Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (Стіл комп'ютерний)
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2018-07-02-000005-a ● c27bdcc99751474f99845b2d8e2cf213
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" " |
Код ЄДРПОУ: | 33160990 |
Місцезнаходження: | 87532, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 51 |
Контактна особа: |
Аліна Беззапонова +380983675383 techlicey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2018 08:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2018 16:01 |
Початок аукціону: | 11 липня 2018 13:36 |
Очікувана вартість: | 67 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (Стіл комп'ютерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87532, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пушкіна 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2018 08:06 |
3913 Оголошення_компьют.стол.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-02-000005-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 17 липня 2018 16:00
вимога скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “Епіцентр К”, не згодні з протоколом розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Код ДК021: 39130000-2 — Офісні меблі, закупівля № 2643897 (UA-2018-07-02-000005-a), за наступних підстав:
- у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, який не містить номеру та дати, зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ “Епіцентр К” не відповідає критеріям, закріпленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, проте у тендерній документації Замовника не вимагалося зазначати кваліфікаційні критерії учасників відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- також зазначено, що характеристика товару не відповідає вимогам замовника, проте у технічному завданні Замовника зазначено лише розміри товару: W 120 x H 72 x D 80 см та матеріали товару: ДСП ламінований матовий. Запропонований учасником ТОВ “Епіцентр К” товар повністю відповідає вимогам технічним вимогам замовника за розмірами та матеріалом, а зазначення виду та призначення товару означає, що він може використовуватися у різних сферах застосування.
Частиною 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проте Замовником закупівлі не було жодних посилань щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій кваліфікаційних критеріїв. Встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що учасником закупівлі ТОВ “ВЕМА КІДС” у складі тендерної пропозиції вставлено технічне завдання замовника без опису запропонованого товару, що ставить під сумнів можливість постачання саме зображеного на малюнку товару замовнику.
На підставі викладеного наполягаємо на скасуванні протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Код ДК021: 39130000-2 — Офісні меблі, закупівля № 2643897 (UA-2018-07-02-000005-a).
Розгорнути
Згорнути
- у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, який не містить номеру та дати, зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ “Епіцентр К” не відповідає критеріям, закріпленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, проте у тендерній документації Замовника не вимагалося зазначати кваліфікаційні критерії учасників відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- також зазначено, що характеристика товару не відповідає вимогам замовника, проте у технічному завданні Замовника зазначено лише розміри товару: W 120 x H 72 x D 80 см та матеріали товару: ДСП ламінований матовий. Запропонований учасником ТОВ “Епіцентр К” товар повністю відповідає вимогам технічним вимогам замовника за розмірами та матеріалом, а зазначення виду та призначення товару означає, що він може використовуватися у різних сферах застосування.
Частиною 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проте Замовником закупівлі не було жодних посилань щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій кваліфікаційних критеріїв. Встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що учасником закупівлі ТОВ “ВЕМА КІДС” у складі тендерної пропозиції вставлено технічне завдання замовника без опису запропонованого товару, що ставить під сумнів можливість постачання саме зображеного на малюнку товару замовнику.
На підставі викладеного наполягаємо на скасуванні протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Код ДК021: 39130000-2 — Офісні меблі, закупівля № 2643897 (UA-2018-07-02-000005-a).
Скасована
Дата: 18 липня 2018 11:05
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 08:54
Товар, який пропанується не відповідає наданим характеристикам замовника. Компьютерні столи - офісна техніка, але не столи для кухні. ДСП ламіноване, а не просто ДСП. Тому пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2018-07-02-000005-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС», Код ЄДРПОУ:39831287
Дата подання: 18 липня 2018 20:07
Вимога на неправомірне рішення замовника
Відповідно до умов оголошення Учасник має надати Технічне завдання, що оформлюється учасником по кожному лоту окремо. Учасник у технічному завданні зазначає власні кількісні показники і дані, керуючись вимогами замовника.
У складі своєї пропозиції ТОВ «Епіцентр К» надав технічні характеристики запропонованого товару, що не відповідають вимогам Замовника (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf).
Після закінчення аукціону, а саме 18 липня 2018 року Учасник ТОВ «Епіцентр К» опублікував інший файл з іншими технічними характеристиками (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики-нова.pdf).
Відповідно до чинного законодавства – Замовник не має права приймати до уваги документи, які були оприлюдненні після кінцевого строку подання пропозицій.
Просимо скасувати рішення Замовника про обрання переможцем торгів ТОВ «Епіцентр К» та відхилити пропозицію як таку, що не відповідає умовам Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
У складі своєї пропозиції ТОВ «Епіцентр К» надав технічні характеристики запропонованого товару, що не відповідають вимогам Замовника (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf).
Після закінчення аукціону, а саме 18 липня 2018 року Учасник ТОВ «Епіцентр К» опублікував інший файл з іншими технічними характеристиками (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики-нова.pdf).
Відповідно до чинного законодавства – Замовник не має права приймати до уваги документи, які були оприлюдненні після кінцевого строку подання пропозицій.
Просимо скасувати рішення Замовника про обрання переможцем торгів ТОВ «Епіцентр К» та відхилити пропозицію як таку, що не відповідає умовам Оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 16:33
С участником Епицентр было оговорено техническое задание в котором были указаны характеристики, не соответствующим нашим требованиям. На наше замечание Епицентр внес корректировки и опубликовал техническое задание с изменениями.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
42 652,80
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 11:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» #39831287 |
Рішення скасоване |
66 990,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 11:05
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
42 652,80
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 16:37
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
42 652,80
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 14:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» #39831287 |
Переможець |
66 990,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2018 12:23
|
Зображення (24).jpg | зміни до договору |
18 вересня 2018 12:22
|
Зображення (2) (1).jpg | зміни до договору |
18 вересня 2018 12:22
|
Зображення (1).jpg | зміни до договору |
18 вересня 2018 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 15:57
|
img699.jpg | укладений |
17 серпня 2018 15:56
|
img698.jpg | укладений |
17 серпня 2018 15:56
|
img697.jpg | укладений |
17 серпня 2018 15:56
|
img696.jpg | укладений |
17 серпня 2018 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткові угоди на зміну реквізитів та продовження строків поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |