Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 585 592,12 UAH
UA-2018-06-25-001844-a 5b135a1d184c45f3a69387f80cf43b07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 11:08
Очікувана вартість: 3 585 592,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 927,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12543 комплект
Комплект постільної білизни з бязі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 17:09
Зміни до тендеру_1951_10.07.2018.doc
10 липня 2018 17:09
1951 ТД постіль з бязі_нова редакція_10.07.2018.docx
25 червня 2018 17:25
Додаток №9.docx
10 липня 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 17:09
Зміни до тендеру_1951_10.07.2018.doc
10 липня 2018 17:09
1951 ТД постіль з бязі_нова редакція_10.07.2018.docx
25 червня 2018 17:25
1951 ТД постіль з бязі.docx
25 червня 2018 17:25
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо таблиці на ст.14 ТД
Дата подання: 26 червня 2018 11:48
Дата відповіді: 10 липня 2018 17:10
Прошу розяснити необхідність заповнення та подання в складі тендерної пропозиції, а також порядок заповнення (в разі потреби) таблиці, наведеної на с.14 ТД після Додатку 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" та перед "Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик" "№ п/п Код продукції по класифікатору АБД АМТР Найменуванняпродукції (абоеквівалент) Вимоги до інспекторського контролю Нанесенняумовного номеру Необхідністьсертифікації, для продукції Продукція, яка підлягаєоцінцівідповідностівимогамзаконодавства Продукція, щодоякоївиробник проводить добровільнуоцінкувідповідностізаявленимвимогам 1 7315 Комплект постільноїбілизни з бязі - - - - +" Сховати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана таблиця має інформаційний характер, для формування тендерної пропозиції, учасниками торгів не заповнюється

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-25-001844-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ", Код ЄДРПОУ:32171289
Дата подання: 26 червня 2018 12:38
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (далі по тексту - ТД) та порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" (по тексту - Закону, ЗУ)
Згідно Додатку №6 ТД: "Документи відповідно Додатку 6 надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою*. Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотськийпр-т 17Б. Документи відповідно Додатку 6, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані та повертаються учаснику. Кінцевий строк отримання замовником за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б, документів відповідно Додатку 6 є п’ятий день до 17:00 з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. У разі неналежного оформлення або ненадання одного або декількох документів на підтвердження відсутності підстав, визначених ч. 1, ч. 2 ст. 17 Закону, які не відповідають вимогам встановленим в Додатку 6 ТД, Замовник вважає, що документи переможцем торгів ненадані і здійснює повторну оцінку відповідно до п.3 статті 31 Закону. Примітка: Замовник не вимагає інформацію про відповідність вимогам статті 17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." Однак, згідно п.5.2 Розділу 5 ТД: "В разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України." При цьому, зг. ч.1, ст.14 ЗУ Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Крім того, згідно ст. 3 ЗУ: "Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням." Враховуючи вищенаведене, а також з врахуванням рішення Окружного адміністративного суду м.Києва від 17.01.2018 по справі №826/14170/17 (яке вступило в законну силу і знаходиться у вільному доступі в реєстрі судових рішень), просимо усунути дискримінаційні складові ТД, для чого вимагаємо внести відповідні зміни до ТД щодо обов"язковості (можливості) надання переможцем торгів документів згідно Додатку №6 ТД в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2018 17:10
Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на зазначене, Замовник встановив спосіб документального підтвердження, який зазначений в тендерній документації, а саме — шляхом надання відповідних документів у паперовому вигляді.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕКСІМ" 3 581 528,22
UAH з ПДВ
3 581 528,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Українська швейна фабрика" 3 585 291,12
UAH з ПДВ
3 585 291,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 18:07
Електронний підпис
30 липня 2018 18:05
Довідки по ст 17.pdf
17 липня 2018 18:35
Електронний підпис
17 липня 2018 18:34
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2018 18:34
Статут.pdf
17 липня 2018 18:34
Порівняльна таблиця.pdf
17 липня 2018 18:34
Паспорт якості.pdf
17 липня 2018 18:34
Пакувальний ярлик.pdf
17 липня 2018 18:34
ДСТУ 3119-95.pdf
17 липня 2018 18:34
Дані на товар.pdf
17 липня 2018 18:34
ГОСТ 29298-2008.pdf
17 липня 2018 18:34
ГОСТ 11027-80.pdf
17 липня 2018 18:34
ГОСТ 10581-91.pdf
17 липня 2018 18:34
Висновок СЕС кпб.pdf
17 липня 2018 18:34
Oeko-Tex тканина бязь.pdf
17 липня 2018 18:34
ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

17 липня 2018 14:16
Наказ Фролова.7z
17 липня 2018 14:16
Лист для клієнтів.7z
17 липня 2018 14:16
Банкiвська лiцензiя.7z
17 липня 2018 14:16
4277-18-3.7z
17 липня 2018 14:16
Лист-згода.pdf
17 липня 2018 14:16
Лист підтвердження.pdf
17 липня 2018 14:16
Захист довкілля.pdf
17 липня 2018 14:16
Довідка №202.pdf
17 липня 2018 14:16
Довідка №184.pdf
17 липня 2018 14:16
Довідка Ст...17.pdf
17 липня 2018 14:16
OEKO-TEX 3.pdf
17 липня 2018 14:16
OEKO-TEX 2.pdf
17 липня 2018 14:16
OEKO-TEX 1.pdf
17 липня 2018 14:16
ISO.pdf
17 липня 2018 14:16
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2018 14:16
Тех.опис.pdf
17 липня 2018 14:16
Сертиф.відпов.pdf
17 липня 2018 14:16
Протокол наказ.pdf
17 липня 2018 14:16
Протокол 02-07.pdf
17 липня 2018 14:16
Порівняльна таблиця.pdf
17 липня 2018 14:16
Паспорт якості.pdf
17 липня 2018 14:16
Пакув.ярлик.pdf
17 липня 2018 14:16
Лист-пояснення.pdf
17 липня 2018 14:16
ДСТУ 3119-95.pdf
17 липня 2018 14:16
Довідка 04-07-1.pdf
17 липня 2018 14:16
Дилерський договір.pdf
17 липня 2018 14:16
Декларація відпов..pdf
17 липня 2018 14:16
Дані на товар.pdf
17 липня 2018 14:16
ГОСТ 29298-2005.pdf
17 липня 2018 14:16
ГОСТ 11027-80.pdf
17 липня 2018 14:16
ГОСТ 10581-91.pdf
17 липня 2018 14:16
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2018 14:16
Витяг.pdf
17 липня 2018 14:16
Висновок.pdf
17 липня 2018 14:16
Висновок ДСЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТЕКСІМ"

ТОВ"Українська швейна фабрика"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРТЕКСІМ"
#40137970
Переможець 3 581 528,22
UAH з ПДВ
27 липня 2018 18:42

Документи

27 липня 2018 18:42
Електронний підпис
27 липня 2018 18:42
Намір 1951.pdf
27 липня 2018 18:42
Протокол 1951.pdf
19 липня 2018 16:12
Електронний підпис
19 липня 2018 16:12
1844.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕКСІМ"
#40137970
3 581 528,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 18:42
Електронний підпис
27 липня 2018 18:42
Намір 1951.pdf
27 липня 2018 18:42
Протокол 1951.pdf
19 липня 2018 16:12
Електронний підпис
19 липня 2018 16:12
1844.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 13:08
ЗПВД ЦЗВ-02-02818-01.pdf укладений
05 квітня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 20:19
ПЗД №ЦЗВ-02-02818-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 20:19
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 13:50
ЦЗВ-02-02818-01.pdf укладений
15 серпня 2018 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-02818-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-02-02818-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 297 662,54
UAH з ПДВ