Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дидактичного матеріалу для комплектування кабінетів початкових класів «Нова Українська Школа»
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000840-b 47aa4a0e284f4048bebe32f937691e05
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коломієць Петро Петрович

380445153734 sh270@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 270 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01486950
Вебсайт: http://school270.kiev.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, пр.Маяковського 21-В
Контактна особа: Коломієць Петро Петрович
380445153734
sh270@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 09:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДК: 021-2015: 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої (дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова Українська Школа»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
ДК: 021-2015: 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої (дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова Українська Школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, місто Київ, Київ, проспект В. Маяковського, 21-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2018
ДК 021:2015: 39162200-7 — Допоміжне навчальне приладдя та пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 12:42
Дата відповіді: 25 червня 2018 09:36
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі складено відповідно до Наказ МОН України від 13.07.2017 № 1021 “Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня”
Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Товари, що надаються повинні відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій