Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання та монтаж дорожнього повнокольорового табло змінної інформації на світлодіодах
Очікувана вартість
2 016 000,00 UAH
UA-2018-07-02-000161-b ● 32a6a3626c884b1ea117f0b28077c86f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 080443741104 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2018 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 14:22 |
Очікувана вартість: | 2 016 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60480 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Придбання та монтаж дорожнього повнокольорового табло змінної інформації на світлодіодах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Придбання та монтаж дорожнього повнокольорового табло змінної інформації на світлодіодах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2018 10:35 |
Додаток 6.docx | |
02 липня 2018 10:35 |
Додаток 5.docx | |
02 липня 2018 10:35 |
Додаток 4.docx | |
02 липня 2018 10:35 |
Додаток 3.docx | |
02 липня 2018 10:34 |
Додаток 2.docx | |
02 липня 2018 10:34 |
Додаток 1.docx | |
02 липня 2018 10:34 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-02-000161-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Дорожні Системи, Код ЄДРПОУ:41036887
Дата подання: 06 липня 2018 17:43
Про усунення порушень
За результатами аналізу Тендерної документації з даної закупівлі, вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на наявність вимог, що грубо порушують чинне законодавство України та носять відверто дискримінаційний та протиправний характер, а саме вимога про надання Титульної сторінки Технічних умов з відміткою про погодження уповноваженими підрозділами з організації безпеки дорожнього руху при МВС України.
По-пе5рше, щодо власне вимоги про обов’язкову наявність Технічних умов у учасників даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічніий регламент (технічні умови) – це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
В свою чергу, ДСТУ 4241:2003 – це також нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Умови технічного регламенту, при цьому, повинні повністю відповідати положенням вказаного ДСТУ.
Таким чином, в разі, якщо підприємство має сертифікат відповідності ДСТУ 4241:2003, це фактично означає повне дотримання ним встановлених даним ДСТУ процесів та методів виробництва продукції, а також відповідності технічних характеристик продукції затвердженим параметрам.
За таких обставин, технічні умови дублюють умови ДСТУ, при цьому, з огляду на норми Закону України «ППро технічні регламенти та оцінку відповідності» наявність технічних умов (технічних регламентів) у підприємств-виробників не є обов’язковою.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вищевикладені норми чинного законодавства, вимога про надання учасниками даних торгів титульної сторінки технічних умов є дискримінаційною, такою, що обмежує участь тих виробників, які здійснюють виробництво предмету закупівлі відповідно та на підставі ДСТУ 4241:2003, та мають відповідне документальне підтвердження.
Також, дана вимога суперечить положенням ст. 16 Закону України «ппро публічні закупівлі».
По-друге, вимога про наявність відмітки про погодження технічних умов повноважним підрозділом МВС України є незаконною та не може бути виконаназ огляду на наступне.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов’язані діяти лише з підстав, в межах та в порядку, визначеними Конституцією та законами України.
Положенням про МВС Україени, затвердженим постановою КМУ від 28.11.2015 № 678 МВС України та його структцрні підрозділі наділені повноваженнями брати участь у формуванні державної політики у сфері технічного регулювання та стандартизації, забезпечувати розроблення технічних регламентів, державних стандартів, технічних умов та інших нормативно-правових актів.
Жодних повноважень МВС України або його структцрних підрозділів щодо затвердження або погодження технічних умов /технічних регламентів ані вказаним Положенням, ані іншими нормативно-правовим актами не передбачено.
Таким чином, з огляду на норми ст.ю 19 Конституції України, за відсутності норми чинного законодавства, яка надає МВС України та /або його структурним підрозділам право на погодження технічних умов, МВС України та його структурні підрозділі не мають права для здійснення такої діяльності.
Більше того, всі наявні записи, що підтверджують погодження технічних умов структурними підрозділами МВС України є незаконними, оскільки посадові особи таких підрозділів не мають права для вчинення таких записів.
За таких обставин вимога про надання ппершої сторінки технічних умов з записом про їх погодження струтктурним підрозділом МВС України, що міститься в Тендерній документації з даної закупівлі, є абсолютно незаконною та такою, що спонукає учасників даних торгів та посадових осіб органів державної влади на вчинення протиправних дій.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на абсолютну незаконність та дискримінаційний характер вимоги про надання титульної сторінки технічних умов з відміткою про їх погодження структурним підрозділом МВС України, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність з положеннями чинного законодавства України, та виключити вимогу, ппро яку йде мова, з тексту Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
По-пе5рше, щодо власне вимоги про обов’язкову наявність Технічних умов у учасників даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічніий регламент (технічні умови) – це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
В свою чергу, ДСТУ 4241:2003 – це також нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Умови технічного регламенту, при цьому, повинні повністю відповідати положенням вказаного ДСТУ.
Таким чином, в разі, якщо підприємство має сертифікат відповідності ДСТУ 4241:2003, це фактично означає повне дотримання ним встановлених даним ДСТУ процесів та методів виробництва продукції, а також відповідності технічних характеристик продукції затвердженим параметрам.
За таких обставин, технічні умови дублюють умови ДСТУ, при цьому, з огляду на норми Закону України «ППро технічні регламенти та оцінку відповідності» наявність технічних умов (технічних регламентів) у підприємств-виробників не є обов’язковою.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вищевикладені норми чинного законодавства, вимога про надання учасниками даних торгів титульної сторінки технічних умов є дискримінаційною, такою, що обмежує участь тих виробників, які здійснюють виробництво предмету закупівлі відповідно та на підставі ДСТУ 4241:2003, та мають відповідне документальне підтвердження.
Також, дана вимога суперечить положенням ст. 16 Закону України «ппро публічні закупівлі».
По-друге, вимога про наявність відмітки про погодження технічних умов повноважним підрозділом МВС України є незаконною та не може бути виконаназ огляду на наступне.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов’язані діяти лише з підстав, в межах та в порядку, визначеними Конституцією та законами України.
Положенням про МВС Україени, затвердженим постановою КМУ від 28.11.2015 № 678 МВС України та його структцрні підрозділі наділені повноваженнями брати участь у формуванні державної політики у сфері технічного регулювання та стандартизації, забезпечувати розроблення технічних регламентів, державних стандартів, технічних умов та інших нормативно-правових актів.
Жодних повноважень МВС України або його структцрних підрозділів щодо затвердження або погодження технічних умов /технічних регламентів ані вказаним Положенням, ані іншими нормативно-правовим актами не передбачено.
Таким чином, з огляду на норми ст.ю 19 Конституції України, за відсутності норми чинного законодавства, яка надає МВС України та /або його структурним підрозділам право на погодження технічних умов, МВС України та його структурні підрозділі не мають права для здійснення такої діяльності.
Більше того, всі наявні записи, що підтверджують погодження технічних умов структурними підрозділами МВС України є незаконними, оскільки посадові особи таких підрозділів не мають права для вчинення таких записів.
За таких обставин вимога про надання ппершої сторінки технічних умов з записом про їх погодження струтктурним підрозділом МВС України, що міститься в Тендерній документації з даної закупівлі, є абсолютно незаконною та такою, що спонукає учасників даних торгів та посадових осіб органів державної влади на вчинення протиправних дій.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на абсолютну незаконність та дискримінаційний характер вимоги про надання титульної сторінки технічних умов з відміткою про їх погодження структурним підрозділом МВС України, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність з положеннями чинного законодавства України, та виключити вимогу, ппро яку йде мова, з тексту Тендерної документації.
Скасована
Дата: 06 липня 2018 17:50
Причина: наявні помилки в тексті
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
2 014 560,00
UAH з ПДВ
|
1 984 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Севастьянова Т.М. |
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
1 984 320,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2018 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2018 11:43
|
Договір Табло.pdf | укладений |
08 серпня 2018 11:39
|