Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
61 374,00 UAH
UA-2018-06-26-000487-b ● 68f1c37d35e94e52b95264f50185d4c8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37413541 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Нагорна Людмила Миколаївна +380442599260 kultura_grda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2018 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2018 12:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2018 12:04 |
Початок аукціону: | 05 липня 2018 14:35 |
Очікувана вартість: | 61 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 307,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2988 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 липня 2018
—
13 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2018 11:59 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 26 червня 2018 19:25
Дата відповіді: 27 червня 2018 09:09
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будемо розглядати всі надані пропозиції, але перевагу будемо надавати товару який вказаний в тендерній пропозиції
Будемо розглядати всі надані пропозиції, але перевагу будемо надавати товару який вказаний в тендерній пропозиції
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-26-000487-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3258416641
Дата подання: 09 липня 2018 14:44
відхилення дискваліфікації
Ми, ФОП Бабич А.С
Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro.
Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.»
В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів :
1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах.
2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні
3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська
4. Не влаштовує назва товару Книга А4
Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника.
Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич.
В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем.
Розгорнути
Згорнути
Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro.
Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.»
В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів :
1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах.
2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні
3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська
4. Не влаштовує назва товару Книга А4
Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника.
Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич.
В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2018 18:13
Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження.
По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.
По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт.,
у пропозиції - 2 шт.
По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі,
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.
По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон,
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.
Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.
По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт.,
у пропозиції - 2 шт.
По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі,
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.
По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон,
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.
Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-26-000487-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3258416641
Дата подання: 10 липня 2018 11:46
відхилення дискваліфікції
Ми, ФОП Бабич А.С Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro. Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.» В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів : 1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах. 2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні 3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська 4. Не влаштовує назва товару Книга А4 Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника. Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич. В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем
Зазначайте цю інформацію в додатках і проводьте тендер ще раз.
Розгорнути
Згорнути
Зазначайте цю інформацію в додатках і проводьте тендер ще раз.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2018 16:43
Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження.
По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.
По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт. (п. 10.1. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції - 2 шт.
По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі (п.п. 1.7., 2.3., 3.7., 4.3., 5.11., 7.3. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.
По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон (п.10.17. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.
Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.
По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт. (п. 10.1. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції - 2 шт.
По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі (п.п. 1.7., 2.3., 3.7., 4.3., 5.11., 7.3. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.
По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон (п.10.17. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.
Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА" #3258416641 |
Відхилено |
60 991,60
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 12:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" #42257173 |
Переможець |
61 016,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 липня 2018 10:15
|