Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, портативні комп’ютери (ноутбуки), та частини, аксесуари і приладдя до компʹютерів для закладів освіти м. Фастова, Київської області
Очікувана вартість
941 138,00 UAH
UA-2018-06-25-001260-b ae400a39328d44ec991740432dbbe85d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл.Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 12 липня 2018 12:15
Очікувана вартість: 941 138,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 705,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти (персональні комп’ютери, портативні комп’ютери (ноутбуки), та частини, аксесуари і приладдя до компʹютерів) для закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 комплект
Персональні комп’ютери, портативні комп’ютери (ноутбуки), та частини, аксесуари і приладдя до компʹютерів для закладів освіти м. Фастова, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Загальноосвітні школи м. Фастів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 17:05
Додаток 7 реєстр.docx
25 червня 2018 17:05
Додаток 6 лист-згода.docx
25 червня 2018 17:05
Додаток 5 відомості про учасника.docx
25 червня 2018 17:05
Додаток 4 тендерна пропозиція.doc
25 червня 2018 17:04
ТД комп.обладн..docx
25 червня 2018 17:04
Додаток 3 проект договору.docx
25 червня 2018 17:04
Додаток 2 технічні умови.doc
25 червня 2018 17:04
Додаток 1 ст.16, 17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2018 17:13
Дата відповіді: 30 червня 2018 16:14
Доброго дня ! Надайте роз’яснення що до завірення перекладу. Згідно Розділу 1, пункту 7 «Інформація про мову, якою повинно бути складено тендерні пропозиції» передбачено, що «в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально». Відповідно до розділу 2, пункту 6 « інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004 завірені виробником товару або офіційним представником виробника в Україні. Чи можливо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004 посвідчених учасником торгів або посвідчених нотаріально?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
2) Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отже, завірити сертифікат якості може тільки виробник товару або офіційний представник виробника в Україні. Якщо Ви не є виробником товару і у Вас немає можливості надати даний сертифікат якості Ви можете надати будь-який інший документ, який на Вашу думку, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2018 17:13
Дата відповіді: 30 червня 2018 16:13
Замовником у тендерній документації вимагається надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, але на даний момент на деякі групи товарів, які пройшли нову сертифікацію надаються екологічні сертифікати якості ISO 14001:2015. Надайте роз’яснення, чи буде порушенням надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2015?
Відповідь: Доброго дня! Ви можете надати будь-який документ, який на Вашу думку, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля. Тому не буде порушенням надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2015. Але потрібно до цього сертифікату надати лист-роз’яснення в довільній формі, в електронному вигляді за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі використання) згідно чинного законодавства, в якому зазначити підстави ненадання екологічного сертифікату якості ISO 14001:2004. У Вашому випадку - це можна аргументувати тим, що товар який пройшов нову сертифікацію на нього видається новий сертифікат якості ISO 14001:2015.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 27 червня 2018 10:05
Дата відповіді: 30 червня 2018 16:12
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за турботу. Ми візьмемо до уваги Вашу пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 939 622,14
UAH з ПДВ
939 622,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КПІ-Маркет 940 978,80
UAH з ПДВ
940 978,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 09:56
Довідка.pdf
12 липня 2018 14:52
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
12 липня 2018 14:48
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 09:49
Електронний підпис
11 липня 2018 09:45
Сертифікати.pdf
11 липня 2018 09:45
Св-во НДС UPEX.pdf
11 липня 2018 09:45
Реєстр.pdf
11 липня 2018 09:45
Пропозиція.pdf
11 липня 2018 09:45
Паспорт директора.pdf
11 липня 2018 09:45
Договор Нова Пошта.pdf
11 липня 2018 09:45
Договор арендіи.pdf
11 липня 2018 09:45
Аналогічний договір.pdf
11 липня 2018 09:45
Авторизація.pdf
11 липня 2018 09:45
12. Щодо ліцензування.pdf

Публічні документи

11 липня 2018 10:53
Електронний підпис
11 липня 2018 10:53
Відгук.PDF
11 липня 2018 10:32
Електронний підпис
11 липня 2018 10:30
Декларація монітор.PDF
11 липня 2018 10:30
Сертифікат.pdf
11 липня 2018 10:30
Додаток.PDF
11 липня 2018 10:30
Декларація Р.PDF
11 липня 2018 10:30
Технічні вимоги.PDF
11 липня 2018 10:30
Тендерна пропозиція.PDF
11 липня 2018 10:30
Реєстр документів.PDF
11 липня 2018 10:30
Проект Договору.PDF
11 липня 2018 10:30
Лист.PDF
10 липня 2018 22:20
Сертификат 2019.PDF
10 липня 2018 22:20
Декоарація.pdf
10 липня 2018 22:20
Декларация 2019.pdf
10 липня 2018 22:20
Windows10Pro.pdf
10 липня 2018 22:20
Статут.PDF
10 липня 2018 22:20
Паспорт Ю.О. стр. 4-5.jpg
10 липня 2018 22:20
Паспорт Ю.О. стр. 2-3.jpg
10 липня 2018 22:20
Паспорт Ю.О. стр. 1.jpg
10 липня 2018 22:20
Лист-згода.pdf
10 липня 2018 22:20
Лист-Гарантія.pdf
10 липня 2018 22:20
Договора.PDF
10 липня 2018 22:20
Довідки.PDF
10 липня 2018 22:20
Довідка Статистики.PDF
10 липня 2018 22:20
Довідка несудимість.pdf
10 липня 2018 22:20
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВ КПІ-Маркет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Рішення скасоване 939 622,14
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 11:45
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Відхилено 939 622,14
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 11:48
ТОВ КПІ-Маркет
#41351235
Переможець 940 978,80
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 13:35

Документи

17 липня 2018 16:46
Електронний підпис
17 липня 2018 16:44
протокол розгляду.pdf

Документи

07 серпня 2018 11:47
Електронний підпис
07 серпня 2018 11:46
Протокол від 07.08.18.pdf

Документи

08 серпня 2018 13:34
Електронний підпис
08 серпня 2018 13:33
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КПІ-Маркет
#41351235
940 978,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 13:34
Електронний підпис
08 серпня 2018 13:33
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 11:14
д.у. №1.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 11:04
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 10:56
дог. від 20.08.18.pdf укладений
20 серпня 2018 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 10/07
Договір:
Номер додаткової угоди: д.у. №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 940 978,80
UAH