Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги архіваріусів
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000778-a ● 733abb99f2c240afb28a9469a36c62e7
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Барбукова Юлія +380487759516 yulia.barbukova@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2018 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2018 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2018 13:14 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 097,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 92510000-9 «Послуги бібліотек та архівів» (послуги архіваріусів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги архіваріусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2018 12:23 |
Технічна специфікаці (1).docx |
23 червня 2018 12:23 |
форма пропозиція.docx |
23 червня 2018 12:23 |
Перелік кваліфікаційних крітерієв.docx |
23 червня 2018 12:23 |
Договір архивування 04.04.2018 остан..doc |
23 червня 2018 12:23 |
додаткова інформація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
архівація, номенклатура, статус
Дата подання: 23 червня 2018 13:55
Дата відповіді: 25 червня 2018 14:35
1. Чи проводилося впорядкування (архівація) документів раніше?
2. Чи затверджена ЦДАВО номенклатура справ?
3. Філії є окремими юридичними особами, їх правовий статус?
Відповідь: Щодо першого запитання:
1. Чи проводилося впорядкування (архівація) документів раніше?
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі - ДП «АМПУ») утворене у 2013 році відповідно до вимог Закону України «Про морські порти України».
Проведено експертизу цінності документів, що утворились у 2013 році у структурних підрозділах апарату управління та філіях.
Складено Опис справ постійного зберігання за 2013 рік ДП «АМПУ», який схвалено ЦДАВО.
Складено Опис справ з кадрових питань (особового складу) за 2013 рік ДП «АМПУ», який погоджено ЦДАВО.
Підготовлено, погоджено ЦДАВО (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 30.05.2018 № 5), та затверджено 12.06.2018 Акт № 1 ДП «АМПУ» про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду за 2013 рік.
Щодо другого запитання:
2.Чи затверджена ЦДАВО номенклатура справ?
ЦДАВО погоджено:
Номенклатура справ апарату управління ДП «АМПУ» на 2014 рік (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 28.03.2014 № 4);
Номенклатура справ апарату управління ДП «АМПУ» на 2015 рік (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 29.12.2014 № 12).
Номенклатури справ філій на 2014, 2015 роки погоджувались державними архівними установами у місцях їх географічного знаходження.
Щодо третього запитання:
3. Філії є окремими юридичними особами, їх правовий статус?
Філії утворені відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 17.05.2013 № 301 «Про затвердження статуту та утворення філій державного підприємства «Адміністрація морських портів України» та реорганізовані з державних підприємств морського транспорту шляхом виділу стратегічних об’єктів портової інфраструктури, іншого майна, прав та обов’язків стосовно них відповідно до розподільчих балансів.
Філії підприємства не є юридично самостійними, проте є організаційно самостійними у місцях їх географічного знаходження, оскільки:
ведуть власне діловодство;
мають свої основні печатки філій та штампи;
затверджений у встановленому порядку штатний розпис;
розрахункові рахунки у банках;
самостійний баланс (кошторис);
дані про філії, як відокремлені підрозділи ДП «АМПУ», внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
1. Чи проводилося впорядкування (архівація) документів раніше?
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі - ДП «АМПУ») утворене у 2013 році відповідно до вимог Закону України «Про морські порти України».
Проведено експертизу цінності документів, що утворились у 2013 році у структурних підрозділах апарату управління та філіях.
Складено Опис справ постійного зберігання за 2013 рік ДП «АМПУ», який схвалено ЦДАВО.
Складено Опис справ з кадрових питань (особового складу) за 2013 рік ДП «АМПУ», який погоджено ЦДАВО.
Підготовлено, погоджено ЦДАВО (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 30.05.2018 № 5), та затверджено 12.06.2018 Акт № 1 ДП «АМПУ» про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду за 2013 рік.
Щодо другого запитання:
2.Чи затверджена ЦДАВО номенклатура справ?
ЦДАВО погоджено:
Номенклатура справ апарату управління ДП «АМПУ» на 2014 рік (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 28.03.2014 № 4);
Номенклатура справ апарату управління ДП «АМПУ» на 2015 рік (протокол засідання ЕПК ЦДАВО від 29.12.2014 № 12).
Номенклатури справ філій на 2014, 2015 роки погоджувались державними архівними установами у місцях їх географічного знаходження.
Щодо третього запитання:
3. Філії є окремими юридичними особами, їх правовий статус?
Філії утворені відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 17.05.2013 № 301 «Про затвердження статуту та утворення філій державного підприємства «Адміністрація морських портів України» та реорганізовані з державних підприємств морського транспорту шляхом виділу стратегічних об’єктів портової інфраструктури, іншого майна, прав та обов’язків стосовно них відповідно до розподільчих балансів.
Філії підприємства не є юридично самостійними, проте є організаційно самостійними у місцях їх географічного знаходження, оскільки:
ведуть власне діловодство;
мають свої основні печатки філій та штампи;
затверджений у встановленому порядку штатний розпис;
розрахункові рахунки у банках;
самостійний баланс (кошторис);
дані про філії, як відокремлені підрозділи ДП «АМПУ», внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-23-000778-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮАФ", Код ЄДРПОУ:41054864
Дата подання: 26 липня 2018 14:36
скарга
викладено в скарзі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 15:48
Уважно розглянувши Вашу вимогу UA-2018-06-23-000778-a.b1 (Скаргу на Протокол №55 від 26.07.2017р.), повідомляємо про наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те що, у Вимозі, яку названо Скаргою, і таким чином підготовлено без дотримання встановленого порядку, не вказано найменування замовника, а також є посилання на протокол № 55 за минулі роки з трьома різними датами від «26.07.2017», «15.06.2017», «26.07.2016», жодна з яких немає стосунку до закупівлі, що проводилась, тобто ці три різні протоколи не стосуються розміщеного Замовником Протоколу постійно діючої робочої групи з визначення результатів допорогових закупівель через електронну систему закупівель №55 від 26.07.2018. А також скарга подається на Протокол 2017 року.
Додатково повідомляємо, що оскільки сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель не поширюються на допорогові закупівлі. Проведення допорогові закупівлі регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 (далі –Наказ).
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Тож Ваше посилання на тендерну документацію є некоректним, оскільки Наказ не містить вимог щодо обов’язку Замовника розміщувати тендерну документацію.
Відповідно до п.9.2. Наказу, виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Відповідно до Протоколу №55 від 26.07.2018 Замовник прийняв рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, та заначив підстави у вказаному Протоколі.
Щодо Вашої вимоги про скасування закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-23-000778-a, повідомляємо, що відповідно до п.3 Протоколу №55 від 26.07.2018 постійно діючою робочою групою з визначення результатів допорогових закупівель через електронну систему закупівель, прийнято рішення скасувати (відмінити) процедуру закупівлі, у зв’язку з дискваліфікацією учасників та вважати закупівлю такою, що не відбулась, відповідно до 11.3. Наказу (у разі, якщо всі Учасники Закупівлі були дискваліфіковані, Закупівля автоматично переводиться Системою у статус "Закупівля не відбулась").
Звертаємо Вашу увагу на те що, у Вимозі, яку названо Скаргою, і таким чином підготовлено без дотримання встановленого порядку, не вказано найменування замовника, а також є посилання на протокол № 55 за минулі роки з трьома різними датами від «26.07.2017», «15.06.2017», «26.07.2016», жодна з яких немає стосунку до закупівлі, що проводилась, тобто ці три різні протоколи не стосуються розміщеного Замовником Протоколу постійно діючої робочої групи з визначення результатів допорогових закупівель через електронну систему закупівель №55 від 26.07.2018. А також скарга подається на Протокол 2017 року.
Додатково повідомляємо, що оскільки сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель не поширюються на допорогові закупівлі. Проведення допорогові закупівлі регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 (далі –Наказ).
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Тож Ваше посилання на тендерну документацію є некоректним, оскільки Наказ не містить вимог щодо обов’язку Замовника розміщувати тендерну документацію.
Відповідно до п.9.2. Наказу, виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Відповідно до Протоколу №55 від 26.07.2018 Замовник прийняв рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, та заначив підстави у вказаному Протоколі.
Щодо Вашої вимоги про скасування закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-23-000778-a, повідомляємо, що відповідно до п.3 Протоколу №55 від 26.07.2018 постійно діючою робочою групою з визначення результатів допорогових закупівель через електронну систему закупівель, прийнято рішення скасувати (відмінити) процедуру закупівлі, у зв’язку з дискваліфікацією учасників та вважати закупівлю такою, що не відбулась, відповідно до 11.3. Наказу (у разі, якщо всі Учасники Закупівлі були дискваліфіковані, Закупівля автоматично переводиться Системою у статус "Закупівля не відбулась").
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій