Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. № 36 до буд. №50 ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 393 795,00 UAH
UA-2018-06-27-000302-b 6c18b53aad98431187801bff732270ab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження замовника: 71701, Україна, Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа замовника: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 08 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3136 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. № 36 до буд. №50 ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Шевченка (від буд. № 36 до буд. №50 )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Тендерна документація

27 червня 2018 10:58
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
Переможець 1 393 795,00
UAH
27 червня 2018 11:05

Документи

27 червня 2018 11:05
sign.p7s
27 червня 2018 11:04
Рішення від 27.06.2018

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 11:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
1 393 795,00
UAH
Документи

Документи

27 червня 2018 11:05
sign.p7s
27 червня 2018 11:04
Рішення від 27.06.2018

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 липня 2018 10:10
Договір від 19.07.2018 укладений
19 липня 2018 10:08
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2018 15:56
Акт виконаних робіт від 14.12.2018 укладений
17 грудня 2018 15:49
Акт виконаних робіт від 26.11.2018 укладений
17 грудня 2018 15:49
Акт виконаних робіт від 16.11.2018 укладений
17 грудня 2018 15:49
Акт виконаних робіт від 30.10.2018 укладений
17 грудня 2018 15:49
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 09:35
Додаткова угода від 05.11.2018.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з узгодженням зміни строку виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, без зміни кількості (обсягу), якості товарів, робіт і послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 80/18 від 19.07.2018 року внести наступні зміни: 1) викласти в новій редакції пункти 2.1 та 14.1; 2) внести зміни до додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування робіт» виклавши їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 80/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 393 795,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку