Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне та мережеве обладнання (МФУ)
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2018-06-23-001317-a ● d80dc469f56d4871a815b8a07539856f
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21927215 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8 |
Контактна особа: |
Олена Валеріївна Скорнякова +380504825501,+380567786340 metro_ndv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2018 14:20 |
Очікувана вартість: | 143 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Комп’ютерне та мережеве обладнання (МФУ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Комп’ютерне та мережеве обладнання (МФУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курчатова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2018
—
10 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2018 15:59 |
Док закуп МФУ.doc |
23 червня 2018 15:59 |
Додаток до МФУ.docx |
23 червня 2018 15:59 |
Дог бюджет МФУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 12:43
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:32
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: нам потрібен вказаний товар
ДОЛГ ЗА ПОСТАВЛЕННЫЙ ТОВАР.КОГДА ОПЛАТИТЕ ДОЛГ??????
Дата подання: 26 червня 2018 10:30
Вих.№200618-2 от 20.06.2018р.
Лист - попередження
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОВЕКТОР», в особі директора Ванжи С.М., який діє на підставі статуту, здійснили постачання електротоварів Комунальному підприємству «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради в особі директора Ліпьошкіна Андрія Валерійовича, за наступними договорами :
№ НДВ-199/17-З від 03.10.2017року, за рах.№1110 від 03.10.17р. та видат. накл. № 961 від 18.10.2017р. на суму 37 998грн.96коп.;
№ НДВ-172/17-З від 06.09.2017року, за рах.№1276 від 17.11.17р. та видат. накл. № 1081 від 17.11.2017р. на суму 21 058грн.32коп.;
№ НДВ-173/17-З від 11.09.2017року, за рах.№1371 від 25.12.17р. та видат. накл. № 1248 від 28.12.2017р. на суму 14 668грн.93коп.;
№ НДВ-396/17-З від 18.12.2017року, за рах.№1583 від 18.12.17р. та видат. накл. № 1253 від 28.12.2017р. на суму 410 999грн.88коп.;
№ НДВ-407/17-З від 21.12.2017року, за рах.№1613 від 21.12.17р. та видат. накл. № 1252 від 28.12.2017р. на суму 39 360грн.00коп.;
№ НДВ-403/17-З від 21.12.2017року, за рах.№1616 від 25.12.17р. та видат. накл. № 1254 від 28.12.2017р. на суму 57 134грн.76коп.;
На 20.06.2018р.загальна сума боргу становить : 581220грн.85коп
Згідно договору:
- п.4.4. Оплата за поставлений Товар проводиться Замовником після передачі Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на товар, Акту прийняття-передачі Товару, документів, підтверджуючих якість Товару протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі Товару Замовником, та
-п.8.4. У разі порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, включаючи день оплати. Пеня на суму передплати не нараховується.
У зв’язку з небажанням, Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради в особі директора Ліпьошкіна Андрія Валерійовича, вирішити питання у досудовому порядку та здійснити оплату за вказаними договорами та рахунками ТОВ «ЕЛЕКТРОВЕКТОР» змушено звернутись до суду, з метою стягнення заборгованості.
Директор ООО «ЕЛЕКТРОВЕКТОР» С.М.Ванжа
моб. (096) 024-38-83
моб. (066) 055-55-90
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 липня 2018 11:34 |
Коментар щодо відміни: | у звязку з відсутністю фінансування |
Документи:
02 липня 2018 11:34
|
прот № 833 скас комп обладн МФУ.docx |