Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая,4» смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)
Очікувана вартість
24 641 435,00 UAH
UA-2018-06-25-001194-b 33705baa496b4dcf9d363e9f0d239360
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Людмила Олександрівна

+380626461413 aat2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Біленьківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04342720
Місцезнаходження: 84318, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Ульянівська, 151
Контактна особа: Черних Людмила Олександрівна
+380626461413
aat2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 липня 2018 11:35
Очікувана вартість: 24 641 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 207,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая,4» смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84318, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Абая,4 смт.Біленьке
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
1 лот
«Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая,4» смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84318, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Абая,4 смт.Біленьке
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 18:52
Подовження Додатку3 Експертиза.JPG
06 липня 2018 18:52
Подов. Дод. 3 ТЗ.rtf
05 липня 2018 16:17
Протокол змін 05.07.2018.PDF
05 липня 2018 16:17
Зміни 05.07.18.docx
05 липня 2018 16:17
ТД БЕЛЕН АББАЯ ЗМІНИ.docx
06 липня 2018 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 18:52
Подовження Додатку3 Експертиза.JPG
06 липня 2018 18:52
Подов. Дод. 3 ТЗ.rtf
05 липня 2018 16:17
Протокол змін 05.07.2018.PDF
05 липня 2018 16:17
Зміни 05.07.18.docx
25 червня 2018 16:39
Подовження Додатку 3 ТЗ.rtf
05 липня 2018 16:17
ТД БЕЛЕН АББАЯ ЗМІНИ.docx
25 червня 2018 16:39
ТД АБАЯ 4 погодж.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-25-001194-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 27 червня 2018 14:24
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Голові тендерного комітету
Михайличенко М.І.

ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-06-25-001194-b («Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая, 4, смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2018 19:23
Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 24 630 974,16
UAH з ПДВ
24 630 974,16
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Промстроймонтаж 24 635 766,35
UAH з ПДВ
24 635 766,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 13:27
Документи переможця.PDF
03 серпня 2018 13:25
Документи переможця.PDF
13 липня 2018 14:12
23. Листи-відгуки.PDF
13 липня 2018 14:12
24. Договірна ціна.PDF
13 липня 2018 14:12
22. договор 28 100 ч2.PDF
13 липня 2018 14:12
с ецп.zip
13 липня 2018 14:12
4. Ліцензія_ дозволи.rar
13 липня 2018 14:12
21. договор 28 100 ч1.PDF
13 липня 2018 14:12
7. Баланси та звіти.rar
13 липня 2018 14:12
10. Пакт про згоду.PDF
13 липня 2018 14:12
6. Гарантійні листи.PDF
13 липня 2018 14:12
3. Статут.PDF

Публічні документи

13 липня 2018 17:04
общепроиз расходи.pdf
13 липня 2018 17:04
Екпертний звіт.pdf
13 липня 2018 17:03
Лист зобовязання.pdf
13 липня 2018 17:03
графік.pdf
13 липня 2018 17:03
Договірна ціна.pdf
13 липня 2018 17:03
видгук.pdf
13 липня 2018 17:03
Довідка досвід.pdf
13 липня 2018 17:03
Дозвіл 1.pdf
13 липня 2018 17:03
Ліцензія.pdf
13 липня 2018 17:03
Дозвіл 2.pdf
13 липня 2018 17:03
пакт про згоду.pdf
13 липня 2018 17:03
проект договору.pdf
13 липня 2018 17:03
Свідоцтво НДС.pdf
13 липня 2018 17:03
Статут.pdf
13 липня 2018 17:03
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПрАТ Промстроймонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
Переможець 24 630 974,16
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 14:54

Документи

02 серпня 2018 14:54
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:51
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
24 630 974,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2018 14:54
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:51
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 09:38
додаткова угода Крамміськбуд.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 09:37
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 09:34
File0001 (1).PDF зміни до договору
06 грудня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 15:49
File0003.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
File0002.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
Календарний графік робіт Абая 4 до доп.угоди _4.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
Додаткова угода _4 Абая 4.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
File0003.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
File0002.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 12:46
File0001.PDF зміни до договору
05 грудня 2018 12:50
File0002.PDF зміни до договору
08 листопада 2018 14:44
File.PDF зміни до договору
30 жовтня 2018 11:09
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 18:22
Договір № 54 зміни до договору
22 серпня 2018 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулу договору було дадано №угоди про передачу коштів позики між Міністерством фінансів україни,Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, дадано розрахунковий рахунок та контактні дані замовника, додали додаток 3 з підписом Головного інженера проекту, додаток пакт про згоду в новій редакціївсі інші умови договору залишилися без змін,
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни до пункту 12.3 розділу 12
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗХміни в розділі 3 Договірна ціна (розбиття сум авансу та ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.10.2021р.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML