Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво "Будинку правосуддя" по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області
Очікувана вартість
50 100 809,80 UAH
UA-2018-06-23-000912-a 9fc044755ddb408094d5e4f6a118ffd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитіна Тетяна Дмитріївна

+380472337298 inbox@ck.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 26261092
Вебсайт: https://court.gov.ua
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316
Контактна особа: Копитіна Тетяна Дмитріївна
+380472337298
inbox@ck.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 09:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 15:37
Очікувана вартість: 50 100 809,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 202,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250504 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво "Будинку правосуддя" по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул.Юрія Кондратюка, буд. №5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2018 20:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 червня 2018 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 21:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 13:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 20:33
Перелік-змін_02.07.pdf
28 червня 2018 16:35
Перелік-змін_27.06.pdf
02 липня 2018 20:33
ДОДАТОК-6-Обладнання_-нова-редакція_02.07.pdf
28 червня 2018 16:35
ДОДАТОК 6- ОБЛАДНАННЯ.pdf
02 липня 2018 20:33
Додаток-2-_-Технічне-завдання-_-нова-редакція_02.07.pdf
28 червня 2018 16:35
ДОДАТТОК 2- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
23 червня 2018 13:08
ДОДАТОК 2 _ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 липня 2018 20:33
ДОДАТОК 3_ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_нова редакція_ 02.07.pdf
28 червня 2018 16:35
ДОДАТОК 3_ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_нова редакція_.pdf
23 червня 2018 13:08
ДОДАТОК 3_ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
28 червня 2018 16:35
ДОДАТОК 5_ МАТЕРІАЛИ.pdf
28 червня 2018 16:35
ТД_Сміла-нова редакція.pdf
23 червня 2018 13:08
ТД_СМІЛА.pdf
23 червня 2018 20:56
ДОДАТОК 4- ВИМОГИ СТ.17 ЗАКОНУ.pdf
23 червня 2018 13:08
ДОДАТОК 1_ТЕНДЕРНА ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк гарантійних зобов’язань
Дата подання: 25 червня 2018 19:51
Дата відповіді: 27 червня 2018 16:04
Відповідно до Технічного завдання Замовника (Додаток 2 тендерної документації) Замовником встановлений строк гарантії, що складає 10 років. Вказаний строк суперечить строку позовної давності та не є зрозумілим чи відноситься до строку гарантійних зобов’язань щодо обладнання та устаткування, що має бути поставлене разом з виконанням робіт. Просимо привести вказану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства України чи надати роз’яснення з яких підстав Замовник встановлює такі терміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантії якості у договорі будівельного підряду визначені нормами статті 884 Цивільного кодексу України, зокрема частиною першою цієї статті встановлено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником якщо більший гарантійний строк не встановлений договром або законом.
Гарантійний строк на обладнання та устаткування, за замвоченням, встановлюється в межах гарантійного строку, що визначений виробником цього обладнання та устаткування.
Просимо дадаткові кошторисні документи
Дата подання: 25 червня 2018 19:52
Дата відповіді: 27 червня 2018 16:07
Для розрахунку договірної ціни просимо Вас викласти локальні кошториси в повному обсязі та/або відомість ресурсів.
Відповідь: Замовником додатково розміщено відомості щодо переліку матеріалів виробів та конструкцій по Об'єкту (Додаток № 5 до Тендерної документації), а також переліку обладнання, устаткування та меблів по об'єкту (Додаток № 6 до Тендерної документації).
Запит до Замовника
Дата подання: 25 червня 2018 19:53
Дата відповіді: 27 червня 2018 16:08
Просимо викласти п.2.2 розділу ІІ проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) у відповідності до оголошення про проведення торгів
Відповідь: До проекту договору, а саме до п. 2.2. внесено зміни, що відповідають змісту оголошення про проведення торгів.
про строки виконання
Дата подання: 25 червня 2018 19:54
Дата відповіді: 27 червня 2018 16:13
Просимо надати письмове роз’яснення яким чином Учасник має можливість приступити до виконання робіт протягом 3 (трьох) днів з дня підписання договору ( п.2.3 розділу ІІ проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації)), якщо виконання робіт на вказаному об’єкті передбачає отримання дозволу на початок робіт?
Відповідь: До проекту договору, а саме до п. 2.3 внсені зміни, п. 2.3, викладено в новій редакції такого змісту: "2.3. Підрядник приступає до виконання умов договору не пізніше 3-х днів з дня підписання договору". Окрім цього проект договору доповнено пунктом 2.8 в редакції такого змітсу: "2.8. Підрядник приступає до виконання робіт зп цим договором не пізніше 3-х днів з дня отримання від Замовника дозволу про початок виконання робіт.".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-23-000912-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛЬБУС ГРУП", Код ЄДРПОУ:38688035
Дата подання: 30 липня 2018 23:35
Скарга на дії Замовника щодо неправомірного визначення переможця торгів
Замовником неправімірно визначено переможця торгів. Більш детально у Скаргі, що додається
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ «АЛЬБУС ГРУП» повідомляє про помилкове оприлюднення в закупівлі UA-2018-06-23-000912-a - Будівництво "Будинку правосуддя" по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області скарги з платіжним дорученням № 5 від 27.06.2018 року. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «АЛЬБУС ГРУП» відкликає Скаргу та повідомляє про відсутність будь-яких зауважень та претензій до тендерного комітету Замовника з приводу проведення торгів та визначення переможцем ТОВ "ПОКРОВ БУД".
Дата: 02 серпня 2018 12:09
Рішення від 02.08.2018 № 7796.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 18:46

Документи подані скаржником

31 липня 2018 17:34
Скарга.pdf
02 серпня 2018 12:06
по скарзі.pdf

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2018 18:46
Рішення від 02.08.2018 № 7796.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ черкасизалізобетонстрой 43 986 447,22
UAH з ПДВ
43 986 447,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬБУС ГРУП" 50 100 000,00
UAH з ПДВ
49 999 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОКРОВ БУД" 50 030 214,00
UAH з ПДВ
50 030 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 18:08
Електронний підпис
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 6
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 5
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 4
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 3
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 2
13 липня 2018 18:04
Кошторис Частина 1
11 липня 2018 16:20
Реэстр
09 липня 2018 21:20
Електронний підпис
09 липня 2018 21:05
Тендерна пропозиція.PDF
09 липня 2018 21:05
Стаття 17 та гарантії.PDF
09 липня 2018 21:05
Санкції.PDF
09 липня 2018 21:05
Ліцензія та дозвіл.PDF
09 липня 2018 21:05
Календарний графік.PDF
09 липня 2018 21:05
Захист Довкілля.PDF
09 липня 2018 21:05
Гарантії якості.PDF

Публічні документи

04 липня 2018 11:37
Технічна частина.PDF
04 липня 2018 11:37
Тендерна пропозиція.PDF
04 липня 2018 11:37
Статут Альбус Груп.pdf
04 липня 2018 11:37
Проект договору.PDF
04 липня 2018 11:37
Копія договору.PDF
04 липня 2018 11:37
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

31 липня 2018 19:33
Електронний підпис
30 липня 2018 17:31
Електронний підпис
30 липня 2018 17:27
Програма .pdf
30 липня 2018 17:27
ДПІ.pdf
30 липня 2018 17:27
Довідка МВС.pdf
04 липня 2018 22:07
Електронний підпис
04 липня 2018 22:03
Л_ЦЕНЗ__.7z
04 липня 2018 22:03
Довір.банку_135913627_18650.pdf
04 липня 2018 22:03
38-ВитягЄДР2018.pdf
04 липня 2018 22:03
37-ТЕХ.специфікації.pdf
04 липня 2018 22:03
31-Проект договору).pdf
04 липня 2018 22:03
27-Банк-незаборг.pdf
04 липня 2018 22:03
26-Реєстр викон.PDF
04 липня 2018 22:03
25-Дог.анал.кб2-3.PDF
04 липня 2018 22:03
24-Дог.анал-10.PDF
04 липня 2018 22:03
23- Дог.анал-9.PDF
04 липня 2018 22:03
22-Дог.анал-8.PDF
04 липня 2018 22:03
21-Дог.анал-7.PDF
04 липня 2018 22:03
20-Дог.анал-6.PDF
04 липня 2018 22:03
19-Дог.ан-5.PDF
04 липня 2018 22:03
18-Дог.аналог-4.PDF
04 липня 2018 22:03
17-Дог.аналог-3.PDF
04 липня 2018 22:03
16-Дог.анал-2.PDF
04 липня 2018 22:03
15-Дог.аналог-1.PDF
04 липня 2018 22:03
14-Працівники.PDF
04 липня 2018 22:03
13-Обладнання.PDF
04 липня 2018 22:03
10-ВІДГУК.pdf
04 липня 2018 22:03
9-СТАТУТ.pdf
04 липня 2018 22:03
8- Дов ст.17-.PDF
04 липня 2018 22:03
5-Ориг.Ліц+Дозволи.PDF
04 липня 2018 22:03
3-ВитягПДВ+Витяг ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ черкасизалізобетонстрой

ТОВ "АЛЬБУС ГРУП"

ТОВ "ПОКРОВ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ черкасизалізобетонстрой
#31701672
Відхилено 43 986 447,22
UAH з ПДВ
18 липня 2018 10:56
ТОВ "АЛЬБУС ГРУП"
#38688035
Відхилено 49 999 740,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 08:21
ТОВ "ПОКРОВ БУД"
#39408596
Переможець 50 030 214,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 13:10

Документи

18 липня 2018 10:55
Електронний підпис
18 липня 2018 10:53
протокол 87.pdf

Документи

19 липня 2018 08:21
Електронний підпис
19 липня 2018 08:19
протокол 88.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2018 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОКРОВ БУД"
#39408596
50 030 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 12:12
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 12:10
Додаткова угода 21.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 12:08
Повідомлення 21.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 12:57
Додаткова угода 20.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:56
Повідомлення про терміни фінансування _ 20.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 16:19
Додаткова угода _ 19.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 16:04
Повідомлення про внесення змін _ 19.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 16:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:27
Додаткова угода _18.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 10:24
Повідомлення про внесення змін _18.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 10:24
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:44
Додаткова угода 17.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:42
Повідомлення про внесення змін 17.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:10
Додаткова угода 16.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:09
Повідомлення 16.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:12
Додаткова угода 15.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:11
Повідомлення про терміни фінансування 15.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 17:07
Доаткова угода _ 14.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:05
Повідомлення 14.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:43
дод угода 13 до 172-18.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:31
Повідомлення 13 ТОВ покров буд.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:15
дод угода 12 до 172-18.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:13
Повідомлення 12 ТОВ Покров буд.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:30
повідомлення(11) ТОВ ПОКРОВ БУД.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:25
дод угода 11 ТОВ ПОКРОВ БУД.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:54
Повідомлення про внесення змін (3).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:52
Дод угода _10.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:52
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:09
Дод угода _9.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:03
Повідомлення 172-18.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:03
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:00
Повідомлення про внесення змін (2).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 14:56
Дод угода 8.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 15:16
Дод.угода 7.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 15:03
Повідомлення про внесення змін Сміла.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 15:28
Повідомлення про внесення змін Покров Буд.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 15:27
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 16:38
Повідомлення про зм. Сміла Будівництво 27.03.2019.docx зміни до договору
27 березня 2019 16:34
додаткова угода _5 до договору від 14.08.2018.pdf зміни до договору
27 березня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 10:54
Повідомлення Покров буд.pdf зміни до договору
21 березня 2019 10:43
Додаток 4 до дог.172-18.pdf зміни до договору
21 березня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:37
Повідомлення про внесення змін .pdf зміни до договору
02 січня 2019 12:23
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 січня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 11:35
Повідомлення 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 11:05
Дод угода 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 15:58
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 15:52
Дод угода 1.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 14:18
Договір 172-18.pdf укладений
16 серпня 2018 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.21.1 Розділу ХХІ договору № 172-18 від 14.08.2018 р., сторони за взаємною згодою сторін, з метою приведення додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві» домовились викласти додаток № 2 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 172-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.21.1 Розділу ХХІ договору № 172-18 від 14.08.2018 р.: 1. Сторони за взаємною згодою сторін, на виконання умов пункту 2.8 Розділу ІІ Договору домовилися викласти додаток №2 «Календарний графік робіт» до Договору в новій редакції; 2. Сторони за взаємною згодою сторін, з метою дотримання норм бюджетного законодавства домовилися викласти п.4.2 Розділу IV Договору в новій редакції: «4.2. Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764, постанови Кабінету Міністрів України « По здійснення попередньої оплати товарів, робіт, послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 Замовник може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30 % вартості робіт, визначених на поточний бюджетний період. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у строк, що не перевищує трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року. По закінченню цього терміну невикористана суми авансу повертаються Замовнику»
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 172-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.21.1 Розділу ХХІ договору № 172-18 від 14.08.2018 р., сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмету закупівлі домовились викласти п.4.3. розділу IV та Додаток 4 до договору, у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 172-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4.4 Розділу IV договору № 172-18 від 14.08.2018 р., сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмету закупівлі, домовились викласти п. 4.2 та п. 4.3 розділу IV Договору та Додаток 2 та Додаток 4 до Договору, у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 172-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4.4 Розділу ІV договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмету закупівлі домовились викласти в новій редакції Додатки до Договору: №2 «Календарний графік робіт», №4 «План фінансування»
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 172-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.3.7,п.21.1 Договору від 14.08.2018р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою приведення структури договірної ціни на об’єкті будівництва у відповідність до Зведеного кошторисного розрахунку вартості цього об’єкту домовились викласти Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору та банківські реквізити підрядника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 2.1 розділу II, п.4.3 розділу IV, п. 20.1 розділу XX Договору, Додаток №2 «Календарний графік робіт» до Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін та за узгодженою зміною ціни в бік зменшення, без зміни обсягу робіт по об’єкту домовились викласти п. 3.1 розділу III, п. 4.3 розділу IVДоговору, Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору, Додаток №3 «Протокол погодження договірної ціни» до Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 4.3 розділу IV, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 14.08.2018 р. № 172-18, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018р. № 172-18 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: у зв’язку із затриманням фінансування будівельних робіт, викласти в новій редакції п. 2.1 розділу ІІ «Строки виконання робіт – 31.10.2021 р.»; п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції; викласти у новій редакції розрахункові рахунки сторін.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018р. № 172-18 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.3 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» та Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції. У п. 4.4 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» замінити цифри та слово «2018-2020 роки» на «2018-2021 роки».
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 21.1 Договору від 14.08.2018р. № 172-18 сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору та викласти п. 20.1 розділу ХХ «Строк дії договору» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору № 172-18 від 14.08.2018р. та викласти п. 20.1 розділу ХХ «Строк дії договору» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018р. № 172-18 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.3 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» та Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції. У п. 4.4 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» замінити цифри та слово «2018-2020 роки» на «2018-2022 роки»
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018 № 172-18 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Додаткової угоди №18 від 24.11.2021 до Договору та викласти п. п.1.1, п.1 та п.2 в наступній редакції «Викласти п. 4.3 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» Договору в новій редакції»
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 14.08.2018 № 172-18 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору та викласти п. 4.3 Розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 21.1, 21.9 Договору від 14.08.2018 № 172-18 сторони на підставі ч. 1 ст. 651, 652 Цивільного кодексу України прийшли до згоди розірвати договір від 14.08.2018 № 172-18
Номер договору про закупівлю: 172-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 739 759,91
UAH (в тому числі ПДВ 4 289 959,98 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п. 21.1, 21.9 Договору від 14.08.2018 № 172-18 сторони на підставі ч. 1 ст. 651, 652 Цивільного кодексу України прийшли до згоди розірвати договір від 14.08.2018 № 172-18