Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
52 699 770,00 UAH
UA-2018-06-27-000591-c ba8581d3dd454398b5f35ccc1cd9bbee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 16 липня 2018 15:47
Очікувана вартість: 52 699 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 699,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 16:20
Тендерна документація.doc
27 червня 2018 16:20
Додаток № 5.doc
27 червня 2018 16:20
Додаток № 1.doc
27 червня 2018 16:20
Додаток № 4.docx
27 червня 2018 16:20
Додаток № 3.docx
27 червня 2018 16:20
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС" 52 599 900,00
UAH з ПДВ
51 986 622,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКОНСТРУКЦІЯ" 52 620 500,00
UAH з ПДВ
52 020 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 52 650 000,00
UAH з ПДВ
52 044 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 12:32
Довідка ДФС.pdf
19 липня 2018 12:32
Довідка МВС.pdf
19 липня 2018 12:32
Довідка ЄДР.pdf
12 липня 2018 17:39
4_Додаток 3_стаття 17.pdf
12 липня 2018 17:39
Аналогичный договор3.pdf
12 липня 2018 17:39
Аналогичный договор1.pdf
12 липня 2018 17:39
Аналогичный договор2.pdf
12 липня 2018 17:39
G4474.18.pdf
12 липня 2018 17:39
G4474.18.pdf.(1).P7S
12 липня 2018 17:39
G4474.18.pdf.(2).P7S

Публічні документи

12 липня 2018 16:33
Устав_7.pdf
12 липня 2018 16:33
Справка суб_15.pdf
12 липня 2018 16:33
Справка склад_2.pdf
12 липня 2018 16:33
Справка по санк_20.pdf
12 липня 2018 16:33
Справка защит довк_13.pdf
12 липня 2018 16:33
Протокол директор_11.pdf
12 липня 2018 16:33
Приказ директор_10.pdf
12 липня 2018 16:33
Лист соглас дог_16.pdf
12 липня 2018 16:33
довідка №4.pdf
12 липня 2018 16:33
Гарантийний лист_18.pdf
12 липня 2018 16:33
Витяг НДС_17.pdf
12 липня 2018 16:33
Аналог договор_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БФ "ПРОМТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКОНСТРУКЦІЯ"

ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БФ "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 51 986 622,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС"
#24340261
51 986 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 18:25
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 18:23
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2019 18:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Договірна ціна 2018 (3) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Договірна ціна 2018 (5) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Договірна ціна 2018 (1) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Договірна ціна 2018 (2) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Договірна ціна 2018 (4) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:42
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 18:15
Договірна ціна 2018 (2) (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 18:15
Договірна ціна 2018 (1) (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 18:15
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 18:15
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 16:22
Договірна ціна 2018 ч.1 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 16:22
Договірна ціна 2018 ч.2 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 16:22
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 16:22
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 15:59
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 15:59
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Договірна ціна 2018-2020рр. Частина 2 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Договірна ціна 2018-2020рр. Частина 4 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Договірна ціна 2018-2020рр. Частина 3 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Договірна ціна 2018-2020рр. Частина 1 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 20:15
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 19:55
Договірна ціна на 2018р. Частина 2.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна на 2018р. Частина 3.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна на 2018р. Частина 1.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна 2018_2020рр. Частина 2.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна 2018_2020рр. Частина 3.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна 2018_2020рр. Частина 4.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договірна ціна 2018_2020рр. Частина 1.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54
Договір.pdf укладений
06 серпня 2018 19:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 51 366 037 грн. 20 коп. (п’ятдесят один мільйон триста шістдесят шість тисяч тридцять сім грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 8 561 006 грн. 20 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції розрахунок № 5, розрахунок № 6 до договірної ціни на 2018-2020 роки.
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 44 969 492 грн. 40 коп. (сорок чотири мільйони дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 7 494 915 грн. 40 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).».
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 40 182 157 грн. 20 коп. (сорок мільйонів сто вісімдесят дві тисячі сто п’ятдесят сім грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 697 026 грн. 20 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).».
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2018 – 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 40 182 157 грн. 20 коп. (сорок мільйонів сто вісімдесят дві тисячі сто п’ятдесят сім грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 697 026 грн. 20 коп.». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 06.05.2019р. Період виконання робіт: серпень 2018р.– травень 2019р.». 5. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 06.05.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне підприємство «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» ЄДРПОУ 24340261 61166, м. Харків, вул. Бакуліна, буд. 11, кімн. 5.42 (057) 714-44-40 р/р 26006015085401 в АТ «Альфа-Банк» у м. Києві МФО 300346 ІПН 243402620303».
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 06 травня 2019
Сума оплати за договором: 40 182 157,20
UAH з ПДВ