Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках)
Electrical work (Design and installation of road lighting and installation of equipment for monitoring of traffic in order to ensure road safety in public roads: use of modern equipment of intelligent traffic lights, installation of lighting on pedestrian crossings and emergency hazardous areas)
Очікувана вартість
461 897 475,96 UAH
UA-2018-06-27-000946-b 6f92203d2cb644daadf006b8b51cbae8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазін Павло Васильович

+380443514866 Karmazinpavlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Перемоги 14
Контактна особа: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Додаткові контактні особи: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
karmazin@mtu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of infrastructure of Ukraine
National ID: 37472062
Contact point: Karmazin Pavlo Vasilyovych
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Additional contacts: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
karmazin@mtu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2018 14:10
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 14:10
Очікувана вартість: 461 897 475,96 UAH з ПДВ
Publication date: 27 червня 2018 17:03
Enquiries until: 12 серпня 2018 14:10
Complaints submission until: до 18 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 серпня 2018 14:10

Information

Estimated total value: 461 897 476 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

15 серпня 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 13:26
Зміни до тендерної документації.docx
15 серпня 2018 13:26
Додаток 3 зі змінами 3.docx
20 липня 2018 16:11
Додаток 3 зі змінами 2.docx
18 липня 2018 11:22
Додаток 3 зі змінами.docx
17 липня 2018 17:02
Додаток 3 зі змінами.docx
27 червня 2018 17:04
Дод_3 Технічне завдання.docx
15 серпня 2018 13:25
Додаток 1 зі змінами 3.docx
20 липня 2018 16:11
Додаток 1 зі змінами 2.docx
17 липня 2018 17:02
Додаток 1 зі змінами.docx
27 червня 2018 17:04
Дод_1 Перелік документів.docx
20 липня 2018 16:11
Тендерна документація зі змінами 2.docx
17 липня 2018 17:02
Тендерна документація зі змінами.docx
27 червня 2018 17:04
Тендерна документація.docx
20 липня 2018 16:11
Зміни до тендерної документації.docx
17 липня 2018 17:05
Зміни до ТД по світлоформам.docx
17 липня 2018 17:02
Додаток 4 зі змінами.docx
27 червня 2018 17:04
Дод_4 Проект договору.docx
27 червня 2018 17:04
Дод_5 Порядок змін умов договору.docx
27 червня 2018 17:04
Дод_2 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування Херсонської області: встановлення світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках
Дата подання: 12 липня 2018 14:37
Дата відповіді: 17 липня 2018 16:43
В Дод. 3 Технічного завдання, ЛОТ 4 вказано: "Впровадження пілотного проекту щодо заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування (Херсонська область)", а далі по тексту в ЛОТ 4 вказано ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ на розроблення робочого проекту по об’єкту в Харківській області. На початку даного додатку передбачається улаштування: інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 0 об'єктів; інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 0 об'єктів, проте в таблиці завдання на проектування п. 16 вказано наявність таких об'ектів. Просимо внести зміни і конктерно вказати в якій області будуть проводитись роботи та зазначити наявність чи відсутність світлофорних об'єктів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 12.07.2018 повідомляємо, що Ваші побажання будуть враховані, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Звернення щодо усунення невідповідності у тендерній документації
Дата подання: 17 липня 2018 16:11
Дата відповіді: 19 липня 2018 17:04
Ми маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами подаємо це звернення на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника, є рішення і дії Замовника стосовно встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають учасникам взяти участь у процедурі закупівлі. 1. Так, відповідно, до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) по лоту №1 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 25 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 45 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 25 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 9 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 12 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 8 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 2 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 50 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 176 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 29,24 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 10 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 3 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 7 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 3 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 10 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 20 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 30,50 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 12 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 11 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 11 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 4 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 6 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 6 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 7,0 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 15 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 0 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 0 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 5 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 39 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 39 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 25 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 7 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 8 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 9 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 6 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 59 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 8 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 5,0 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 5 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 0 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 0 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. По-перше, Замовник визначивши таку кількість об’єктів, в межах єдиної процедури закупівлі, порушив порядок визначення предмета закупівлі та порушує права та законні інтереси учасника. Так, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Водночас об'єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. По-друге, виходячи з визначення терміну «роботи» окремими предметами закупівлі є роботи зі створення проектної документації об’єкту будівництва, роботи безпосередньо з його будівництва (розширення, реконструкції, капітального ремонту, реставрації, технічного переоснащення), а також й інші супровідні роботам послуги, які включені до кошторисної вартості робіт цього об’єкту (за умови якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Однак, замовник поєднав проектні роботи та будівельні роботи в межах єдиної процедури, що є незаконним та унеможливлює учаснику визначити вірно ціну тендерної пропозиції та врахувати весь обсяг будівельних робіт закупівлі (про що замовник також вказав у Технічному завданні: «У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні, зазначений перелік не є вичерпним.». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати або розділити на окремі закупівлі: - провести торги та виконати повне проектування по кожному об’єкту (в межах однієї області) затвердити проектну документацію, затвердити правила та умови проектування для всіх можливих учасників. - на основі затвердженої проектної документації провести торги на будівельні роботи по всім об’єктам. 2. Замовником передбачено у Технічному завданні, що: «У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним.». Тобто, обсяг робіт може бути більшим ніж зазначений у тендерній документації. Однак, після визначення переможця закупівлі та підписання договору з ним, істотні умови підписаного договору не можуть змінюватись, а обсяг закупівлі є істотною умовою. Просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме у технічне завдання та чітко визначити об’єми робіт, що є предметом закупівлі. 3. У Технічному завданні Замовником встановлено вимогу: «Учасник закупівлі в строк, що не перевищує п’яти днів з дати початку кваліфікації повинен надати замовнику зразок запропонованої продукції….. Якщо замовник не матиме можливості перевірити характеристики пропонованої продукції внаслідок ненадання учасником її зразків у встановлений цим додатком до тендерної документації строк, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Просимо видалити цю вимогу з умов тендерної документації, в зв’язку з тим, що Замовник порушує законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне.
1. Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 37 цієї ж статті встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поділ предмета ззакупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Замовник під час складання та затвердження тендерної документації визначив частини предмета закупівлі (лоти) з метою забезпечення можливості визначення кількох виконавців робіт, що створює конкуренцію та розширює коло потенційних учасників. Отож, тендерна документація відповідає вимогам Закону в цій частині.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників.
Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктами будівництва по окремих областях та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, та зазначив у дужках предмет закупівлі відповідно до показників четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Об’єднання робіт із виготовлення проектно-кошторисної документації та безпосереднє виконання будівельних робіт в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає новостворені або реконструйовані об’єкти разом із проектно-кошторисною документацією та усіма дозвільними документами, а не витрать державні кошти на створення паперового проекту, роботи за яким так ніколи і не будуть виконані.
Тому, замовник визначив предмет закупівлі відповідно до вимог закону.
2. До тендерної документації в цій частині будуть внесені відповідні зміни.

3. До тендерної документації в цій частині будуть внесені відповідні зміни.
уточнення, ЛОТ 4
Дата подання: 17 липня 2018 16:21
Дата відповіді: 19 липня 2018 17:08
В технічному завданні по ЛОТу 4 (Впровадження пілотного проекту щодо заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування (Херсонська область) є вимога: Забезпечення керування трамвайних світлофорів (Т. 5.1, Т. 5.2) та їх відображення в системі АСУДД, але в Херсонській області нема трамваїв !!!
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне.
До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-27-000946-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35329474
Дата подання: 17 липня 2018 16:41
Вимога
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною другою преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.  
Умови закупівлі № UA-2018-06-27-000946-b очевидно унеможливлюють будь-яку конкуренцію, обмежують здорову економічну конкуренцію на ринкута містять дискримінаційні вимоги.

Просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення дискрамінаційних обмежень та порушень згідно законодавства. У разі не прийняття зауважень, в порядку ст. 18 Закону буде подано скаргу до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 липня 2018 16:45
Причина: скасувати
Номер вимоги: UA-2018-06-27-000946-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35329474
Дата подання: 17 липня 2018 16:45
Вимога
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною другою преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.  
Умови закупівлі № UA-2018-06-27-000946-b очевидно унеможливлюють будь-яку конкуренцію, обмежують здорову економічну конкуренцію на ринкута містять дискримінаційні вимоги.

Просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення дискрамінаційних обмежень та порушень згідно законодавства. У разі не прийняття зауважень, в порядку ст. 18 Закону буде подано скаргу до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 15:54
На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне.
Замовник розглянув звернення за роз’ясненнями, яке оприлюднене в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, та у порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні роз’яснення:
Стаття 22 Закону визначає, що тендерна документація обов’язково повинна містити:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- кількість товару та місце його поставки;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
- інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
- інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
- прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Тендерна документація, затверджена замовником для проведення закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках), відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Особа, яка подала звернення не навела жодних обґрунтувань умов, які обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь у закупівлі самого заявника.

Отже, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Після отримання від Вас більш детального та обґрунтованого звернення, Замовник повернеться до його опрацювання в установленому законодавством порядку.
Додатково повідомляємо, що 17.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу були оприлюднені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-27-000946-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕХНОПРОФІ ГРУП ", Код ЄДРПОУ:40674880
Оскарження квалифікаційних вимог- п 3.1. додатку 1 до тендерної документації.
Щодо досвіду Учасника виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту

Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі передбачено надання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту кваліфікаційний сертифікат (свідоцтво) якого Учасник надає у складі тендерної пропозиції, підтверджується кошторисами (з підписом, та печаткою інженера-проектувальника).
Як Учасник, юридична особа (ТОВ), може мати досвід виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту та надати цей аналогічний договір у складі тендерної пропозиції, якщо головним інженером проекту може бути виключно фізична особа???
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Враховуючи вищевказане, досвід виконання аналогічних договорів ГІП жодного відношення не має до досвіду виконання аналогічних договорів Учасника!!!!
Якщо Замовника цікавить у учасників наявність ГІП та його досвід, тоді треба було цю вимогу вказати у кваліфікаційному критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 серпня 2018 15:27
Причина: самостійне рішення

Документи подані скаржником

17 липня 2018 16:41
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-27-000946-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРМІБУД"", Код ЄДРПОУ:39996519
Дата подання: 20 липня 2018 16:56
Скарга до АМКУ
Скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2018 19:15
Рішення від 25.07.2018 № 7477.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 19:15
Рішення від 09.08.2018 № 8091.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2018 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 15 серпня 2018 14:18
Номер скарги: UA-2018-06-27-000946-b.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕХНОПРОФІ ГРУП ", Код ЄДРПОУ:40674880
Дата подання: 17 серпня 2018 15:30
Скарга на квалифікаційні вимоги
Щодо досвіду Учасника виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі передбачено надання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту кваліфікаційний сертифікат (свідоцтво) якого Учасник надає у складі тендерної пропозиції, підтверджується кошторисами (з підписом, та печаткою інженера-проектувальника). Як Учасник, юридична особа (ТОВ), може мати досвід виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту та надати цей аналогічний договір у складі тендерної пропозиції, якщо головним інженером проекту може бути виключно фізична особа??? Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Враховуючи вищевказане, досвід виконання аналогічних договорів ГІП жодного відношення не має до досвіду виконання аналогічних договорів Учасника!!!! Якщо Замовника цікавить у учасників наявність ГІП та його досвід, тоді треба було цю вимогу вказати у кваліфікаційному критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажено до органу осакарження
Дата: 17 серпня 2018 17:17
рішення від 21.08.2018 №8540.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2018 15:17
Номер скарги: UA-2018-06-27-000946-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41453894
Дата подання: 25 вересня 2018 17:23
оскарження бездіяльності Замовника
Нами виявлено ряд зауважень до тендерних пропозицій учасників, яких допущено на стадії прекваліфікації до аукціону. На нашу думку, Замовник умисно необґрунтовано обмежує кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час проведення закупівлі, що суперечить законодавству сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ТОВ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2018 19:18
Рішення від 27.09.2018 № 9972.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 19:18
Рішення від 16.10.2018 № 10566.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2018 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколам №46 засідання тендерного комітету Мінінфраструктури від 25.10.2018 процедура закупівлі за лотом №1 відмінена
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2018 17:28

Документи Органу Оскарження

14 серпня 2018 19:46
Рішення від 09.08.2018 № 8091.pdf

Документи Органу Оскарження

21 серпня 2018 15:17
рішення від 21.08.2018 №8540.pdf

Документи подані скаржником

25 вересня 2018 17:23
Документи.pdf
25 вересня 2018 17:23
Платіжне доручення.pdf
25 вересня 2018 17:23
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

27 вересня 2018 19:18
Рішення від 27.09.2018 № 9972.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування Львівської області: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 124 108 797,36 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 620 543,99 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH


Title: DESIGN AND INSTALLATION WORKS ROAD LIGHTING INSTALLATION AND EQUIPMENT FOR MONITORING traffic to ensure traffic safety on public roads Lviv region: SETTING lights, placement of lighting on pedestrian crossings and emergency dangerous areas
Current status: Cancelled
Estimated total value: 124 108 797,36 UAH including VAT
Minimal lowering step: 620 543,99 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування Львівської області: встановлення світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Львівська область, Львівська область, Львівська область
Дата доставки: 31 грудня 2018

DESIGN AND INSTALLATION WORKS ROAD LIGHTING INSTALLATION AND EQUIPMENT FOR MONITORING traffic to ensure traffic safety on public roads Lviv region: SETTING lights, placement of lighting on pedestrian crossings and emergency dangerous areas
CPV: 45310000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Технічні характеристики світлофорів п. 4
Дата подання: 11 липня 2018 11:55
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Вказана споживана потужність однією секцією світлофора 15Вт є перебільшеною, на більшості тендерів заявляється значення 12Вт, що дозволяє більш економно витрачати енергоживлення. Прошу замінити споживану потужність однією секцією світлофора на більш економне значення 12Вт
Відповідь: На Ваше звернення від 11.07.2018 повідомляємо, що Ваші побажання будуть враховані, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-06-27-000946-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41453894
Дата подання: 25 вересня 2018 17:23
оскарження бездіяльності Замовника
Нами виявлено ряд зауважень до тендерних пропозицій учасників, яких допущено на стадії прекваліфікації до аукціону. На нашу думку, Замовник умисно необґрунтовано обмежує кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час проведення закупівлі, що суперечить законодавству сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ТОВ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2018 19:18
Рішення від 27.09.2018 № 9972.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 19:18
Рішення від 16.10.2018 № 10566.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2018 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколам №46 засідання тендерного комітету Мінінфраструктури від 25.10.2018 процедура закупівлі за лотом №1 відмінена
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2018 17:28

Документи подані скаржником

25 вересня 2018 17:23
Документи.pdf
25 вересня 2018 17:23
Платіжне доручення.pdf
25 вересня 2018 17:23
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

27 вересня 2018 19:18
Рішення від 27.09.2018 № 9972.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 жовтня 2018
UA-2018-06-27-000946-b6f92203d2cb644daadf006b8b51cbae8
Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Перемоги 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Проф Буд Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРМІБУД"" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШНГРУП" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШНГРУП" Документи
Рішення скасоване
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Публічні документи

22 серпня 2018 12:00
Цiнова_пропозицiя_Лот_2.pdf
21 серпня 2018 15:54
Цiнова_пропозицiя_Лот_2.pdf
21 серпня 2018 15:52
Вiдповiднiсть.rar
21 серпня 2018 15:52
Квалiфiкацiя.rar

Публічні документи

22 серпня 2018 00:58
Електронний підпис
22 серпня 2018 00:34
ГР0361РАУ18С.pdf.p7s.p7s
22 серпня 2018 00:34
ГР0361РАУ18С.pdf
22 серпня 2018 00:34
Ст.17 загальна довідка.pdf
22 серпня 2018 00:34
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 12:21
Лицензия банку.pdf
22 серпня 2018 12:20
18263 Гарантия.pdf.p7s
22 серпня 2018 08:56
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 13:41
Електронний підпис
22 серпня 2018 13:07
Технічні якісні.pdf
22 серпня 2018 13:06
Проект договору.pdf
22 серпня 2018 13:06
Довідка.pdf
22 серпня 2018 13:06
Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2018 13:05
Гарантійний лист 222.pdf
22 серпня 2018 13:05
Гарантійний лист 2.pdf
22 серпня 2018 13:05
Гарантійний лист 111111.pdf
22 серпня 2018 13:05
Гарантійний лист 1111.pdf
22 серпня 2018 13:05
Гарантійний лист 1.pdf
22 серпня 2018 13:03
Трудова Формазюк.pdf
22 серпня 2018 13:02
Трудова Федів.pdf
22 серпня 2018 13:02
Трудова Мокрий ВВ 2.pdf
22 серпня 2018 13:02
Трудова Кончик.pdf
22 серпня 2018 13:02
Трудова Дзюбін.pdf
22 серпня 2018 13:01
Предмет договору.pdf
22 серпня 2018 13:01
Перевірка знань.pdf
22 серпня 2018 13:01
наказ Формазюк.pdf
22 серпня 2018 13:01
Наказ Федів.pdf
22 серпня 2018 13:01
Наказ Федів (2).pdf
22 серпня 2018 13:01
Наказ на роботу Дзюбін.pdf
22 серпня 2018 13:01
Наказ Мокрий ВВ.pdf
22 серпня 2018 13:01
наказ Мельник.pdf
22 серпня 2018 13:01
Наказ Коньчик.pdf
22 серпня 2018 13:01
наказ Дзюбін.pdf
22 серпня 2018 13:00
Договірна ціна.pdf
22 серпня 2018 13:00
Диполом Формазюк.pdf
22 серпня 2018 13:00
Диплом Федів.pdf
22 серпня 2018 13:00
Диплом Мелник.pdf
22 серпня 2018 12:59
Диплом Кончик.pdf
22 серпня 2018 12:59
Диплом Дмитришин Ю.pdf
22 серпня 2018 12:59
Диплом Дзюбін.pdf
22 серпня 2018 12:59
ВІДомість ресурсів.pdf
22 серпня 2018 12:59
Атестат (Мокрий ВВ).pdf
22 серпня 2018 12:59
АКТ МІС.pdf
22 серпня 2018 12:59
znaky_doc.pdf
22 серпня 2018 12:59
SetifISO.pdf
22 серпня 2018 12:59
Ser_Modul-2.pdf
22 серпня 2018 12:59
Ser_Modul-1.pdf
22 серпня 2018 12:59
SCAN0669.pdf
22 серпня 2018 12:59
SCAN0668.pdf
22 серпня 2018 12:58
SCAN0666.PDF
22 серпня 2018 12:58
sc_20180822_115839.jpg
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155741.pdf
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155718.pdf
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155654.pdf
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155620.pdf
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155535.pdf
22 серпня 2018 12:58
sc_20180727_155218.pdf
22 серпня 2018 12:58
Danksagung Chile.pdf
22 серпня 2018 12:58
Фото 60W.pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ контролери2.pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ контролери1.pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ контролери.pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (6).pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (5).pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (4).pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (3).pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (2).pdf
22 серпня 2018 12:58
ТУ (1).pdf
22 серпня 2018 12:57
Сертифікат плівка.pdf
22 серпня 2018 12:57
ПС - 7145 (Світлофори) (1).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 7112 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 6178 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 6177 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 26207 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 26064 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 16247 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14956 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14939 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14932 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14923 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14923 (Світлофори) (1).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14910 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14900 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14897 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:56
ПС - 14792 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:55
ПС - 12356 (Світлофори).pdf
22 серпня 2018 12:55
Пленка ORALITE.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 2с вітильник.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 005.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 004.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 003.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 003 (1).pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 002.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт 001.pdf
22 серпня 2018 12:55
Паспорт (4).pdf
22 серпня 2018 12:55
ДСТУ 4100-2014 (2018).pdf
22 серпня 2018 12:54
Гарант лист.pdf
22 серпня 2018 12:54
высновок акб Альва.pdf
22 серпня 2018 12:54
висн пан.pdf
22 серпня 2018 12:54
Ватра ISO.pdf
22 серпня 2018 12:54
7_1-6 сертифікат ISO 9001 0011.pdf
22 серпня 2018 12:54
7_1-6 сертифікат ISO 9001 001.pdf
22 серпня 2018 12:54
_Фото 60W.pdf
22 серпня 2018 12:54
_сертификат СЭС.PDF
22 серпня 2018 12:54
Ліцензія Світоцентр.pdf
22 серпня 2018 12:53
Лист-підтвердження.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбудпроект1-1.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд5.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд4.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд3.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд2.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд14.pdf
22 серпня 2018 12:53
Дорбуд.pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір Світоцентр.pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір Світоцентр (2).pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір Світлоцентр.pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір НТ.pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір 84.pdf
22 серпня 2018 12:53
Договір 1.pdf
22 серпня 2018 12:53
Довідка Федів.pdf
22 серпня 2018 12:53
Довідка субпідрядник.pdf
22 серпня 2018 12:53
Статут.pdf
22 серпня 2018 12:52
Протокол зборів.pdf
22 серпня 2018 12:52
Протокол зборів 2.pdf
22 серпня 2018 12:52
Опис копія.pdf
22 серпня 2018 12:52
Наказ про призначення.pdf
22 серпня 2018 12:52
Витяг_МІС.pdf
22 серпня 2018 12:52
Виписка, витяг.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 12:21
Лицензия банку.pdf
22 серпня 2018 12:20
18263 Гарантия.pdf.p7s
22 серпня 2018 08:56
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проф Буд

ТОВ ВілКом Монтаж

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРМІБУД""

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШНГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШНГРУП"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 жовтня 2018 17:59
Коментар щодо відміни: Рішенням Колегії зобов'язано Міністерство інфраструктури України відмінити процедуру закупівлі - "ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-27-000946-b, за лотом № 1.
Документи:
25 жовтня 2018 17:59
Протокол 46
Виконано
Дата відміни: 10 січня 2019 15:39
Коментар щодо відміни: Укладання договорів здійснюється в межах кошторисних призначень за відповідною бюджетною програмою. У зв'язку з відсутністю кошторисних призначень підстав для підписання договору немає.
Документи:
10 січня 2019 15:38
Протокол
10 січня 2019 15:38
Протокол
10 січня 2019 15:38
Протокол
10 січня 2019 15:38
Протокол
10 січня 2019 15:38
Протокол
Дата відміни
25 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій