Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 - вугілля кам’яне ДГ (13-100), лот 2 - вугілля кам’яне ДГ/Ж/А КОМ (13-100)
Очікувана вартість
1 490 100,00 UAH
UA-2018-06-26-001093-b 45040ccebe50463f86047eda0e1ab004
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галка Тетяна Йосипівна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Галка Тетяна Йосипівна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 00:00
Очікувана вартість: 1 490 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 червня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 16:19
Додаток_5.docx
26 червня 2018 16:19
Додаток_4.docx
26 червня 2018 16:19
Додаток_3.docx
26 червня 2018 16:19
Додаток_2.docx
26 червня 2018 16:19
Додаток_1.docx
26 червня 2018 16:19
ТД_вугiлля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо заповнення форми "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 29 червня 2018 10:44
Дата відповіді: 04 липня 2018 09:33
Доброго дня!с Надайте, будь ласка, уточнення: додаток 5 форма "Тендерна пропозиція" заповнюється лише Переможцем? Учасник повинен заповнити пропозицію цінову лише в електронних полях? Зазделегідь вдячні
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено наступне -
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, інформацію про ціну учасник повинен заповнити лише в електронній формі з окремим полем, додаток 5 форма "Тендерна пропозиція" заповнюється лише Переможцем процедури закупівлі. Учасники можуть подавати свої пропозиції щодо окремої частини/частин предмета закупівлі (лота/лотів), щодо якої/яких (в межах єдиної процедури закупівлі) можуть бути подані тендерні пропозиції.
стосовно надання Переможцем документів
Дата подання: 29 червня 2018 10:51
Дата відповіді: 04 липня 2018 09:34
Добрий день. В примітці до додатку 2 ТД Ви зазначаєте, що переможець повинен надати документи на протязі п"яти днів (відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої ст.17 Закону) та на протязі десяти днів (документи що підтверджують відсутність підстав, визначених частиню 2 статті 17 Закону). Питання наступне: усі вищеперелічені документи Переможець повинен завантажити в систему чи відправити поштою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець торгів повинен надати, тобто завантажити в електронну систему закупівель:
- документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
- документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вартість послуг
Дата подання: 30 червня 2018 23:36
Дата відповіді: 04 липня 2018 09:35
Прохання вказати яку вартість комісійної винагороди повинен сплатити переможець на рахунок консультанта торгів. Дякую
Відповідь: Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. Отже, вартість послуг консультанта торгів буде погоджена між учасником-переможцем торгів, замовником та консультантом торгів, тільки в разі визначення переможця процедури закупівлі. Додатково інформуємо, що згідно з умовами тендерної документації до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі, пов’язані з укладанням договору, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються за рахунок учасника. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 867 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 липня 2018 14:55
Закінчення: 12 липня 2018 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

263 т
вугілля кам’яне ДГ (13-100)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський район, навчальні заклади (навчально-виховні комплекси, середні загальноосвітні школи)
Дата доставки: 10 серпня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 690 901,00
UAH з ПДВ
690 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс" 864 744,00
UAH з ПДВ
864 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 715 886,00
UAH з ПДВ
715 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 739 293,00
UAH з ПДВ
734 033,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 796 890,00
UAH з ПДВ
739 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2018 17:52
Електронний підпис
22 липня 2018 17:47
Електронний підпис
11 липня 2018 15:22
Електронний підпис
11 липня 2018 15:08
Електронний підпис
11 липня 2018 15:06
Файл № 7.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 6.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 5.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 4.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 3.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 2.pdf
11 липня 2018 15:06
Файл № 1.pdf

Публічні документи

11 липня 2018 11:29
Електронний підпис
11 липня 2018 11:26
Електронний підпис
11 липня 2018 11:25
9 проект договору.zip
10 липня 2018 11:16
Електронний підпис
10 липня 2018 11:08
Електронний підпис
10 липня 2018 11:07
10РЕЄСТР ЛОТ 1.pdf
10 липня 2018 11:07
6 право підпису_лот 1.zip
10 липня 2018 11:07
5 відгуки_ лот 1.zip
10 липня 2018 11:07
3 ст 17_лот 1.zip
10 липня 2018 11:07
2 ст 16_лот 1.zip

Публічні документи

11 липня 2018 23:58
Електронний підпис
11 липня 2018 23:55
24 Техпаспорта авто.pdf
11 липня 2018 23:55
22 ВИТЯГ_З_ЄДР.PDF
11 липня 2018 23:55
21 Файл 5 (Додаток 4).pdf
11 липня 2018 23:55
17 Сертифікат ДГ 13-100.pdf
11 липня 2018 23:55
15 Файл 4.pdf
11 липня 2018 23:55
14 Лист-відгук.pdf
11 липня 2018 23:55
12 Файл 2 (Додаток 2).pdf
11 липня 2018 23:55
11 Файл 3 (Додаток 3).pdf
11 липня 2018 23:55
10 Файл 6.pdf
11 липня 2018 23:55
9 IПН копiя.pdf
11 липня 2018 23:55
8 паспорт_-_копiя.PDF
11 липня 2018 23:55
7 витяг з ДФС копiя.pdf
11 липня 2018 23:55
28 Замовлення.pdf
11 липня 2018 23:55
6 витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
11 липня 2018 23:55
5 виписка копiя.PDF
11 липня 2018 23:55
4 виписка оригiнал.pdf
11 липня 2018 23:55
3 IПН оригiнал.PDF
11 липня 2018 23:55
2 паспорт_оригiнал.PDF
11 липня 2018 23:55
1 Файл 1 (Додаток 1).pdf
11 липня 2018 23:55
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 липня 2018 22:48
Електронний підпис
11 липня 2018 22:33
Файл - 6.pdf
11 липня 2018 22:33
Файл - 5.pdf
11 липня 2018 22:33
Файл - 4.pdf
11 липня 2018 22:33
Файл - 3.pdf
11 липня 2018 22:33
Файл - 2.pdf
11 липня 2018 22:33
Файл - 1.pdf

Публічні документи

11 липня 2018 15:12
Електронний підпис
11 липня 2018 15:11
6 Інші документи.pdf
11 липня 2018 15:11
5 Проект договору.pdf
11 липня 2018 15:11
4 Уповноважена особа.pdf
11 липня 2018 15:11
3 Технічні вимоги.pdf
11 липня 2018 15:11
2 Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "Укрвугілляресурс"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 690 901,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 15:26

Документи

19 липня 2018 15:26
Електронний підпис
19 липня 2018 15:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
690 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2018 15:26
Електронний підпис
19 липня 2018 15:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 09:36
дод.угода 4.pdf зміни до договору
28 січня 2019 09:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:20
дод.угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:17
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 16:11
дод.угода 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 13:30
дод.угода 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 13:28
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 15:07
договір укладений
02 серпня 2018 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4-вг
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-вг
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 4-вг
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-вг
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 4-вг
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-вг
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4-вг
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-вг
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML