Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
132 500,00 UAH
UA-2018-06-26-000139-b ● a5a346a3ca4842ba95d8e0cb69b811f1
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРАШИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41769798 |
Місцезнаходження: | 19463, Україна , Черкаська обл., село Карашина, ВУЛИЦЯ КІЛЬЦЕВА, будинок 41 |
Контактна особа: |
Пархоменко Анатолій 380968448027 karashynska.otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення,
транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними,
Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Отже, з урахуванням інформації згідно реєстру суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник є суб’єктом природної монополії, в тому числі в частині передачі
електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електроустановок споживача (Замовника) до електричних мереж учасника. При цьому, згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями,
встановленими вказаним Законом. Однак, згідно п. 13 прикінцевих та перехідних положень вказаного Закону під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності зазначеним Законом вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання. Споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності вказаним Законом здійснював постачання електричної енергії постачальник за регульованим тарифом, мають обрати собі електропостачальника та укласти з ним
договір постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання
чинності цим Законом. До обрання споживачами (крім побутових та малих непобутових споживачів) електропостачальника постачання електричної енергії таким споживачам здійснюється постачальником за регульованим тарифом за роздрібними тарифами, що регулюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики. Отже, з урахуванням перехідного періоду, визначеного Законом України «Про ринок електричної енергії», який передбачає розмежування повноважень суб’єктів господарювання в частині виробництва, розподілу, постачання (тощо) електричної енергії, за результатами чого Замовник матиме можливість обрати постачальника електричної енергії, а також з урахуванням наявного в учасника станом на дату прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовником прийнято рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними,
Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Отже, з урахуванням інформації згідно реєстру суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник є суб’єктом природної монополії, в тому числі в частині передачі
електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електроустановок споживача (Замовника) до електричних мереж учасника. При цьому, згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями,
встановленими вказаним Законом. Однак, згідно п. 13 прикінцевих та перехідних положень вказаного Закону під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності зазначеним Законом вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання. Споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності вказаним Законом здійснював постачання електричної енергії постачальник за регульованим тарифом, мають обрати собі електропостачальника та укласти з ним
договір постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання
чинності цим Законом. До обрання споживачами (крім побутових та малих непобутових споживачів) електропостачальника постачання електричної енергії таким споживачам здійснюється постачальником за регульованим тарифом за роздрібними тарифами, що регулюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики. Отже, з урахуванням перехідного періоду, визначеного Законом України «Про ринок електричної енергії», який передбачає розмежування повноважень суб’єктів господарювання в частині виробництва, розподілу, постачання (тощо) електричної енергії, за результатами чого Замовник матиме можливість обрати постачальника електричної енергії, а також з урахуванням наявного в учасника станом на дату прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовником прийнято рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2018 12:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 липня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19463, Україна, Черкаська область, с. Карашина, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Тендерна документація
26 червня 2018 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ #25204554 |
Переможець |
132 500,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 19:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 14:49
|
Договір 161 від 06.07.2018.docx | укладений |
06 липня 2018 14:28
|