Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко свіже, молоко пряжене
Очікувана вартість
76 468,56 UAH
UA-2018-06-25-000982-b 3bb0d1849ed4476d98410bef077bb677
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 08:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 12:10
Очікувана вартість: 76 468,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3565 л
молоко свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
69 л
молоко пряжене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2018 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 15:41
Додаток 6.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 5.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 4.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 7.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 3.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 2.docx
25 червня 2018 15:41
Додаток 1.docx
25 червня 2018 15:41
ТД на молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування
Дата подання: 27 червня 2018 08:32
Дата відповіді: 27 червня 2018 13:10
Доброго дня! Прошу пояснити, чому встановлені такі вимоги до фасування молока. Переважна більшість виробників реалізує молоко фасуванням 900 г або 1 л. Вважаємо, що надання молока фасуванням 900 г замість 910 (мінімум, який вимагається замовником) жодним чином не впливає на закупівлю, адже потреба визначена в літрах. Просимо внести зміни до тендерної документації з метою створення нормальних умов конкуренції та необмеження кола учасників. На разі документація прописана під конкретного виробника і конркетного учасника, хоча й завуальовано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації має вказати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник при складанні Додатку 3 до тендерної документаціїї врахував ці вимоги і детально описав предмет закупівлі і вказав тару (що є технічною характеристикою) в діапазоні від 0,910 – 1000 гр, а не тільки один вид фасовки, що може обмежити конкуренцію і при цьому Додаток 3 не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що також може обмежити конкуренцію.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівель в тендерній документації і зміни до тендерної документації не будуть внесені.
молоко
Дата подання: 27 червня 2018 09:05
Дата відповіді: 27 червня 2018 13:11
Здравствуйте! Можно предложить молоко 3,2% в упаковке 0,9 л?
Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації Замовник детально описав предмет закупівлі всі його характеристики, а саме: Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, не менше 3,2% жирності - чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку (не гірке, не кисле). Фасування : пакет 0,910-1000 гр.Кожний пакет повинен мати чіткий відбиток дати виробництва та кінцевий термін реалізації (число, місяць, рік), умови зберігання. Ці дані повинні бути відображені в документах, які підтверджують якість товару. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання. Термін зберігання :не більше 5 діб. Упаковка – поліетиленова плівка/пакет.
Саме з такими характеристиками буде прийматись до розгляду товар, а якщо він не буде відповідати умовам тендерної документації Замовник зобов’язаний його відхилити

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 66 482,88
UAH з ПДВ
66 482,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРОЛЬ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 76 467,14
UAH з ПДВ
76 467,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 12:26
Електронний підпис
11 липня 2018 17:52
Електронний підпис
11 липня 2018 17:34
п.36 Технічні вимоги.pdf
11 липня 2018 17:34
п.32 Пропозиція.pdf
11 липня 2018 17:34
п.31 Проект договору.pdf
11 липня 2018 17:34
п.2 Анкета учасника.pdf

Публічні документи

11 липня 2018 15:17
Анкета.pdf
11 липня 2018 15:17
Технічні вимоги.pdf
11 липня 2018 15:17
Санобробка авто.pdf
11 липня 2018 15:17
Пропозиція.pdf
11 липня 2018 15:17
Проект договору.pdf
11 липня 2018 15:17
Довідка про авто.pdf
11 липня 2018 15:17
Відповідність ст.17.pdf
11 липня 2018 15:17
Витяг з ЄДР.pdf
11 липня 2018 15:17
Виписка з ЄДР.pdf
11 липня 2018 15:17
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ФОП "КРОЛЬ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 66 482,88
UAH з ПДВ
17 липня 2018 12:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

17 липня 2018 12:06
Електронний підпис
17 липня 2018 11:53
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
66 482,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 12:06
Електронний підпис
17 липня 2018 11:53
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:18
звіт укладений
02 січня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 15:26
договір укладений
30 липня 2018 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 66 482,88
UAH з ПДВ