Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2018 рік)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3) (food products (catalog of food products) in the catalog of foodstuffs for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions for 2018 year)
Очікувана вартість
55 519 430,40 UAH
UA-2018-06-26-002055-a 1f8c66b1215d4f979645bf6d31766a08
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Олег Муха
+380444547443
ddzpmr@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
ddzpmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 12:14
Очікувана вартість: 55 519 430,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 665 582,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555 194,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 26 червня 2018 17:35
Enquiries until: 20 серпня 2018 18:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 серпня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 55 519 430 UAH including VAT
Minimal lowering step: 555 194 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 665 582,90 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Житомир, Хмельницький
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
702778 комплект
Продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2018 рік (702 777,60 комплектів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Food products (catalog of food products) in the catalog of foodstuffs for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions for 2018 year
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 27 вересня 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 серпня 2018 17:17
Електронний цифровий підпис
10 серпня 2018 15:16
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2018 10:51
Електронний цифровий підпис
06 серпня 2018 14:31
Електронний цифровий підпис
26 червня 2018 17:36
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2018 17:16
2. Оголошення Житом та Хмельн 17.08 зміни 385.doc
10 серпня 2018 15:14
2. Оголошення Житом та Хмельн 10.08 зміни 385.doc
09 серпня 2018 10:49
2. Оголошення Житом та Хмельн 08.08 зміни 385.doc
06 серпня 2018 14:30
2. Оголошення Житом та Хмельн 02.08 зміни.doc
26 червня 2018 17:35
2. Оголошення Житом та Хмельн 25.06.doc
20 серпня 2018 17:16
1. Договір Каталог 17.08.docm
09 серпня 2018 10:49
1. Договір Каталог.docm
06 серпня 2018 14:31
1. Договір Каталог.docm
26 червня 2018 17:35
1. Договір Каталог.docm
20 серпня 2018 17:15
4. Порівняльна таблиця 17.08.doc
10 серпня 2018 15:14
3. Порівняльна таблиця 10.08 385.doc
09 серпня 2018 10:49
3. Порівняльна таблиця 385.doc
06 серпня 2018 14:31
3. Порівняльна таблиця.doc
10 серпня 2018 15:14
Додаток 14.6. Періоди поставки (травень 2018).xlsx
06 серпня 2018 14:30
Додаток 14.6. Періоди поставки травень 2018.pdf
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.6. Сезонність травень 2018.pdf
06 серпня 2018 14:31
Додаток 14.3. Акт приймання-передачі.docx
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.3. Акт приймання-передачі.docx
06 серпня 2018 14:31
Додаток 14.2. ОПИСИ до Каталога 2018 (травень 2018).pdf
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.2. ОПИСИ до Каталога 2018 (травень 2018).pdf
06 серпня 2018 14:31
Додаток 14.1. Каталог травень 2018.pdf
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.1. Каталог травень 2018.pdf
06 серпня 2018 14:31
Додаток 14.5. Заявка на постачання за каталогом.xlsx
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.5. Заявка на постачання за каталогом.xlsx
06 серпня 2018 14:30
Додаток 14.4 Повід-підтв..doc
26 червня 2018 17:35
Додаток 14.4 Повід-підтв..doc
26 червня 2018 17:35
3. Додаток 1.doc
26 червня 2018 17:35
4. Додаток 2.doc
26 червня 2018 17:35
5. додаток 3 Примірний зразок гарантії.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ларін Михайло Іванович, Код ЄДРПОУ:1931200291
Дата подання: 02 липня 2018 16:37
ВИМОГА ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
В якості додатку до Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, Замовником надано Додаток «Сезонність та пакування продуктів харчування до Каталогу продуктів харчування».
Але за змістом зазначеного Додатку було виявлено, що він не відповідає діючим на території України ДСТУ для свіжих овочів та фруктів.
Так, мають місце невідповідності у категоріях сезонних та свіжих овочів та фруктів реальній їх сезонності визрівання згідно із діючим ДСТУ.
Так, в Додатку містяться невідповідності по наступним категоріям овочів та фруктів:
- Баклажані свіжі сезонні;
- Кабачки свіжі сезонні;
- Капуста броколі свіжа сезонна;
- Капуста пекінська свіжа;
- Капуста цвітна свіжа сезонна;
- Картопля свіжа рання;
- Огірки свіжі;
- Огірки свіжі сезонні;
- Перець солодкий свіжий (болгарський жовтий);
- Перець солодкий свіжий сезонний (болгарський жовтий);
- Перець солодкий свіжий (болгарський зелений);
- Перець солодкий свіжий сезонний (болгарський зелений);
- Перець солодкий свіжий (болгарський червоний);
- Перець солодкий свіжий сезонний (болгарський червоний);
- Салат свіжий сезонний;
- Томат свіжий сезонний;
- Щавель свіжий;
- Спаржа свіжа;
- Редис свіжий;
- Виноград;
- Груша свіжа (рання) сезонна;
- Груша пізня;
- Малина свіжа;
- Хурма;
- Нектарин;
- Яблука свіжі сезонні;
- Яблука ранні;
- Яблука пізні;
- Слива свіжа сезонна;
- Абрикос;
- Журавлина.

Така невідповідність впливає на вартість продуктів харчування та викликає дуже багато непорозумінь у формуванні ціна на конкретний продукт.

На підставі всього вищевикладеного вимагаємо внести зміни у Додаток «Сезонність та пакування продуктів харчування до Каталогу продуктів харчування» з урахуванням діючих на території України ДСТУ.
Для зразку надаємо відкориговану редакцію Додатку «Сезонність та пакування продуктів харчування до Каталогу продуктів харчування» з урахуванням діючих на території України ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 14:37
Замовником внесенні зміни до Оголошення про проведення відбору учасників
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 03 липня 2018 15:27
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
П 9.9 Тендерної документації встановлює, що у разі, коли Учасник обслуговується в Державній казначейській службі України або її територіальних відділеннях, банківська гарантія не вимагається.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Встановлюючи умову, передбачену п. 9.9 Тендерної документації Замовник порушує вищезгаданий принцип, ставлячи суб’єктів господарювання, які через особливості своєї організаційно-правової форми не обслуговуються в Державній казначейській службі України або її територіальних відділеннях, в нерівне становище.
Так, наприклад, суб’єкти господарювання, які за своєю ОПФ є товариством з обмеженою відповідальністю або, наприклад, приватним підприємством, повинні оформлювати банківську гарантію, водночас на комунальні підприємства або на інші суб’єкти господарювання, які обслуговуються в Державній казначейській службі України або її територіальних відділеннях, дана вимога не розповсюджується.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію і встановити єдині умови для всіх суб’єктів господарювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2018 14:36
Замовник залишає Оголошення про проведення відбору учасників без змін
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СІДЕА", Код ЄДРПОУ:38683791
Дата подання: 03 липня 2018 15:34
вимога про внесення змін до тендерної документації
У договорі пунктом 8.2.7. передбачено право Замовника - У разі отримання обґрунтованого звернення Постачальника щодо коригування ціни договору вносити відповідні зміни до договору згідно з чинним законодавством.
Ціна за договором коригується за погодженнями сторін у порядку, визначеному статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте не визначено конкретного механізму коригування ціни, а саме, як відбуватиметься коригування ціни в каталозі в бік збільшення та в бік зменшення? Що є обґрунтуванням для коригування ціни та які саме документи з посиланням на вимоги чинного законодавства необхідно подавати постачальнику. А також, як буде відбуватися коригування (перерахунок) самого каталогу?
Вимагаємо:
1. Встановити в Договорі про закупівлю порядок зміни ціни.
2. Зазначити конкретний перелік документів необхідних для коригування цін каталогу з урахуванням норм діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 14:35
Замовником внесенні зміни до Оголошення про проведення відбору учасників
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СІДЕА", Код ЄДРПОУ:38683791
Дата подання: 03 липня 2018 15:35
вимога про внесення змін до тендерної документації
У відповідності до положень п. 4.ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…
Таким чином, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених статтею 36 зазначеного закону.
Імперативна норма — виражає у категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії і не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: імперативні норми прямо наказують правила поведінки.
Тобто, імперативні норми права — це такі категоричні, строго обо-в'язкові нормативні приписи, які безпосередньо визначають по¬ведінку суб'єктів суспільних відносин, позбавляючи останніх пра¬ва самостійно визначати для себе певні права та обов'язки.

У попередніх торгах від 23.11.2017 р. за оголошенням № UA-2017-11-23-003217-a в договорі на закупівлю продуктів харчування (за каталогом) – питання щодо коригування цін у відповідності до положень ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» було визначено розділом 8 п. 8.1.4. зобов’язання Замовника. Проте, у нинішніх торгах – це є право Замовника коригувати ціни в разі обґрунтованого звернення постачальника.
Застосувавши зазначену норму Закону у пункті Право Замовника, Замовник допустив порушення визначених положень ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також обмежив та односторонньо позбавив Постачальника права скоригувати ціни каталогу в бік збільшення.
З урахуванням зазначеного, просимо питання щодо коригування цін у відповідності до положень ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» внести у договір в розділ Зобов’язань Замовника.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 14:33
Замовником внесенні зміни до Оголошення про проведення відбору учасників
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САУЗ ГРІН ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40815148
Дата подання: 09 серпня 2018 16:59
внесення змін до тендерної документації
Відповідно до умов договору п. 5.4. У разі отримання обґрунтованого та документально підтвердженого звернення Постачальника щодо зміни ціни договору, Замовник має право вносити відповідні зміни до договору відповідно до законодавства України.
У відповідності до положень п. 4.ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…
Таким чином, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених статтею 36 зазначеного закону.
Імперативна норма — виражає у категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії і не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: імперативні норми прямо наказують правила поведінки.
Тобто, імперативні норми права — це такі категоричні, строго обо-в'язкові нормативні приписи, які безпосередньо визначають по¬ведінку суб'єктів суспільних відносин, позбавляючи останніх пра¬ва самостійно визначати для себе певні права та обов'язки.

У попередніх торгах від 23.11.2017 р. за оголошенням № UA-2017-11-23-003217-a в договорі на закупівлю продуктів харчування (за каталогом) – питання щодо коригування цін у відповідності до положень ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» було визначено розділом 8 п. 8.1.4. зобов’язання Замовника. Проте, у нинішніх торгах – це є право Замовника коригувати ціни в разі обґрунтованого звернення постачальника.
Застосувавши зазначену норму Закону у пункті Право Замовника, Замовник допустив порушення визначених положень ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також обмежив та односторонньо позбавив Постачальника права скоригувати ціни каталогу в бік збільшення.
З урахуванням зазначеного, вимагаємо питання щодо коригування цін у відповідності до положень ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» внести у договір в розділ Зобов’язань Замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2018 17:20
Замовник залишає Оголошення про проведення відбору учасників без змін
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САУЗ ГРІН ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40815148
Дата подання: 09 серпня 2018 17:00
внесення змін до тендерної документації
У відповідності до положень п. 4.ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Оскільки частина продуктів харчування має імпортне походження та її ціна коливається у випадку зміни курсу валют, вимагаємо внести до Договору пункт, яким визначити порядок коригування ціни договору у зв’язку із зміною курсу валют.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2018 17:21
Замовник залишає Оголошення про проведення відбору учасників без змін
Номер вимоги: UA-2018-06-26-002055-a.c10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІДЕА", Код ЄДРПОУ:38683791
Дата подання: 12 вересня 2018 13:27
застереження щодо не відповідність тендерній документації
пропозиція учасника не відповідає тендерній документації
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 липня 2018 15:35
Вимоги.docx

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-26-002055-a.a5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП "ПОВСТЯНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2684706489
Дата подання: 04 липня 2018 12:52
Оскарження умов
Оскарження умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 липня 2018 18:16
рішення від 06.07.2018 № 6668+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 18:16
Рішення від 13.07.2018 № 6994.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 20:09
Номер скарги: UA-2018-06-26-002055-a.a6
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП "ПОВСТЯНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2684706489
Дата подання: 07 серпня 2018 18:55
Оскарження умов
Оскарження умов тендеру
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2018 16:04
Рішення від 10.08.2018 № 8133 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 16:04
Рішення від 14.08.2018 № 8303.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2018 16:40
Номер скарги: UA-2018-06-26-002055-a.c9
Статус:
Розглянута
Скаржник: ФОП "ПОВСТЯНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2684706489
Дата подання: 20 серпня 2018 19:49
Оскарження умов
Оскарження умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2018 18:46
Дата рішення: 05 вересня 2018 18:49
Рішення від 23.08.2018 № 8654.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 18:46
Рішення від 31.08.2018 № 8986.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2018 18:49
Номер скарги: UA-2018-06-26-002055-a.c11
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "СІДЕА", Код ЄДРПОУ:38683791
Дата подання: 19 вересня 2018 15:58
скарга
на неправомірне рішення замовника щодо визначення переможцем учасника відбору
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2018 14:52
Дата рішення: 08 жовтня 2018 18:10
Рішення від 21.09.2018 № 9774 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 вересня 2018 14:52
Рішення від 03.10.2018 № 10167.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:09

Документи подані скаржником

04 липня 2018 12:52
Скарга.PDF
04 липня 2018 12:52
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

20 серпня 2018 19:49
Скарга.PDF
20 серпня 2018 19:49
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2018 18:46
Рішення від 23.08.2018 № 8654.pdf
05 вересня 2018 18:49
Рішення від 31.08.2018 № 8986.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2018 15:58
Скарга МОУ.pdf
19 вересня 2018 15:58
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ 18 09.pdf
01 жовтня 2018 10:43
Житом та Хмельн.doc
01 жовтня 2018 11:03
ПР_ТОВ НВП Мадек витяг.doc
01 жовтня 2018 11:03
ПР_ видхілення витяг.doc

Документи подані замовником

27 вересня 2018 16:55
5. Скарга АМКУ.pdf
03 жовтня 2018 10:19
286_2_5158.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродакорд ОР" 55 519 430,40
UAH з ПДВ
51 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІДЕА" 54 816 684,00
UAH з ПДВ
52 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 10:47
Лицензия.zip
14 вересня 2018 10:47
Григорчук Довереность.zip
13 вересня 2018 19:05
Цінова пропозиція.PDF
13 вересня 2018 19:05
Лицензия.zip
13 вересня 2018 19:05
Григорчук Довереность.zip
13 вересня 2018 19:05
Відомості.PDF
15 серпня 2018 17:47
Григорчук Довереность.zip
15 серпня 2018 17:47
Лицензия.zip
15 серпня 2018 15:29
Житомир9.PDF
15 серпня 2018 15:29
Житомир8.PDF
15 серпня 2018 15:29
Житомир7.pdf
15 серпня 2018 15:29
Житомир6.PDF
15 серпня 2018 15:29
Житомир5.PDF
15 серпня 2018 15:29
File3.PDF
15 серпня 2018 15:29
File2.PDF
15 серпня 2018 15:29
File1.PDF
15 серпня 2018 15:29
File.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 14:47
sign.p7s
23 серпня 2018 14:44
Довідка ст 17 -2.pdf
23 серпня 2018 14:44
Довідка ст 17 - 1.pdf
23 серпня 2018 14:44
Гарантійний лист 2055.pdf
23 серпня 2018 14:44
Устав СИДЕА.pdf
23 серпня 2018 14:44
Наказ про відп по АП.pdf
23 серпня 2018 14:44
Копія протоколу 2.pdf
23 серпня 2018 14:44
ІСО 22000.pdf
23 серпня 2018 14:44
Аналог договор.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрпродакорд ОР"
#33882399
Переможець 51 900 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 12:17

Документи

18 вересня 2018 12:17
sign.p7s
11 вересня 2018 11:23
sign.p7s
11 вересня 2018 11:22
Витяг з Протоколу 75_385_8.doc
10 вересня 2018 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродакорд ОР"
#33882399
51 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 12:17
sign.p7s
11 вересня 2018 11:23
sign.p7s
11 вересня 2018 11:22
Витяг з Протоколу 75_385_8.doc
10 вересня 2018 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 жовтня 2018 16:59
Додаток 14.2. ОПИСИ до Каталога 2018 (травень 2018) (1).pdf укладений
11 жовтня 2018 16:58
Договір 128.pdf укладений
11 жовтня 2018 16:58
sign.p7s зміни до договору
06 лютого 2019 14:32
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 10:54
ДУ 3 до договору 128.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:53
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:13
ДУ 2 до договору 128.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:12
sign.p7s зміни до договору
12 жовтня 2018 10:02
ДУ 1 до договору 128.pdf зміни до договору
12 жовтня 2018 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/128
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Сума становить 36 864 986,33
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/128
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Сума договору становить 30 764 920.39
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/128
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 30 657 195,02
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку