липня 2018 15:47
Добрый день! В техническом задании тендерной документации указано требование в отношении профиля: 5камерный профиль Rehau Класса А(или аналог). Согласно ДСТУ Б.В.2.7.-130: 2007 п.п. 5.2.3-5.2.5, 5.3.1, 5.3.7 разрешается применение металлопластикового профиля класса В в строительстве на территориии Украины. Возможно ли предложить 5 камерный профиль Виконда Стандарт плюс с армировкой - 1,5 мм, толщина наружной стенки - 2,8 мм, тем самым расширить круг участников Закупки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Технічне завдання тендерної документації розроблене у відповідності до робочого проекту, погодженого з ДП "ДПІ Кривбаспроект". Всі технічні характеристики віконних блоків повинні відповідати проектно-кошторисній документації, що в подальшому буде контролюватись представниками авторського та технічного нагляду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-02-000174-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МАЛІАЛ", Код ЄДРПОУ:37538490
Дата подання: 16 липня 2018 11:26
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЛІАЛ» як учасник закупівлі ДК 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи» "Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з улаштуванням відкосів) будівлі дитячого відділення КЗ «Криворізький психоневрологічний диспансер «ДОР» за адресою: вул. Сєченова, 66б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" , номер UA-2018-07-02-000174-a, повідомляє, 13.07.2018 12:07 відрились пропозиції учасників торгів,за якими було визначено учасників закупівлі:
ТОВ «УКРОТК» - 542 265.83грн.
ТОВ «Фауна Гранд» - 549 299.66грн.
ТОВ «Маліал» - 552 259грн.
Згідно з аукціону закупівлі, ТОВ «УКРОТК» визначено, як більш економічно вигідної пропозицію,але,ретельно переглянувши пропозиції учасника, було виявлено, що пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Згідно з вимогами щодо тендерної документації,а саме п.3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією та додатками до неї Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді PDF,JPG з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).» У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
У складі своєї пропозиції, учасник закупівлі не надав наступні документи:
1)Документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 6 до цієї тендерної документації;
2) До початку аукціону , учасник не надав «Завірена копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів
3)До початку аукціону , учасник не надав «Щоденний календарний графік виконання робіт» погоджений з адміністрацією медичного закладу»
4) До початку аукціону , учасник не надав «Лист-підтвердження, (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) про згоду здійснювати, у період гарантії ремонт та заміну виробу, або комплектуючих, протягом однієї доби в період коли температура повітря зовні сприяє зниженню температури приміщення нижче +20ºС (на підставі ДБН В.2.2-10-2001), та 2 (двох) діб у інших випадках, враховуючи спеціалізацію закладу;
5) До початку аукціону, учасник не надав «Копію дозволів та ліцензії на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт»
6)До початку аукціону, учасник не надав «Гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійсненні ремонту предмету закупівлі»
7) До початку аукціону, учасник не надав « Гарантийний лист щодо заходів захисту довкілля в якому Учасник гарантує, не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття, під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не буде перевищувати допустимі норми, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях, компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
8) До початку аукціону, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на суму 2761,33 грн

9) Довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації (з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 5 тендерної документації);
10) До початку аукціону, учасник не надав «Копію договору про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів»

Згідно з вимоги Додатку 3 до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати
До Обов’язкових професій підтверджувальні свідоцтва щодо здобуття даної професії, та надати посвідчення про право виконувати роботи з підвищеною небезпекою, та документи з проходження перевірки з охорони праці.
На електрогазозварників додатково надати свідоцтво щодо проходження перевірки знань з пожежної безпеки .
11) ТОВ «УКРОТК» НЕ НАДАВ на малярів та монтажників свідоцтва щодо здобуття даної професії, та посвідчення про право виконувати роботи з підвищеною небезпекою.
На електрогазозварників не надано посвідчення про право виконувати роботи з підвищеною небезпекою.

На підтвердження вимог замовника щодо якості товару, учасник не надав наступні документи :
12) Протокол сертифікаційних випробувань на ПВХ профіль з визначення питомої активності природніх радіонуклідів
13) Санітарно-гігієничного висновок на віконний та дверний блок з ПВХ профілю

14) Згідно З сертифікатів відповідності, які були надані у складі пропозиції учасника ТОВ «УКРОТК»,учасник не є виробником віконних та дверних металопластикових блоків, що заперечить умови закупівлі.

15) Наголошуємо вашу увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОТК» не наклав підпис ЕЦП на документи, які подав в складі своєї пропозиції , до початку аукціоно» а наклав його, коли додавал документи, після завершення аукціона(ЕЦП використовують відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа)
Згідно закону про Публічні закупівлі , Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
2. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно з вимогами до тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій .
Усі документи, яки подав учасник ТОВ « УКРОТК» після завершення аукціону, не можуть розглядатись замовником, так , як були надані з порушенням строку надання документів.

Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "УКРОТК" в зв’язку не дотримання вимог тендерної документації .
В разі відмови в задоволенні порушених питань, на захист своїх прав та інтересів, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України та громадських незалежних організацій(Dozorro та інш.) щодо перевірки даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 липня 2018 12:08
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

16 липня 2018 11:26
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРОТК" 542 265,83
UAH з ПДВ
542 265,83
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" 549 299,66
UAH з ПДВ
549 299,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЛІАЛ" 552 259,00
UAH з ПДВ
552 259,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 13:32
Електронний підпис
13 липня 2018 13:29
28. Ліцензія+Дозвіл.pdf
13 липня 2018 13:29
26. Захист довкілля.pdf
13 липня 2018 13:29
25. Лист-згода.pdf
13 липня 2018 12:48
Електронний підпис
13 липня 2018 12:12
Електронний підпис
12 липня 2018 15:59
16. ПДВ.pdf
12 липня 2018 15:59
15. Статут.pdf
12 липня 2018 15:59
12. Ліцензія АВК.pdf
12 липня 2018 15:59
07. Відгуки.pdf
12 липня 2018 15:59
04. Аналогічні довора.pdf
12 липня 2018 15:59
03. Договора оренди.pdf

Публічні документи

12 липня 2018 11:44
Електронний підпис
12 липня 2018 11:39
Електронний підпис
12 липня 2018 11:33
Електронний підпис
12 липня 2018 11:29
Електронний підпис
12 липня 2018 11:27
Електронний підпис
12 липня 2018 11:26
штатний розклад.PDF
12 липня 2018 11:26
станция переливания.rar
12 липня 2018 11:26
сертифікати 2.rar
12 липня 2018 11:26
сертифиікати.rar
12 липня 2018 11:26
свободненська зош.rar
12 липня 2018 11:26
реєстраційні.rar
12 липня 2018 11:26
пирятин .rar
12 липня 2018 11:26
мат тех база .rar
12 липня 2018 11:26
ліцен. прогр.rar
12 липня 2018 11:26
кошторис.rar
12 липня 2018 11:26
Копія Ліцензії.PDF
12 липня 2018 11:26
Копія Дозволу.PDF
12 липня 2018 11:26
календарний графік.PDF
12 липня 2018 11:26
Дозволы.PDF
12 липня 2018 11:26
Додаток 3 працівники.PDF
12 липня 2018 11:26
додаток 1.PDF
12 липня 2018 11:26
договір.PDF
12 липня 2018 11:26
довідка ст.17.PDF
12 липня 2018 11:26
банковская гарантия.rar
12 липня 2018 11:26
баланс.rar
12 липня 2018 11:26
аренда.rar
12 липня 2018 11:26
аналогічний договір.PDF
12 липня 2018 11:26
13.Лист підтвердження.PDF

Публічні документи

12 липня 2018 14:20
Електронний підпис
12 липня 2018 14:19
Календарний графік.PDF
12 липня 2018 12:29
Електронний підпис
12 липня 2018 12:24
Статут Маліал.pdf
12 липня 2018 12:24
Свідотство ПДВ.PDF
12 липня 2018 12:24
Свідотсво ПДВ копія.PDF
12 липня 2018 12:24
Протокол.pdf
12 липня 2018 12:24
Проект договору.PDF
12 липня 2018 12:24
Наказ_Білокур.pdf
12 липня 2018 12:24
Ліцензія копія.PDF
12 липня 2018 12:24
Кошторис.PDF
12 липня 2018 12:24
Договірна ціна.PDF
12 липня 2018 12:24
Довідка про довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРОТК"

Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"

ТОВ "МАЛІАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРОТК"
#39289870
Рішення скасоване 542 265,83
UAH з ПДВ
16 липня 2018 12:08
ТОВ "УКРОТК"
#39289870
Відхилено 542 265,83
UAH з ПДВ
16 липня 2018 12:10
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
Переможець 549 299,66
UAH з ПДВ
17 липня 2018 11:37

Документи

Документи

16 липня 2018 12:10
Електронний підпис

Документи

17 липня 2018 11:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
549 299,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 86-1.pdf укладений
23 липня 2018 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 549 299,66
UAH з ПДВ