Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від вул.Дружба до буд. № 49) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 304 566,00 UAH
UA-2018-06-27-000268-a a6f91a4afa4c4988a7820f137f9d95ac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 08 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2744 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від вул.Дружба до буд. № 49) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Шевченка (від вул.Дружба до буд. № 49)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
Переможець 1 304 566,00
UAH
27 червня 2018 10:17

Документи

27 червня 2018 10:17
sign.p7s
27 червня 2018 10:15
Рішення від 27.06.2018

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 10:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
1 304 566,00
UAH
Документи

Документи

27 червня 2018 10:17
sign.p7s
27 червня 2018 10:15
Рішення від 27.06.2018

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 липня 2018 09:45
Договір від 19.07.2018 укладений
19 липня 2018 09:43
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2018 15:36
акт виконаних робіт від 30.10.2018 укладений
20 листопада 2018 15:34
акт виконаних робіт від 16.11.2018 укладений
20 листопада 2018 15:34
акт виконаних робіт від 18.10.2018 укладений
20 листопада 2018 15:34
акт виконаних робіт від 08.10.2018 укладений
20 листопада 2018 15:34
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2018 15:29
Додаткова угода від 20.11.2018.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 15:28
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 09:09
Додаткова угода від 05.11.2018.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням зміни строку виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, без зміни кількості (обсягу), якості товарів, робіт і послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 78/18 від 19.07.2018 року внести зміни: 1) в пункти 2.1 та 14.1 виклавши в новій редакції; 2) до додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування робіт» виклавши їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 78/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 78/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), відповідно пп.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 78/18 від 19.07.2018 року внести наступні зміни: 1)викласти в новій редакції пункти 3.1; 2)внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування робіт» виклавши їх в новій редакції, додаються.
Номер договору про закупівлю: 78/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 78/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 304 563,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку