Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, ноутбуки, принтери
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-06-27-001781-a 0e3eedaac90a4b37ae7be53b585f61e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меланія Миколаївна Ракоча

+380505524735 omskm_viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА МЕДИЦИНИ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41093479
Місцезнаходження: 57116, Україна , Миколаївська обл., с. Михайлівка Миколаївський район, вул. Андрія Шептицького, 9
Контактна особа: Меланія Миколаївна Ракоча
+380505524735
omskm_viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 16:26
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 16:26
Початок аукціону: 16 липня 2018 11:06
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Персональний комп’ютер у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57116, Україна, Миколаївська область, Загальноосвітні заклади у с. Михайлівка, с. Кринички
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57116, Україна, Миколаївська область, Загальноосвітні заклади у с. Михайлівка, с. Кринички
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57116, Україна, Миколаївська область, Загальноосвітні заклади у с. Михайлівка, с. Кринички
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 10:55
Перелiк_змiн.pdf
02 липня 2018 10:55
ТД_МИХАЙЛIВКА__змiни.doc
02 липня 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 10:55
Перелiк_змiн.pdf
02 липня 2018 10:55
ТД_МИХАЙЛIВКА__змiни.doc
27 червня 2018 16:27
ТД МИХАЙЛІВКА.doc1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 02 липня 2018 12:12
Дата відповіді: 02 липня 2018 13:16
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, зазначена вами інформація буде врахована під час проведення кваліфікації учасників процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 222 886,40
UAH з ПДВ
222 886,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 279 888,12
UAH з ПДВ
277 987,32
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рогачевська Ірина Іванівна 379 130,00
UAH з ПДВ
279 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 328 890,00
UAH з ПДВ
279 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 08:08
документи переможця
16 липня 2018 19:48
оновлена пропозиція
12 липня 2018 18:26
технічні параметри.pdf
12 липня 2018 18:26
пропозиція.pdf
12 липня 2018 18:26
проект договору.pdf
12 липня 2018 18:26
лист-згода.pdf
12 липня 2018 18:26
кол скан накл та дов.PDF
12 липня 2018 18:26
довідка ст50.pdf
12 липня 2018 18:26
довідка ст17.pdf
12 липня 2018 18:26
довідка працівники.pdf
12 липня 2018 18:26
довідка незасудж.pdf
12 липня 2018 18:26
довідка не корупц.pdf
12 липня 2018 18:26
аналог догов.pdf
12 липня 2018 18:26
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 15:27
Електронний підпис
13 липня 2018 15:25
Лист-згода Додаток 5.pdf
13 липня 2018 15:25
Копія паспорту.pdf
13 липня 2018 15:25
Копія ІНН.pdf
13 липня 2018 15:25
Довіреність.pdf
13 липня 2018 15:25
Довідка АМКУ.pdf
13 липня 2018 15:25
Видгук.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 16:16
Електронний підпис
13 липня 2018 16:16
технічна 4.pdf
13 липня 2018 16:16
технічна 3.pdf
13 липня 2018 16:15
технічна 2.pdf
13 липня 2018 16:15
технічна 1.pdf
13 липня 2018 15:52
ТЧ довідка виробник .pdf
13 липня 2018 15:51
довідка санкції.pdf
13 липня 2018 15:51
проект договору.pdf
13 липня 2018 15:51
копія витягу ПДВ.pdf
13 липня 2018 15:51
копія статуту.pdf
13 липня 2018 15:51
7582395_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рогачевська Ірина Іванівна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 222 886,40
UAH з ПДВ
17 липня 2018 15:26

Документи

17 липня 2018 15:26
Електронний підпис
17 липня 2018 15:22
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
222 886,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 15:26
Електронний підпис
17 липня 2018 15:22
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2022 20:28
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 11:58
Договір.pdf укладений
31 липня 2018 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 222 886,40
UAH (в тому числі ПДВ 37 147,73 UAH)