Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000786-a 83cab2a0309d43b59ca916b52a526ce2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2018 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 15:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 11:42
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144000 UAH
Publication date: 23 червня 2018 12:28
Enquiries until: 22 липня 2018 15:00
Complaints submission until: до 28 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 серпня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 7 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 year (until 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 10:36
ТД_ 244_з закресленими данними.doc
25 липня 2018 10:36
Перелік змін.docx
25 липня 2018 10:36
ТД_ 244_нова редакція.doc
23 червня 2018 12:25
5.Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc
23 червня 2018 12:25
Оголошення_.doc
23 червня 2018 12:25
Оголошення англ.docx
25 липня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 10:36
ТД_ 244_з закресленими данними.doc
18 липня 2018 09:32
ТД_ з закресленими данними.doc
23 червня 2018 12:25
ТД_ ремонт прачки Дніпро.doc
25 липня 2018 10:36
Перелік змін.docx
18 липня 2018 09:32
Перелік змін.docx
25 липня 2018 10:36
ТД_ 244_нова редакція.doc
18 липня 2018 09:32
ТД_ 244_нова редакція.doc
23 червня 2018 12:25
5.Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc
23 червня 2018 12:25
Оголошення_.doc
23 червня 2018 12:25
Оголошення англ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-23-000786-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Клімтехінвест, Код ЄДРПОУ:37762987
Дата подання: 13 липня 2018 09:23
Виключити дискримінаційні вимоги до учасників
Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерною документацією згідно п/п 4.2.1.1пункту 4 Дадатку 2 Замовником вимагається:
4.2.1.1. Довідка (за підписом учасника, завірена печаткою, у разі наявності) у довільній формі, про наявність у штаті Учасника не менше 6 слюсарів-ремонтників (або аналогічних працівників) які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту прально-прасувального обладнання.

Вимога: просимо викласти п.4.2.1.1. в наступній редакції: Довідка (за підписом учасника, завірена печаткою, у разі наявності) у довільній формі, про наявність у штаті кваліфікованих спеціалістів, які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту прально-прасувального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 09:33
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, з метою раціонального та ефективного використання державних коштів Замовник має право самостійно встановлювати відповідні кваліфікаційні вимоги до учасників процедур закупівель для забезпечення поставки товарів чи послуг та виконання робіт відповідної якості, керуючись вимогами вищезазначених нормативно-правових актів.
З Додатку № 2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону) до Тендерної документації вбачається, що Замовник за для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника вимагає надання довідки у довільній формі, про наявність у штаті Учасника не менше 6 слюсарів-ремонтників (або аналогічних працівників), які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту прально-прасувального обладнання.
При цьому слід зазначити, що з Додатку № 1 (Технічне завдання ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро) до Тендерної документації вбачається значний перелік та об’єм послуг з капітального ремонту прально-прасувального обладнання, який необхідно буде виконувати переможцю закупівель. Більш того, слід зазначити, що послуги з капітального ремонту повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що Замовник упродовж значного часу користується прально-прасувальним обладнанням, тобто має певний досвід використання такого обладнання, то вимога щодо необхідності надання учасниками закупівель довідки наявності наявність у штаті Учасника не менше 6 слюсарів-ремонтників (або аналогічних працівників), які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту прально-прасувального обладнання відповідно до заявленого об’єму послуг, є цілком законною, обґрунтованою та об’єктивною необхідною передумовою отримання Замовником послуг належного рівня якості. Враховуючи вищевикладене, а також те, що Замовник з метою раціонального та ефективного використання державних коштів має право самостійно встановлювати відповідні кваліфікаційні вимоги до учасників процедур закупівель для забезпечення поставки товарів чи послуг та виконання робіт відповідної якості, то вимога, вказана у п.п. 4.2.1.1 Додатку №2 Тендерної документації, є правомірною.
Отже, Тендерна документація відповідає, як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і інтересам Замовника, що в свою чергу свідчить про дотримання Замовником, встановленого чинним законодавством України, принципу забезпечення та ефективного використання державних коштів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-23-000786-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Старсервіс ЛТД", Код ЄДРПОУ:39329420
Дата подання: 12 серпня 2018 22:32
Cкарга на дії Замовника торгів
1. Просимо задовольнити цю скаргу ТОВ "Старсервіс ЛТД" по суті викладених в неї вимог 2. Зобов'язати Замовника скасувати протокол № 50-21/08/18 від 07.08.2018р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Старсервіс ЛТД" та відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "Технопрофсервіс" та тендерної пропозиції ТОВ Фірма "Скала"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 13:08
Рішення від 14.08.2018 № 8263.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 13:08
Рішення від 31.08.2018 № 8964.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2018 18:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 8964-р/пк-пз від 31.08.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про відхилення ТОВ "Старсервіс ЛТД" , протокол № 50-21/08/18 від 07.08.2018 р. Скасувати рішення про відхилення ТОВ "Старсервіс ЛТД" , протокол № 50-21/08/18 від 07.08.2018 р. Пропозицію ТОВ "Старсервіс ЛТД" допустити до подальшої оцінки та аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2018 09:47
Номер скарги: UA-2018-06-23-000786-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39705496
Дата подання: 10 серпня 2018 15:52
СКАРГА про порушення законодавства у сфері державних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
1. Задовольнити цю скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА» про порушення Філією «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки код ДК 50530000-9 (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро), згідно оголошення №UA-2018-06-23-000786-a про проведення відкритих торгів. 2. Встановити порушення Філією «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки код ДК 50530000-9 (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро), згідно оголошення №UA-2018-06-23-000786-a про проведення відкритих торгів, про що винести відповідне рішення. 3. Вжити заходи щодо усунення порушень процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки код ДК 50530000-9 (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро), згідно оголошення №UA-2018-06-23-000786-a про проведення відкритих торгів Філією «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» шляхом зобов’язання Філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» скасувати своє рішення, а саме: протокол №50-21/08/18 від 07.08.2018р. розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА», відповідність тендерної пропозиції ТОВ Фірма «Скала» та відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Технопрофсервіс» умовам тендерної документації. 4. Зобов‘язати Філію «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», як замовника відкритих торгів, прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Технопрофсервіс», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 5. Зобов‘язати Філію «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», як замовника відкритих торгів, прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Фірма «Скала», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 11:01
Рішення від 14.08.2018 № 8229+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 11:01
Рішення від 31.08.2018 № 8971.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2018 19:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 8971-р/пк-пз від 31.08.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про допуск пропозиції ТОВ фірма Скала та ТОВ «Технопрофсервис» до аукціону та подальшої оцінки, протокол № 50-21/08/18 від 07.08.2018 р. 3) Відповідно рішення № 8971-р/пк-пз від 31.08.2018, пропозиція ТОВ «Технопрофсервис» не відповідає умовам тендерної документаці, а саме: Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 25.07.2018 розміщено останню редакцію Документації, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 24.07.2018. У складі Пропозиції ТОВ "Технопрофсервіс" (файл "13811_ТЕХНОПРОФСЕРВІС_Гарантія_19_07_2018.pdf") міститься банківська гарантія від 19.07.2018 " 13811/18-ТГ, яка містить посилання на Документацію, що затверджена рішенням тендерного комітету від 17.07.2018. При цьому слід зазначити, що до Документації в редакції від 22.06.2018 Замовником були внесені зміни, які були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 18.07.2018 та 25.07.2018., що не відповідає умовам п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації. За таких умов, банківська гарантія не враховує вимоги Документації, наведені в останній редакції, у відповідності до якої учасники повинні надати свої Пропозиції. 4) Відповідно рішення № 8971-р/пк-пз від 31.08.2018, пропозиція ТОВ фірма Скала не відповідає умовам тендерної документаці, а саме: Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 25.07.2018 розміщено останню редакцію Документації, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 24.07.2018. У складі Пропозиції ТОВ "Фірма "Скала" (файл "13647_СКАЛА_Гарантія_18_07_2018.pdf") міститься банківська гарантія від 19.07.2018" 13647/18-ТГ, яка містить посилання на Документацію, що затверджена рішенням тендерного комітету від 17.07.2018. При цьому слід зазначити, що до Документації в редакції від 22.06.2018 Замовником були внесені зміни до Документації, які були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 18.07.2018 та 25.07.2018., що не відповідає умовам п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації. За таких умов, банківська гарантія не враховує вимоги Документації, наведені в останній редакції, у відповідності до якої учасники повинні надати свої Пропозиції. Скасувати рішення про допуск пропозиції ТОВ фірма Скала та ТОВ «Технопрофсервис» до аукціону та подальшої оцінки, протокол № 50-21/08/18 від 07.08.2018 р. Пропозицію учасника ТОВ «Технопрофсервис», ТОВ фірма Скала відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відкриті торги відмінити на підставі абз. 5 частини 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2018 09:46

Документи подані скаржником

12 серпня 2018 22:32
Скарга АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

15 серпня 2018 13:08
Рішення від 14.08.2018 № 8263.pdf
05 вересня 2018 18:45
Рішення від 31.08.2018 № 8964.pdf

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 15:52
786.pdf
10 серпня 2018 15:52
2286.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 вересня 2018
UA-2018-06-23-000786-a83cab2a0309d43b59ca916b52a526ce2
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ фірма Скала Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Технопрофсервис Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ фірма Скала Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Технопрофсервис Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 серпня 2018 17:26
Протокол.docx
07 серпня 2018 17:26
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2018 09:54
Електронний підпис
25 липня 2018 11:09
Електронний підпис
24 липня 2018 12:38
Електронний підпис
24 липня 2018 12:37
Технічне завдання.pdf
24 липня 2018 12:37
ст 17.pdf
24 липня 2018 12:36
Лист згода.pdf
24 липня 2018 12:36
Договор ПРЛ 14971НЮ.pdf
24 липня 2018 12:36
Гарантійні строки.pdf
24 липня 2018 12:36
Відсутність санкцій.pdf
24 липня 2018 12:36
Відгук Скала.pdf
24 липня 2018 12:36
витяг ПДВ Скала.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:27
відхилення 1.docx
07 серпня 2018 17:27
Протокол.docx
07 серпня 2018 17:27
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2018 23:33
6_Витяг по ПДВ.pdf
24 липня 2018 23:33
16_Технічне завдання.PDF
24 липня 2018 23:33
10_Лист-відгук.pdf
24 липня 2018 23:33
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:27
Протокол.docx
07 серпня 2018 17:27
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2018 09:58
Електронний підпис
25 липня 2018 11:12
Електронний підпис
25 липня 2018 08:42
Електронний підпис
25 липня 2018 08:41
Наказ та протокол.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 3.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 2.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 1.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 9.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 7.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 4.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 1.pdf
25 липня 2018 08:41
Довідка про досвід.pdf
25 липня 2018 08:41
Гарантійні листи.pdf
25 липня 2018 08:41
витяг ПДВ ТПС.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:28
Протокол.docx
07 серпня 2018 17:28
відхилення 2.docx
07 серпня 2018 17:28
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2018 13:55
Гарантия_4626.zip
01 серпня 2018 13:55
Гарантия_4626 зм.pdf
30 липня 2018 16:22
ЛИСТ_ВІДГУК.PDF
25 липня 2018 10:40
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
25 липня 2018 10:40
ОПИС ПОСЛУГ.PDF
25 липня 2018 10:40
ПРОТОКОЛ.PDF
25 липня 2018 10:40
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
25 липня 2018 10:40
ЛИСТ_ВІДГУК.PDF
25 липня 2018 10:40
Л_ценз_я.zip
25 липня 2018 10:40
ДОВІДКА ПРО ШТАТ.PDF
25 липня 2018 10:40
Довереность Рыжий.zip
25 липня 2018 10:40
Гарантия_4626.zip
25 липня 2018 10:40
Гарантия_4626.pdf
25 липня 2018 10:40
ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.PDF

Документи

12 вересня 2018 09:24
ПОВ відміна.docx
12 вересня 2018 09:24
Протокол 1.docx
12 вересня 2018 09:24
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2018 23:33
6_Витяг по ПДВ.pdf
24 липня 2018 23:33
16_Технічне завдання.PDF
24 липня 2018 23:33
10_Лист-відгук.pdf
24 липня 2018 23:33
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf

Документи

12 вересня 2018 09:21
відхилення 2.docx
12 вересня 2018 09:21
Протокол 1.docx
12 вересня 2018 09:22
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2018 09:54
Електронний підпис
25 липня 2018 11:09
Електронний підпис
24 липня 2018 12:38
Електронний підпис
24 липня 2018 12:37
Технічне завдання.pdf
24 липня 2018 12:37
ст 17.pdf
24 липня 2018 12:36
Лист згода.pdf
24 липня 2018 12:36
Договор ПРЛ 14971НЮ.pdf
24 липня 2018 12:36
Гарантійні строки.pdf
24 липня 2018 12:36
Відсутність санкцій.pdf
24 липня 2018 12:36
Відгук Скала.pdf
24 липня 2018 12:36
витяг ПДВ Скала.pdf

Документи

12 вересня 2018 09:19
відхилення 1.docx
12 вересня 2018 09:19
Протокол 1.docx
12 вересня 2018 09:20
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2018 09:58
Електронний підпис
25 липня 2018 11:12
Електронний підпис
25 липня 2018 08:42
Електронний підпис
25 липня 2018 08:41
Наказ та протокол.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 3.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 2.pdf
25 липня 2018 08:41
Лист відгук 1.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 9.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 7.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 4.pdf
25 липня 2018 08:41
Додаток 1.pdf
25 липня 2018 08:41
Довідка про досвід.pdf
25 липня 2018 08:41
Гарантійні листи.pdf
25 липня 2018 08:41
витяг ПДВ ТПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма Скала

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

ТОВ Технопрофсервис

ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

ТОВ фірма Скала

ТОВ Технопрофсервис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" Документи

Публічні документи

24 липня 2018 23:33
6_Витяг по ПДВ.pdf
24 липня 2018 23:33
16_Технічне завдання.PDF
24 липня 2018 23:33
10_Лист-відгук.pdf
24 липня 2018 23:33
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 вересня 2018 09:49
Коментар щодо відміни: Відкриті торги відмінити на підставі абз. 5 частини 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Документи:
12 вересня 2018 09:49
Протокол 1.docx
12 вересня 2018 09:49
ПОВ відміна.docx
Дата відміни
12 вересня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій