Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33140000-3 медичні матеріали (шприци та голки інсулінові, ланцети Accu-Chek® Softclix™ для проколювача Accu-Chek®, засоби для інсулінових помп (катетери, резервуари) по міській програмі «Здоров'я вінничан на 2017-2020 роки»)
Очікувана вартість
503 600,00 UAH
UA-2018-06-26-000636-c 368ec99454f24b688df4a4632cd79ece
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міська лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 11:05
Очікувана вартість: 503 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 036,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 уп
Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см (в коробці 10шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
16 уп
Резервуар Paradigm 3 мл (в коробці 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
17300 шт
BD Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 x 8.0 мм) DEMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3100 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 30 G (0.30 x 8.0 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20300 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 31G (0,25мм х 5мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13300 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 32 G (0.23 x 4 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
196 уп
Ланцети Accu-Chek® Softclix™ для проколювача Accu-Chek® Softclix™ №200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 503 495,00
UAH з ПДВ
503 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЦКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 503 599,00
UAH з ПДВ
503 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 13:36
Untitled.FR12.pdf
11 липня 2018 20:45
договір.pdf
11 липня 2018 19:34
цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 19:34
HWScan00327 _1_.pdf
11 липня 2018 19:34
МТВ.pdf
11 липня 2018 19:34
Стандарт-С _2_.pdf
11 липня 2018 19:34
кваліфікація.pdf
11 липня 2018 19:34
1351_180706093310_001 _1_.pdf

Публічні документи

12 липня 2018 09:50
МТВ відповідність.pdf
12 липня 2018 09:39
гарантія 1.pdf
12 липня 2018 09:39
відповідність МТВ.pdf
12 липня 2018 09:39
гарантія 3.pdf
12 липня 2018 09:39
гарантія 2.pdf
12 липня 2018 09:39
пропозиція.pdf
12 липня 2018 09:39
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ФОП МАЦКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
Переможець 503 495,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 16:52

Документи

16 липня 2018 16:52
Електронний підпис
16 липня 2018 16:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
503 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 16:52
Електронний підпис
16 липня 2018 16:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 12:55
Договір укладений
31 липня 2018 12:53
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 09:56
ДУ 3 Станжарт 3007.pdf зміни до договору
11 січня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:55
ДУ 2 Олійник 3007.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 14:51
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 17:49
ДУ 3007.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 30/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 100 650, 00 грн., що не перевищує 20% від ціни Договору про закупівлю за державні кошти №30/07 від 30.07.2018 року
Номер договору про закупівлю: 30/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 604 145,00
UAH з ПДВ