Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
61 374,00 UAH
UA-2018-06-26-000487-b 68f1c37d35e94e52b95264f50185d4c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нагорна Людмила Миколаївна

+380442599260 kultura_grda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Нагорна Людмила Миколаївна
+380442599260
kultura_grda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 12:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 12:04
Початок аукціону: 05 липня 2018 14:35
Очікувана вартість: 61 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 307,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2988 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2018  —  13 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2018 11:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 26 червня 2018 19:25
Дата відповіді: 27 червня 2018 09:09
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будемо розглядати всі надані пропозиції, але перевагу будемо надавати товару який вказаний в тендерній пропозиції

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-26-000487-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3258416641
Дата подання: 09 липня 2018 14:44
відхилення дискваліфікації
Ми, ФОП Бабич А.С
Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro.

Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.»

В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів :
1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах.
2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні
3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська
4. Не влаштовує назва товару Книга А4

Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника.

Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич.

В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2018 18:13
Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження.

По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.

По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт.,
у пропозиції - 2 шт.

По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі,
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.

По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон,
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.

Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-26-000487-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3258416641
Дата подання: 10 липня 2018 11:46
відхилення дискваліфікції
Ми, ФОП Бабич А.С Приймали участь в тендері «Канцелярські товари» від Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, який був виставлений на сайті prozorro. Нами були дотримані всі умови розміщення пропозиції. Згідно п 4.4. «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.» В процесі торгів ми дали нанижчу пропзицію. Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" дав 61 016,00, ми дали 60 991,60 і, згідно правил виграли тендер. Але, згідно протоколу №65 від 06.07.2018 нашу пропозицію було дискваліфіковано згідно пунктів : 1. Невідповідність вартості пропозиції розміру бюджетних призначень по закладах. 2. Не влаштовує назва товару лотки горизонтальні 3. Не влаштовує назва товару стрічка канцелярська 4. Не влаштовує назва товару Книга А4 Вважаємо дану дискваліфікацію неправомірною, бо в документації до тендеру дані пункти не були вказані. Ми вважаємо дані зауваження незначними по суті, ми готові змінити вигляд своєї пропозиції, і назви товарів, щоб він влаштовував замовника. Наша компаіня оплатила участь в тендері, доклала зусилля та час для участі. Просимо Вас переглянути рішеняя про нашу дискваліфікацію. Та заключеня договору поставки з ФОП Бабич. В разі відмови нашого звернення, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів (Прокуратури та Атнимонопольного комітету) з метою перевірки ваших дій щодо причетності до корупційних схем


Зазначайте цю інформацію в додатках і проводьте тендер ще раз.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2018 16:43
Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше оскарження.

По п. 1. У тендерній документації п. 2 вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару, а також конкретно вказано розмір бюджетного призначення по закладах. Оплата за товар здійснюється відповідно розрахункових рахунків окремо по кожному закладу, саме тому технічні вимоги (Додаток 1) складені окремо по кожному закладу, тому пропозиція не можє перевищувати вказаних в документації бюджетних призначень.

По п.2. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару , а по кількості: у документації - 2 комплекти по 3 шт. (п. 10.1. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції - 2 шт.

По п. 3. Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації стрічка канцелярська двостороння, прозора, біла на паперовій основі (п.п. 1.7., 2.3., 3.7., 4.3., 5.11., 7.3. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції стрічка канцелярська прозора.

По п.4 Пропозиція не відповідає документації не по назві товару, а по технічним характеристиках товару:
у документації зошит для записів канцелярський в клітинку обкладинка твердий картон (п.10.17. Додатку №1 «Технічні вимоги»)
у пропозиції Книга А4 96 арк. клітинка м'яка обкладинка.

Вважаємо, що зазначені зауваження не є незначними по суті.
Вашу пропозицію відхилено на підставі невідповідності технічним вимогам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА" 61 298,70
UAH з ПДВ
60 991,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" 61 374,00
UAH з ПДВ
61 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2018 10:32
цп04.07-3.pdf
04 липня 2018 10:32
цп04.07-2.pdf
04 липня 2018 10:32
цп04.07-1.pdf
04 липня 2018 10:32
Паспорт, код.pdf
04 липня 2018 10:32
ліцензування.pdf
04 липня 2018 10:32
договір.pdf
04 липня 2018 10:32
Виписка з ЄДР.pdf
04 липня 2018 10:32
вик договорів.pdf
04 липня 2018 10:32
реквизиты.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБИЧ АННА СЕРГІЇВНА"
#3258416641
Відхилено 60 991,60
UAH з ПДВ
06 липня 2018 12:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
Переможець 61 016,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 12:27

Документи

06 липня 2018 12:25
протокол

Документи

06 липня 2018 12:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
61 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 12:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 липня 2018 10:15