Спецвзуття
Очікувана вартість
4 063 956,00 UAH
UA-2018-06-25-000094-c 938d65523ad94020bfd2bc7b1461a5e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа замовника: Пирогова Христина
(032)-226-15-67
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 14:27
Очікувана вартість: 4 063 956,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121 918,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 639,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пара
Чоботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
4000 пара
Чоботи утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
7100 пара
Черевики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-25-000094-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:32393877
Дата подання: 19 липня 2018 17:22
Щодо наявності порушень Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
11 липня 2018 року Регіональною філією «Львівська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі – Замовник торгів) було проведено відкриті торги (надалі – торги) на закупівлю «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного» (чоботи – 800 пар, чоботи утеплені – 4000 пар, черевики 7100 пар), номер оголошення UA-2018-06-25-000094-c. Тендерні пропозиції подали наступні учасники: ТОВ Буковинська взуттєва фабрика «Кайрос» - сума пропозиції - 3 940 000,00 грн.; ТОВ «Валтекс» - сума пропозиції - 3 952 272,00 грн.; ТОВ «Інтерлайн» - сума пропозиції - 4 020 840,00 грн.; ТОВ «Таланпром» - сума пропозиції - 4 049 820,00 грн. 13 липня 2018 року о 19.59 год. Замовником торгів було оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника торгів (ТОВ «Валтекс»), а саме: «Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 30 від 13.07.2018 р. було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Валтекс» не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиція учасника ТОВ «Валтекс» відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації». 13 липня 2018 року о 20.03 год. Замовником торгів було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, а саме: «1. Найменування замовника: Регіональна філія ''Львівська залізниця'' ПАТ ''Укрзалізниця''. 2. Код ЄДРПОУ замовника: 40081195. 3. Місцезнаходження замовника: 79007, м. Львів, вул. Гоголя, 1. 4. Конкретна назва предмета закупівлі: спецвзуття. 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів, за наявності): код ДК 021:2015 18810000-0 (взуття різне, крім спортивного та захисного). 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11900 пар. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Широка, 2, (НХГ) Головний матеріально-технічний склад. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2018 р. 9. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи): ТОВ «Талонпром». 10. Інформація про ціну пропозиції: 4 049 820,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сорок дев’ять тисяч вісімсот двадцять грн. 00 коп. з ПДВ). 11. Дата та номер прийняття рішення про визначення переможця: № 32 від 13.07.2018 р.» Після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір статус ТОВ «Таланпром» як учасника торгів на веб-порталі Уповноваженого органу змінено на «ПЕРЕМОЖЕЦЬ». ТОВ «Валтекс», не погоджується з рішеннями тендерного комітету Замовника: про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Валтекс», оформленим протоколом розгляду тендерних пропозицій № 30 від 13.07.2018 року (протокол не оприлюднений); про обрання переможцем торгів ТОВ «Таланпром» та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Таланпром», оформленим протоколом розгляду тендерних пропозицій № 32 від 13.07.2018 року (протокол не оприлюднений). Просимо: Прийняти скаргу до розгляду та зупинити перебіг строку, установленого частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного» (чоботи – 800 пар, чоботи утеплені – 4000 пар, черевики 7100 пар), номер оголошення UA-2018-06-25-000094-c. Зобов’язати Регіональну філію «Львівська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Валтекс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 30 від 13.07.2018 року. Зобов’язати Регіональну філію «Львівська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати рішення про обрання переможцем торгів ТОВ «Таланпром» та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Таланпром», оформленим протоколом розгляду тендерних пропозицій № 32 від 13.07.2018 року, та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 13
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 23 липня 2018 19:58
рішення від 23.07.2018 №7335+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 19:58
рішення від 07.08.2018 №8006.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 14:40
Номер скарги: UA-2018-06-25-000094-c.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ТАЛАНПРОМ", Код ЄДРПОУ:30033103
Дата подання: 30 серпня 2018 14:35
Скарга щодо порушення Замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовником Регіональною філією „Львівська залізниця” Публічного акціонерного товариства „Українська залізниця” (надалі - Замовник торгів) 11 липня 2018 року було проведено відкриті торги (надалі - торги, аукціон) на закупівлю (Спецвзуття) код ДК 021:2015-18810000-0 (Взуття різне, крім спортивного та захисного (11900 пар ) : (номер оголошення UA-2018-06-25-000094-с) ТОВ «ТАЛАНПРОМ» у строки, встановлені тендерною документацією, було подано тендерну пропозицію через електронну систему закупівель. У торгах взяли участь учасники: 1.Товариство з обмеженою відповідальністю Буковинська взуттєва фабрика „Кайрос”- сума пропозиції 3 940 000 грн.00 коп; 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ВАЛТЕКС” сума пропозиції 3 952 272 грн.00 коп.; 3. Товариство з обмеженою відповідальністю „Інтерлайн” сума пропозиції 4 020 840 грн.00 коп.; 4. Товариство з обмеженою відповідальністю „ТАЛАНПРОМ”, сума пропозиції 4 049 820 грн.00 коп; 13 липня 2018 року Замовником торгів було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, відповідно до п.9 якого, переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ „ТАЛАНПРОМ” (дата та номер прийняття рішення про визначення переможця № 32 від 13.07.2018р.) Учасником ТОВ „ВАЛТЕКС” 19 липня 2018 року було подано скаргу до Органу оскарження - Антимонопольного комітету України (Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель). Скарга була прийнята до розгляду, реєстраційний номер скарги UA-2018-06-25-000094-c.b1. Скаржник ТОВ „ВАЛТЕКС у скарзі просив скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 30 від 13.07.2018 року та скасувати рішення про обрання переможцем торгів ТОВ «ТАЛАНПРОМ» та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТАЛАНПРОМ» (оприлюднений 13.07.2018р.). Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням № 8006-р/пк-пз від 07.08.2018 року зобов’язала Приватне акціонерне товариство „Українська залізниця” в особі регіональної філії „Львівська залізниця” : - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю „ВАЛТЕКС” - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю „ТАЛАНПРОМ” переможцем процедури закупівлі – ДК 021: 2015: 18810000-0- Взуття різне, крім спортивного та захисного, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-25-000094-c. 23 серпня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено Протокол № 32 від 22.08.2018р. розгляду тендерних пропозицій , згідно з яким пропозиція ТОВ „Буковинська взуттєва фабрика „Кайрос” , яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України „Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті повторного розгляду, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ „Буковинська взуттєва фабрика „Кайрос” не відповідає умовам тендерної документації. 23 серпня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено Протокол № 33 від 22.08.2018р. розгляду тендерних пропозицій , згідно з п.7 якого, пропозиція ТОВ „ВАЛТЕКС” , яка за результатами оцінки визнана наступною найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України „Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. 23 серпня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ „ВАЛТЕКС”, статус учасника ТОВ „ВАЛТЕКС” змінено на „ПЕРЕМОЖЕЦЬ”. Хочемо звернути увагу колегії на те, що Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, 23 серпня 2018 року було розміщено інформацію про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ „ІНТЕРЛАЙН”, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 31 від 13.07.2018р. Однак, підстави скасування даного рішення у Замовника відсутні, оскільки відповідно до задоволеної органом оскарження скарги, Замовника було зобов’язано скасувати тільки 2 рішення, а саме: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю „ВАЛТЕКС” - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю „ТАЛАНПРОМ” переможцем процедури закупівлі – ДК 021: 2015: 18810000-0- Взуття різне, крім спортивного та захисного, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-25-000094-c. Товариство з обмеженою відповідальністю „ТАЛАНПРОМ” не погоджується із рішенням Замовника: - про обрання переможцем торгів ТОВ „ВАЛТЕКС” та намір укласти договір з ТОВ „ВАЛТЕКС”, оформленим протоколом розгляду тендерних пропозицій № 33 від 22.08.2018р та Повідомленням про намір укласти договір з ТОВ „ВАЛТЕКС”(оприлюдненими 23.08.2018р.) ТОВ „ТАЛАНПРОМ” вважає вищевказані рішення Замовника неправомірними, такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця торгів та призвело до порушення прав нашого товариства та інтересів держави. В обгрунтування нашої позиції можемо зазначити наступне: Розділ II тендерної документації „ Підготовка тендерних пропозицій” містить п.3 „Забезпечення тендерної пропозиції” відповідно до якого, учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 121 918 грн.00 коп., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасників по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю викладені у Додатку № 8 до Тендерної документації ( у разі, якщо вид забезпечення вимагається п.3 та/або п.9 розділу II тендерної документації). Відповідно до п 1.1. та 1.2. Додатку № 8 до тендерної документації, встановлено вимоги до гарантії по сплаті забезпечення тендерної пропозиції: 1.1. при подання тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PGF або Word з накладенням ЕЦП гаранта. 1.2. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням ЕЦП Гаранта. Учасником ТОВ „ВАЛТЕКС” у складі тендерної пропозиції, на виконання даної вимоги тендерної документації, надано банківську гарантію № G/11/13505 від 05 липня 2018 року на суму 121 918 грн.00 коп. Банківську гарантію з боку Банку-гаранта підписано Керівником Управління по роботі з МСБ Департаменту по роботі з корпоративними клієнтами АТ „ПІРЕУС БАНК МКБ” Баженовою С.С. Як вбачається з наданої гарантії підписантом гарантії є не Голова правління, тому повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта: доручення, тощо. (п.1.2. Додатку № 8 до тендерної документації). Учасником дану вимогу не виконано, чим порушено вимоги тендерної документації в цій частині. Повноваження особи, яка підписала банківську гарантію - Керівника Управління по роботі з МСБ Департаменту по роботі з корпоративними клієнтами АТ „ПІРЕУС БАНК МКБ” Баженової С.С. взагалі ніякими документами не підтверджені.Довіреність, що надана у складі пропозиції ТОВ „ВАЛТЕКС” ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА „ПІРЕУС БАНК МКБ” від 12.01.2018 року видана на керівника Управління торгового фінансування Департаменту по роботі з корпоративними клієнтами ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА „ПІРЕУС БАНК МКБ” Джулай Марину Василівну. Однак, Джулай Марина Василівна банківську гарантію Учасника ТОВ „ВАЛТЕКС” № G/11/13505 від 05 липня 2018 року на суму 121 918 грн.00 коп. не підписувала, тому не має ніякого відношення до наданої у складі пропозиції учасника банківської гарантії . Таким чином, Учасником ТОВ „ВАЛТЕКС” порушено вимоги Замовника, встановлені в п.1.2. Додатка № 8 тендерної документації, щодо дотримання вимог до гарантії виконання зобов’язань учасників по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ „ВАЛТЕКС”. Виходячи з вищевикладеного, враховуючи допущені порушення ТОВ „ВАЛТЕКС” у кваліфікаційних документах, пропозиція ТОВ „ВАЛТЕКС” не може бути визнана такою, що відповідає встановленим вимогам Замовника у тендерній документації та повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України „Про публічні закупівлі”.З метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі ” Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду та зупинити перебіг строку, установленого частиною 2 ст.32 ЗУ „Про публічні закупівлі”. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 18810000-0 (Взуття різне, крім спортивного та захисного : (номер оголошення UA-2018-06-25-000094-с) 3.Зобов’язати Регіональну філію „Львівська залізниця” Публічного акціонерного товариства „Українська залізниця” скасувати рішення про обрання переможцем торгів ТОВ „ВАЛТЕКС” та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ „ВАЛТЕКС”, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 33 від 22.08.2018р та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднине 23.08.2018р. Додатки:Платіжне доручення № 18459 від 28.08.2018р. на суму 5000 грн.00 ко Директор ТОВ „ТАЛАНПРОМ” К.М.Стеценко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2018 15:15
рішення 9011 + лист.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 15:15
Інформація про резолютивну частину рішення № 9694.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 16:58
Рішення по суті № 9694.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 18:47

Документи подані скаржником

19 липня 2018 17:22
скарга.pdf
19 липня 2018 17:22
платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

30 серпня 2018 14:35
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2018 15:15
рішення 9011 + лист.pdf
24 вересня 2018 18:47
Рішення по суті № 9694.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000943 ● 0103ae4388bb4384ba8b3b70584df4fa
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:50:02
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця», , Україна, Львів, вул. Гоголя, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Черевики, 4063956UAH, 18810000-0, ДК021, 7100, пара
  3. Інформація про оприлюднення: 938d65523ad94020bfd2bc7b1461a5e2, 2018-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2018 рік, тендерна документація, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС» від 18.07.2018 № 1214/07 та товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНПРОМ» від 30.08.2018 № 933, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2018 № 8006-р/пк-пз та від 19.09.2018 № 9694-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Буковинська взуттєва фабрика «Кайрос», товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕРЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНПРОМ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.08.2018 № 32 та № 33, від 03.10.2018 № 13, від 05.10.2018 № 1 та № 2, інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника торгів на закупівлю спецвзуття, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 23.10.2018 № Л/НК-181009/НЮ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 04 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK2-17_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буковинська взуттєва фабрика "Кайрос" 4 036 890,00
UAH з ПДВ
3 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" 3 952 272,00
UAH з ПДВ
3 952 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" 4 063 680,00
UAH з ПДВ
4 020 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 4 049 820,00
UAH з ПДВ
4 049 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2018 16:48
sign.p7s
10 липня 2018 16:47
ДСТУ 20347-2015.pdf
10 липня 2018 16:47
сертифікат черевики.PDF
10 липня 2018 16:47
протокол черевики.PDF
10 липня 2018 16:47
Інструкція.PDF
10 липня 2018 16:47
декларація черевики.PDF
10 липня 2018 16:47
гиг_170626_20538-1-2.pdf
10 липня 2018 16:47
Статут.pdf
10 липня 2018 16:47
Протокол.pdf
10 липня 2018 16:47
ст17.PDF
10 липня 2018 16:47
Проекто договору.PDF
10 липня 2018 16:47
Паспорта якості.pdf
10 липня 2018 16:47
Наказ.PDF
10 липня 2018 16:47
кайрос ЗАБОРГОВ..pdf
10 липня 2018 16:47
Додаток 5 та 7.pdf
10 липня 2018 16:47
Довідка працівники.PDF
10 липня 2018 16:47
Гарантійний лист.PDF
10 липня 2018 16:47
Відсутність підстав.PDF
10 липня 2018 16:47
витяг ПДВ.pdf
10 липня 2018 16:47
виписка с ЄДР.pdf
10 липня 2018 16:47
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 серпня 2018 16:06
тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2018 15:26
sign.p7s
10 липня 2018 15:25
Guarantee 121 918,00 UAH.7z
10 липня 2018 15:25
Dovirenist ta licenz.7z
10 липня 2018 15:25
довідка про товар.pdf
10 липня 2018 15:25
довідка-довкілля.pdf
10 липня 2018 15:24
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 16:59
Licenziya.zip
10 липня 2018 16:59
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
10 липня 2018 16:59
BG 4431-18G TOV INERLAYN.zip
10 липня 2018 16:59
23 Зразок інструкціїї.pdf
10 липня 2018 16:59
20 ДСТУ EN ISO 20347_2015.pdf
10 липня 2018 16:59
19 ДСТУ EN ISO 20347_2009.pdf
10 липня 2018 16:59
18 ДСТУ 3962-2000.pdf
10 липня 2018 16:59
12 Висновок ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 12:53
sign.p7s
05 жовтня 2018 12:52
Довідка-підтвердження.pdf
05 жовтня 2018 12:52
Довідка санкції.pdf.p7s
05 жовтня 2018 12:52
Довідка санкції.pdf
05 жовтня 2018 12:52
Довідка податкова.pdf.p7s
05 жовтня 2018 12:52
Довідка податкова.pdf
05 жовтня 2018 12:51
Довідка МВС.pdf.p7s
05 жовтня 2018 12:51
Довідка МВС.pdf
17 липня 2018 20:40
4 Санкції.pdf.p7s
17 липня 2018 20:40
5 Зменшення ціни.pdf.p7s
17 липня 2018 20:40
5 Зменшення ціни.pdf
17 липня 2018 20:40
4 Санкції.pdf
17 липня 2018 20:40
3 Довідка ДФС.pdf.p7s
17 липня 2018 20:40
3 Довідка ДФС.pdf
17 липня 2018 20:40
2 Судимість.pdf.p7s
17 липня 2018 20:40
2 Судимість.pdf
17 липня 2018 20:40
1 Юр особа.pdf.p7s
17 липня 2018 20:40
1 Юр особа.pdf
10 липня 2018 12:38
23 Захист довкілля.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
23 Захист довкілля.pdf
10 липня 2018 12:38
21 Висновок ДСЕЕ.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
21 Висновок ДСЕЕ.pdf
10 липня 2018 12:38
19 Зразок Бірки.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
19 Зразок Бірки.pdf
10 липня 2018 12:38
18 Інструкція.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
18 Інструкція.pdf
10 липня 2018 12:38
17 ДСТУ.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
17 ДСТУ.pdf
10 липня 2018 12:38
16 Лист.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
16 Лист.pdf
10 липня 2018 12:38
14 Декларація.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
14 Декларація.pdf
10 липня 2018 12:38
12 Сертифікат ISO.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
12 Сертифікат ISO.pdf
10 липня 2018 12:38
11 Дана про товар.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
11 Дана про товар.pdf
10 липня 2018 12:38
9 Підписант.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
9 Підписант.pdf
10 липня 2018 12:38
6 Довідки з Банку.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
6 Довідки з Банку.pdf
10 липня 2018 12:38
5 Довідка 4 ОПП.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
5 Довідка 4 ОПП.pdf
10 липня 2018 12:38
4 Відомості.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
4 Відомості.pdf
10 липня 2018 12:38
3 ст 17 ЗУ.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
3 ст 17 ЗУ.pdf
10 липня 2018 12:38
2 Працівники.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
2 Працівники.pdf
10 липня 2018 12:38
1 Цінова.pdf.p7s
10 липня 2018 12:38
1 Цінова.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буковинська взуттєва фабрика "Кайрос"
#39478145
Рішення скасоване 3 940 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Рішення скасоване 3 952 272,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:02
ТОВ "ІНЕРЛАЙН"
#40681746
Рішення скасоване 4 020 840,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:02
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Рішення скасоване 4 049 820,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буковинська взуттєва фабрика "Кайрос"
#39478145
Рішення скасоване 3 940 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 19:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Рішення скасоване 3 952 272,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 19:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буковинська взуттєва фабрика "Кайрос"
#39478145
Відхилено 3 940 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 19:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Відхилено 3 952 272,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 09:31
ТОВ "ІНЕРЛАЙН"
#40681746
Відхилено 4 020 840,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 09:33
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Переможець 4 049 820,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 09:38

Документи

13 липня 2018 19:59
sign.p7s
13 липня 2018 19:59
ІВ.docx

Документи

13 липня 2018 20:00
sign.p7s
13 липня 2018 20:00
ІВ.docx

Документи

13 липня 2018 20:01
sign.p7s
13 липня 2018 20:01
ІВ.docx

Документи

13 липня 2018 20:04
sign.p7s

Документи

23 серпня 2018 14:37
sign.p7s
23 серпня 2018 14:31
Протокол розгляду.pdf

Документи

23 серпня 2018 14:41
sign.p7s
23 серпня 2018 14:41
Протокол розгляду.pdf
23 серпня 2018 14:41
АМКУ.pdf

Документи

04 жовтня 2018 19:55
sign.p7s
04 жовтня 2018 19:55
Протокол розгляду.pdf
04 жовтня 2018 19:55
АМКУ.pdf

Документи

05 жовтня 2018 09:30
sign.p7s
05 жовтня 2018 09:30
Протокол розгляду.pdf
04 жовтня 2018 20:25
Протокол розгляду.pdf
04 жовтня 2018 20:03
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 жовтня 2018 09:33
sign.p7s
05 жовтня 2018 09:33
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 жовтня 2018 09:37
sign.p7s
05 жовтня 2018 09:37
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05.10.2018 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
4 049 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 09:37
sign.p7s
05 жовтня 2018 09:37
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 жовтня 2018 09:01
Договір.pdf укладений
25 жовтня 2018 09:00

Актуальні тендери

До пошуку