Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплекти обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії, інтерактивні комплекси, лінгафонний кабінет та кабінет інформатики (навчальний комп’ютерний комплекс НКК)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2018-06-27-000492-c 2f6c4360caa9404da8911ed3ce063a40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лєбєдєва Юлія Сергіївна

+380957639609 intern83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 22793136
Вебсайт: http://internatkaniv.ho.ua
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., місто Канів, вул. 1 Травня, 83
Контактна особа: Лєбєдєва Юлія Сергіївна
+380957639609
intern83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 15:17
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 15:17
Початок аукціону: 16 липня 2018 11:24
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, вул. 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект обладнання для кабінету хімії, біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, вул. 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, вул. 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект обладнання для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, вул. 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект обладнання для кабінету інформатики (навчальний комп’ютерний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, вул. 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:19
Т_Д .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 02 липня 2018 15:47
Дата відповіді: 03 липня 2018 14:02
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення і пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не є виключно закупівлею комп’ютерної техніки. З вимогами до ОС можна ознайомитись в ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 1 199 995,00
UAH з ПДВ
1 193 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шекетера Ольга Петрівна 1 197 261,00
UAH з ПДВ
1 197 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 13:08
Електронний підпис
19 липня 2018 13:07
довідка мвс
19 липня 2018 13:07
податкова
16 липня 2018 20:16
Електронний підпис
16 липня 2018 20:08
цінова пропозиція
12 липня 2018 15:13
Електронний підпис
12 липня 2018 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2018 15:09
Пояснення.pdf
12 липня 2018 15:09
Договір з виробником.pdf
12 липня 2018 15:09
Гарантійні листи.pdf
12 липня 2018 15:09
Авторизація 2.pdf
12 липня 2018 15:09
Авторизація 1.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 14:47
Електронний підпис
13 липня 2018 14:22
Електронний підпис
13 липня 2018 14:21
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2018 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2018 14:21
Специфікація.pdf
13 липня 2018 14:21
Документи 6.pdf
13 липня 2018 14:21
Документи 5.pdf
13 липня 2018 14:21
Документи 4.pdf
13 липня 2018 14:21
Документи 3.pdf
13 липня 2018 14:21
документи 2.pdf
13 липня 2018 14:21
Документи 1.pdf
13 липня 2018 14:21
Документ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудик Віктор Олександрович

ФОП Шекетера Ольга Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудик Віктор Олександрович
#3082622257
Переможець 1 193 995,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 10:42

Документи

19 липня 2018 10:41
Електронний підпис
19 липня 2018 10:37
File (1).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович
#3082622257
1 193 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2018 10:41
Електронний підпис
19 липня 2018 10:37
File (1).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 09:35
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 13:34
img504.pdf укладений
31 липня 2018 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 193 995,00
UAH з ПДВ