Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. № 49 до буд. №55 та від буд. №50 до буд. №54) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 318 752,00 UAH
UA-2018-06-27-000355-a 8e3d051ab9bc4cfa8591539904ddf44c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження замовника: 71701, Україна, Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа замовника: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 08 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2883 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. № 49 до буд. №55 та від буд. №50 до буд. №54) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Шевченка (від буд. № 49 до буд. №55 та від буд. №50 до буд. №54)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Тендерна документація

27 червня 2018 10:32
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
Переможець 1 318 752,00
UAH
27 червня 2018 10:42

Документи

27 червня 2018 10:42
sign.p7s
27 червня 2018 10:40
Рішення від 27.06.2018

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 10:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
1 318 752,00
UAH
Документи

Документи

27 червня 2018 10:42
sign.p7s
27 червня 2018 10:40
Рішення від 27.06.2018

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 липня 2018 10:01
Договір від 19.07.2018 укладений
19 липня 2018 10:00
sign.p7s зміни до договору
30 листопада 2018 16:07
акт виконаних робіт від 30.10.2018 укладений
30 листопада 2018 16:01
акт виконаних робіт від 29.11.2018 укладений
30 листопада 2018 16:01
акт виконаних робіт від 26.11.2018 укладений
30 листопада 2018 16:01
акт виконаних робіт від 18.10.2018 укладений
30 листопада 2018 16:01
акт виконаних робіт від 08.10.2018 укладений
30 листопада 2018 16:01
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 09:23
Додаткова угода від 05.11.2018.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням зміни строку виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, без зміни кількості (обсягу), якості товарів, робіт і послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 79/18 від 19.07.2018 року внести наступні зміни: 1) викласти в новій редакції пункти 2.1 та 14.1; 2) внести зміни до додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування робіт» виклавши їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 318 752,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку