Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт нежитлових приміщень КВНЗ ЖБФК.
Очікувана вартість
199 955,00 UAH
UA-2018-06-25-001966-a 91d118a32f6a44649e87c9d3f67058ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Валерійович Швалюк

0958795222
0981757068
pharm_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011261
Вебсайт: http://www.pharm.zt.ua/
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Чуднівська 99, Житомир, Житомирська область, Україна, 10005
Контактна особа: Ярослав Валерійович Швалюк
0958795222, 0981757068
pharm_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 09:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:37
Очікувана вартість: 199 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг, кількість та види виконання робіт визначено в Додатку № 1 до документації допорогової закупівлі, форма тендерної пропозиції Додаток № 2, проект договору Додаток № 3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Поточний ремонт нежитлових приміщень комунального вищого навчального закладу «Житомирський базовий фармацевтичний коледж» Житомирської обласної ради, а саме: фойє коледжу та навчального кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська, Житомир, вул. Чуднівська, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 10%
до 36 робочих днів і менше(без врахування вихідних та святкових днів): 10%
до 42 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів): 5%
більше 42 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів): 0%
Гарантійний термін: 10%
від 9 до 12 місяців: 10%
від 6 до 8 місяців: 5%
менше 6 місяців: 0%
25 червня 2018 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 18:48
Тендерна документація поточний ремонт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП "МАМРАЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 199 955,00
UAH з ПДВ
168 712,50
UAH з ПДВ
1.25 134 970 Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 155 000,00
UAH з ПДВ
134 880,00
UAH з ПДВ
1 134 880 Документи
ФОП "БАБЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 199 900,00
UAH з ПДВ
135 700,00
UAH з ПДВ
1 135 700 Документи

Публічні документи

06 липня 2018 08:18
Електронний підпис
06 липня 2018 08:14
Свідоцтво.PDF
06 липня 2018 08:14
Рахунок.PDF
06 липня 2018 08:14
Паспорт.PDF
06 липня 2018 08:14
Витяг.PDF
06 липня 2018 08:14
Виписка з реєстру.PDF
06 липня 2018 08:14
5 стр. паспорта.PDF
06 липня 2018 08:14
4 стр. паспора.PDF
06 липня 2018 08:14
3 стр. паспорта.PDF
06 липня 2018 08:14
2 стр. паспорта.PDF
06 липня 2018 08:14
1 стр. паспорта.PDF

Публічні документи

05 липня 2018 15:40
Бабчук 05.07.18р.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАМРАЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП "БАБЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Переможець 134 880,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
134 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 17:49
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 17:48
Додаткова угода 2 до договору № 19-07-18.PDF зміни до договору
12 жовтня 2018 17:47
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 11:31
Додаткова угода 1 до договору № 19-07-18 від 16.07.2018.pdf укладений
22 серпня 2018 11:31
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 15:04
Договір № 19-07-18.pdf укладений
18 липня 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням обсягів ремонтних робіт Сторони дійшли згоди збільшити суму вказаного договору на 25896,00 грн. в т.ч. ПДВ 4316,00 грн. та викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції - "2.1. Ціна договору визначається по узгодженню сторін, і складає 160776,00 (сто шістдесят тисяч сімсот сімдесят шість) грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ 26796,00 грн."
Номер договору про закупівлю: 19-07-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 19-07-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням обсягів ремонтних робіт Сторони дійшли згоди збільшити суму вказаного договору на 13092,00 грн. в т.ч. ПДВ 2182,00 грн. та викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції - "2.1. Ціна договору визначається по узгодженню сторін, і складає 173868,00 (сто сімдесят три тисячі вісімсот шістдесят вісім) грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ 28978,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 19-07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML