Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реалізація заходу по виконанню робіт з будівництва об'єкта:"Пристрій ліфта для маломобільних груп населення за адресою:84122, м.Слов 'янськ, вул. Короленка,2"
Очікувана вартість
1 027 636,80 UAH
UA-2018-06-27-000278-a 7c65755f0c2e4983b004a02e85b41453
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Пушков

+380505646254 36209305@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 червня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Фізкультурно-оздоровчий комплекс м.Слов'янська"
Код ЄДРПОУ: 36209305
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, вул. Короленка, 2
Контактна особа: Михайло Пушков
+380505646254
36209305@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Пристрій ліфта для маломобільних груп населення за адресою:84122, м.Слов 'янськ, вул. Короленка,2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Короленка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45313100-5 — Монтаж ліфтів

Тендерна документація

27 червня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 10:17
договор лифт 001.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 002.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 003.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 004.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 005.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 006.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 007.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 008.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 009.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 010.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 011.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 012.jpg
27 червня 2018 10:17
договор лифт 013.jpg
27 червня 2018 10:09
Протокол от 19.06 001-рішення про укладання договору.jpg
27 червня 2018 10:09
Протокол от 19.06 002- рішення про укладання договору.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ"
#31724919
Переможець 1 027 636,80
UAH з ПДВ
27 червня 2018 10:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 14:48
план фінансування 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2018 14:42
графік виконання робіт 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2018 14:42
додаткова угода № 3 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2018 14:08
план фінансування-скоригований.jpg зміни до договору
09 липня 2018 14:02
календарний графік виконання робіт-скоригований.jpg зміни до договору
09 липня 2018 14:02
додаткова угода до дог.216 стр.2.jpg зміни до договору
09 липня 2018 14:02
додаткова угода до дог.216 стр.1.jpg зміни до договору
09 липня 2018 14:02
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 10:51
додаток 4 до договору лифт 013.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
додаток 4 до договору лифт 012.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
додаток 3 до договору лифт 011.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
додаток 2 до договору лифт 010.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
додаток 1 до договору лифт 009.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
додаток 1 до договору лифт 008.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 007.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 006.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 005.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 004.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 003.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 002.jpg укладений
27 червня 2018 10:49
договор лифт 001.jpg укладений
27 червня 2018 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець зобов’язується розпочати роботи вказані в п. 1.1 в липні місяці 2018р. та виконати роботи в листопаді місяці 2018р.; Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після його одержання згідно з ПКМУ від 27.12.2001р. № 1764. Підрядник повинен надати Акт виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (КБ-3) або видаткові накладні, що підтверджують використання коштів, на суму отриманого авансу. По закінченню зазначеного терміну невикористана сума авансу повертається «Замовнику».Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників на умовах Договору, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Підрядник зобов’язаний залучити субпідрядників на виконання тих видів робіт, на які у Підрядника відсутня ліцензія/дозвільні документи. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: - мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; - мати фахівців з досвідом виконання аналогічних робіт; - мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт, тощо. 4.3.3. Підрядник при укладенні договорів із субпідрядними організаціями покладає на залучені субпідрядні організації зобов’язання щодо дотримання ними при виконанні робіт чинних в Україні нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних, протипожежних правил, інших вимог законодавства, а також відповідальність за порушення субпідрядними організаціями вимог цих нормативно-правових актів, правил тощо. При виконанні робіт субпідрядниками не можуть використовуватися матеріальні ресурси, та виконуватися роботи, які виконуються субпідрядниками у способи, що загрожують життю та здоров’ю людей, чи призводять до порушення екологічних, протипожежних, санітарних правил, правил щодо охорони праці та інших, встановлених законодавством України вимог.
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір подовжується на строк, необхідний для виконання повного комлексу робіт, а саме до 30 червня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 027 636,80
UAH (в тому числі ПДВ 171 272,80 UAH)