Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45331000-6 Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря (Улаштування системи кондиціонування та вентиляції в глядачевій залі основної будівлі Державного підприємства «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» за адресою: 01001, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5)
Очікувана вартість
10 530 000,00 UAH
UA-2018-06-27-000601-b ● f519cf54097e4ec0bb3ffdbe2e09b215
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки" |
Код ЄДРПОУ: | 02224548 |
Вебсайт: | http://www.rusdram.com.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5 |
Контактна особа: |
Войтенко Валерія Олександрівна 380442883199 val_voit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2018 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2018 13:58 |
Очікувана вартість: | 10 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Улаштування системи кондиціонування та вентиляції в глядачевій залі основної будівлі Державного підприємства «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» за адресою: 01001, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5. Детальна інформація щодо кількості, обсягу виконання робіт, які є предметом закупівлі, наведені в Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Улаштування системи кондиціонування та вентиляції в глядачевій залі основної будівлі Державного підприємства «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» за адресою: 01001, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2018
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2018 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2018 12:56 |
Тендерна документація система кондиціонування 2018 відкриті торги 2.docx |
05 липня 2018 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2018 12:56 |
Тендерна документація система кондиціонування 2018 відкриті торги 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-27-000601-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СІАЙТІ", Код ЄДРПОУ:38799735
Дата подання: 02 липня 2018 15:15
Щодо технічного завдання
Щодо швидкості руху в перерізі вентиляційних решіток:
Згідно з п.10.13 ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» - У просторі залу для глядачів, який обслуговується, швидкість руху повітря на рівні 1,5 м у зоні найближчих сидінь не повинна перевищувати 0,5 м/с, а рівень шуму від струменя повітря, що виходить, – не більше 25 дБА.
Згідно з Додатком Ж ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» - коефіцієнт переходу від нормованої швидкості руху повітря в приміщеннях до максимальної швидкості у струмені припливного повітря, для допустимих параметрів мікроклімату у зоні прямої дії припливного струменя повітря у межах основної ділянки, становить 1.4. Таким чином, швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище 1.9 м/с.
Таким чином вимога в ТД щодо швидкості руху в решітках не вище 0,9 м/с суперечить ДБН В.2.2-16:2005 та ДБН В.2.5-67:2013 та п.2 статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Вимагаємо змінити вимогу тендерної документації щодо дотримання швидкості руху повітря в решітках на рівні 0.9м/с, або обґрунтувати дану вимогу з посиланням на відповідний діючий нормативний документ.
Щодо рівня шуму в глядачевій залі та на сцені:
Згідно з п.6.8 (Таблиця 1) ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» - Максимальний рівень звуку Залів театрів має не перевищувати 45 дБА.
Вимога щодо максимального рівня шуму, вказана в ТД, суперечить вимогам ДБН В.1.1-31:2013 та п.2 статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Вимагаємо змінити вимогу тендерної документації щодо рівня шуму, який не повинен перевищувати 36 дБА, або обґрунтувати дану вимогу посиланням на відповідний діючий нормативний документ.
Щодо улаштування повітроводів та розташування обладнання:
В технічному завданні замовника не вказані місця, в яких дозволяється прокладання нових повітроводів, магістралей, розташування обладнання. Вимагаємо в технічному завданні чітко зазначити місця, де дозволяється прокладання комунікацій, а де не дозволяється. Або зазначити нормативні документи, згідно яких буде оцінюватись технічна пропозиція учасника на предмет відповідності технічному завданню.
Зазначаємо, що в приміщенні глядачевої зали театру існує система повітроводів, яка не здатна транспортувати розрахункову кількість повітря, що відповідає діючим нормативним документам. Тому для забезпечення вимог замовника та нормативних документів щодо забезпечення повітрообміну та температури в приміщеннях, необхідно влаштувати додаткову систему повітроводів та решіток, або відходити від вимог нормативних документів, зменшивши кількість повітря. Для забезпечення розрахункового повітрообміну необхідно втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення площі перерізу існуючих решіток. Чи буде це трактуватись замовником, як порушення архітектурної акустики глядачевої зали та сцени, перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції, що стане приводом для дискваліфікації?
Оскільки Технічне Завдання замовника (Додаток №1 до ТД) не містить в собі посилання на конкретні діючі нормативні документи, натомість містить в собі суперечливі вимоги та поняття щодо збереження акустики та архітектури приміщень, вважаємо, що ТЗ замовника суперечить п.2 та п.3 статті 22 Закону України про публічні закупівлі. Вимагаємо привести ТД у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п.10.13 ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» - У просторі залу для глядачів, який обслуговується, швидкість руху повітря на рівні 1,5 м у зоні найближчих сидінь не повинна перевищувати 0,5 м/с, а рівень шуму від струменя повітря, що виходить, – не більше 25 дБА.
Згідно з Додатком Ж ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» - коефіцієнт переходу від нормованої швидкості руху повітря в приміщеннях до максимальної швидкості у струмені припливного повітря, для допустимих параметрів мікроклімату у зоні прямої дії припливного струменя повітря у межах основної ділянки, становить 1.4. Таким чином, швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище 1.9 м/с.
Таким чином вимога в ТД щодо швидкості руху в решітках не вище 0,9 м/с суперечить ДБН В.2.2-16:2005 та ДБН В.2.5-67:2013 та п.2 статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Вимагаємо змінити вимогу тендерної документації щодо дотримання швидкості руху повітря в решітках на рівні 0.9м/с, або обґрунтувати дану вимогу з посиланням на відповідний діючий нормативний документ.
Щодо рівня шуму в глядачевій залі та на сцені:
Згідно з п.6.8 (Таблиця 1) ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» - Максимальний рівень звуку Залів театрів має не перевищувати 45 дБА.
Вимога щодо максимального рівня шуму, вказана в ТД, суперечить вимогам ДБН В.1.1-31:2013 та п.2 статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Вимагаємо змінити вимогу тендерної документації щодо рівня шуму, який не повинен перевищувати 36 дБА, або обґрунтувати дану вимогу посиланням на відповідний діючий нормативний документ.
Щодо улаштування повітроводів та розташування обладнання:
В технічному завданні замовника не вказані місця, в яких дозволяється прокладання нових повітроводів, магістралей, розташування обладнання. Вимагаємо в технічному завданні чітко зазначити місця, де дозволяється прокладання комунікацій, а де не дозволяється. Або зазначити нормативні документи, згідно яких буде оцінюватись технічна пропозиція учасника на предмет відповідності технічному завданню.
Зазначаємо, що в приміщенні глядачевої зали театру існує система повітроводів, яка не здатна транспортувати розрахункову кількість повітря, що відповідає діючим нормативним документам. Тому для забезпечення вимог замовника та нормативних документів щодо забезпечення повітрообміну та температури в приміщеннях, необхідно влаштувати додаткову систему повітроводів та решіток, або відходити від вимог нормативних документів, зменшивши кількість повітря. Для забезпечення розрахункового повітрообміну необхідно втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення площі перерізу існуючих решіток. Чи буде це трактуватись замовником, як порушення архітектурної акустики глядачевої зали та сцени, перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції, що стане приводом для дискваліфікації?
Оскільки Технічне Завдання замовника (Додаток №1 до ТД) не містить в собі посилання на конкретні діючі нормативні документи, натомість містить в собі суперечливі вимоги та поняття щодо збереження акустики та архітектури приміщень, вважаємо, що ТЗ замовника суперечить п.2 та п.3 статті 22 Закону України про публічні закупівлі. Вимагаємо привести ТД у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2018 13:10
Шановний Учаснику!
На Вимоги про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2018-06-27-000601-b.b1, Дата подання: 02 липня 2018 15:15) повідомляємо наступне.
Щодо технічного завдання
Щодо швидкості руху в перерізі вентиляційних решіток:
Ви пишете: «Згідно з п.10.13 ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» - У просторі залу для глядачів, який обслуговується, швидкість руху повітря на рівні 1,5 м у зоні найближчих сидінь не повинна перевищувати 0,5 м/с, а рівень шуму від струменя повітря, що виходить, – не більше 25 дБА.
Згідно з Додатком Ж ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» - коефіцієнт переходу від нормованої швидкості руху повітря в приміщеннях до максимальної швидкості у струмені припливного повітря, для допустимих параметрів мікроклімату у зоні прямої дії припливного струменя повітря у межах основної ділянки, становить 1.4. Таким чином, швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище 1.9 м/с.»
Згідно з додатком Ж та п.5.6. ДБН В.2.5.-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» із зазначеним Вами коефіцієнтом 1,4 розрахункова швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище Vn=KnxVn а саме 0,7 м/с . В той же час ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» поширюється на проектування нових і реконструкцію існуючих однозальних і багатозальних будинків та споруд культурно-видовищних і дозвіллєвих закладів. У нашому випадку здійснюється улаштування системи вентиляції та кондиціонування без реконструкції театру.
Встановлена вимога тендерної документації щодо дотримання швидкості руху повітря в решітках на рівні 0.9м/с зумовлена тим, що збільшення швидкості повітря може створити відповідний понаднормовий шумовий ефект, що неприпустимо, бо може спотворити творчий задум постановника та сприйняття глядачами вистав при повній тиші в залі.
Якщо в процесі проектування та виконання робіт Переможець торгів зможе досягти максимальних рівнів, передбачених зазначеними ДБН, це не буде суперечити технічному завданню Замовника.
Щодо рівня шуму в глядачевій залі та на сцені.
Ви пишете: «Згідно з п.6.8 (Таблиця 1) ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» - Максимальний рівень звуку Залів театрів має не перевищувати 45 дБА.»
Згідно таблиці п.6.8.ДБН В.1.1-31:2013 «захист територій, будинків і споруд від шуму» рівень шуму для театрів не повинний перевищений 30 дБА не враховуючи поправки. В тендерній документації цей показник збільшений до 36 дБА.
Якщо в процесі проектування та виконання робіт Переможець торгів зможе досягти максимальних рівнів, передбачених зазначеними ДБН, та вимог Замовника, це не буде суперечити технічному завданню Замовника.
Щодо улаштування повітроводів та розташування обладнання:
Ви пишете: «В технічному завданні замовника не вказані місця, в яких дозволяється прокладання нових повітроводів, магістралей, розташування обладнання. Вимагаємо в технічному завданні чітко зазначити місця, де дозволяється прокладання комунікацій, а де не дозволяється. Або зазначити нормативні документи, згідно яких буде оцінюватись технічна пропозиція учасника на предмет відповідності технічному завданню.
Зазначаємо, що в приміщенні глядачевої зали театру існує система повітроводів, яка не здатна транспортувати розрахункову кількість повітря, що відповідає діючим нормативним документам. Тому для забезпечення вимог замовника та нормативних документів щодо забезпечення повітрообміну та температури в приміщеннях, необхідно влаштувати додаткову систему повітроводів та решіток, або відходити від вимог нормативних документів, зменшивши кількість повітря. Для забезпечення розрахункового повітрообміну необхідно втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення площі перерізу існуючих решіток. Чи буде це трактуватись замовником, як порушення архітектурної акустики глядачевої зали та сцени, перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції, що стане приводом для дискваліфікації»
Технічне Завдання Замовника (Додаток №1 до ТД) містить наступну вимогу : роботи по улаштуванню системи кондиціонування та вентиляції повинні бути виконані без перепрофілювання, без перепланування, без втручання в несучі конструкції, без перевищення припустимих навантажень на перекриття, стіни та фундаменти, з дотриманням існуючих архітектурно-планувальних вимог, державних будівельних норм та правил забудови м. Києва, вимог законодавства України у сфері охорони культурної спадщини із наданням учасником Гарантійного листа, що запропоноване проектне рішення Учасника забезпечує збереження архітектурної акустики глядачевої зали і сцени та архітектурних та функціональних особливостей глядачевої зали і сцени, як пам’ятки історії національного значення.
. Основна будівля театру первинної забудови кінця ХІХ століття є спеціалізованим приміщенням та пам’яткою історії національного значення. Вимоги тендерної документації, щодо перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції складені згідно умов Закону України Про охорону культурної спадщини ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, N 39, ст.333), якими забороняється змінювати розташування об’єкта та його складових, форми та оздоблювання. Втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення перерізу існуючих решіток, не повинно змінити просторову композицію, а також елементів обладнання, упорядження, оздоби тощо.
Тому для виконання систем вентиляції та кондиціонування без реконструкції пам’ятки історії національного значення, але з урахуванням того, що система не повинна впливати на якість проведення вистав, були встановлені відповідні параметри в тендерній документації.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в технічному завданні Замовника зазначено, що роботи мають бути виконані з дотриманням існуючих архітектурно-планувальних вимог, державних будівельних норм та правил забудови м. Києва.
На Вимоги про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2018-06-27-000601-b.b1, Дата подання: 02 липня 2018 15:15) повідомляємо наступне.
Щодо технічного завдання
Щодо швидкості руху в перерізі вентиляційних решіток:
Ви пишете: «Згідно з п.10.13 ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» - У просторі залу для глядачів, який обслуговується, швидкість руху повітря на рівні 1,5 м у зоні найближчих сидінь не повинна перевищувати 0,5 м/с, а рівень шуму від струменя повітря, що виходить, – не більше 25 дБА.
Згідно з Додатком Ж ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» - коефіцієнт переходу від нормованої швидкості руху повітря в приміщеннях до максимальної швидкості у струмені припливного повітря, для допустимих параметрів мікроклімату у зоні прямої дії припливного струменя повітря у межах основної ділянки, становить 1.4. Таким чином, швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище 1.9 м/с.»
Згідно з додатком Ж та п.5.6. ДБН В.2.5.-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування» із зазначеним Вами коефіцієнтом 1,4 розрахункова швидкість руху в струмені припливного повітря у межах зони прямої дії має бути не вище Vn=KnxVn а саме 0,7 м/с . В той же час ДБН В.2.2-16:2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» поширюється на проектування нових і реконструкцію існуючих однозальних і багатозальних будинків та споруд культурно-видовищних і дозвіллєвих закладів. У нашому випадку здійснюється улаштування системи вентиляції та кондиціонування без реконструкції театру.
Встановлена вимога тендерної документації щодо дотримання швидкості руху повітря в решітках на рівні 0.9м/с зумовлена тим, що збільшення швидкості повітря може створити відповідний понаднормовий шумовий ефект, що неприпустимо, бо може спотворити творчий задум постановника та сприйняття глядачами вистав при повній тиші в залі.
Якщо в процесі проектування та виконання робіт Переможець торгів зможе досягти максимальних рівнів, передбачених зазначеними ДБН, це не буде суперечити технічному завданню Замовника.
Щодо рівня шуму в глядачевій залі та на сцені.
Ви пишете: «Згідно з п.6.8 (Таблиця 1) ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» - Максимальний рівень звуку Залів театрів має не перевищувати 45 дБА.»
Згідно таблиці п.6.8.ДБН В.1.1-31:2013 «захист територій, будинків і споруд від шуму» рівень шуму для театрів не повинний перевищений 30 дБА не враховуючи поправки. В тендерній документації цей показник збільшений до 36 дБА.
Якщо в процесі проектування та виконання робіт Переможець торгів зможе досягти максимальних рівнів, передбачених зазначеними ДБН, та вимог Замовника, це не буде суперечити технічному завданню Замовника.
Щодо улаштування повітроводів та розташування обладнання:
Ви пишете: «В технічному завданні замовника не вказані місця, в яких дозволяється прокладання нових повітроводів, магістралей, розташування обладнання. Вимагаємо в технічному завданні чітко зазначити місця, де дозволяється прокладання комунікацій, а де не дозволяється. Або зазначити нормативні документи, згідно яких буде оцінюватись технічна пропозиція учасника на предмет відповідності технічному завданню.
Зазначаємо, що в приміщенні глядачевої зали театру існує система повітроводів, яка не здатна транспортувати розрахункову кількість повітря, що відповідає діючим нормативним документам. Тому для забезпечення вимог замовника та нормативних документів щодо забезпечення повітрообміну та температури в приміщеннях, необхідно влаштувати додаткову систему повітроводів та решіток, або відходити від вимог нормативних документів, зменшивши кількість повітря. Для забезпечення розрахункового повітрообміну необхідно втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення площі перерізу існуючих решіток. Чи буде це трактуватись замовником, як порушення архітектурної акустики глядачевої зали та сцени, перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції, що стане приводом для дискваліфікації»
Технічне Завдання Замовника (Додаток №1 до ТД) містить наступну вимогу : роботи по улаштуванню системи кондиціонування та вентиляції повинні бути виконані без перепрофілювання, без перепланування, без втручання в несучі конструкції, без перевищення припустимих навантажень на перекриття, стіни та фундаменти, з дотриманням існуючих архітектурно-планувальних вимог, державних будівельних норм та правил забудови м. Києва, вимог законодавства України у сфері охорони культурної спадщини із наданням учасником Гарантійного листа, що запропоноване проектне рішення Учасника забезпечує збереження архітектурної акустики глядачевої зали і сцени та архітектурних та функціональних особливостей глядачевої зали і сцени, як пам’ятки історії національного значення.
. Основна будівля театру первинної забудови кінця ХІХ століття є спеціалізованим приміщенням та пам’яткою історії національного значення. Вимоги тендерної документації, щодо перепрофілювання, перепланування та втручання в несучі конструкції складені згідно умов Закону України Про охорону культурної спадщини ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, N 39, ст.333), якими забороняється змінювати розташування об’єкта та його складових, форми та оздоблювання. Втручання в існуючу систему повітроводів та збільшення перерізу існуючих решіток, не повинно змінити просторову композицію, а також елементів обладнання, упорядження, оздоби тощо.
Тому для виконання систем вентиляції та кондиціонування без реконструкції пам’ятки історії національного значення, але з урахуванням того, що система не повинна впливати на якість проведення вистав, були встановлені відповідні параметри в тендерній документації.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в технічному завданні Замовника зазначено, що роботи мають бути виконані з дотриманням існуючих архітектурно-планувальних вимог, державних будівельних норм та правил забудови м. Києва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2018 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРГО-ІНЖИНІРИНГ" |
5 644 239,93
UAH з ПДВ
|
5 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" |
6 979 178,34
UAH з ПДВ
|
5 591 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Майстерня Інженерних Рішень" |
8 950 000,00
UAH з ПДВ
|
8 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРГО-ІНЖИНІРИНГ" #40216952 |
Відхилено |
5 590 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 18:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" #35954632 |
Переможець |
5 591 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2018 15:35
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, у зв'язку з затримкою експертного звіту, отримання дозволу на виконання будівельних робіт та закінченням періоду підготовки Театру до сезону 2018-2019 року, що призводить до змін умов виконання робіт, дійшли згоди, щодо збільшення строку виконання робіт та керуючись п.4 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" і п.16.1.1.3. Договору № 23 від 30 липня 2018 року, погодились внести зміни, виклавши п.2.1. Договору в новій редакції, а саме: «2.1. Строк виконання Робіт: з 30 липня 2018 року до 20 листопада 2018 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, у зв'язку з виникненням підтверджених об'єктивних обставин (додаткові обсяги та складність робіт), дійшли згоди щодо збільшення строку виконання робіт та керуючись п.4 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" і п.16.1.1.3 Договору № 23 від 30 липня 2018 року, погодились внести зміни, виклавши п.2.1. Договору в новій редакції, а саме: «2.1. Строк виконання Робіт: з 30 липня 2018 року до 20 грудня 2018 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |