Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Коригування та розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000753-b 28eaa47dbd7c484390fbf889b5054d14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 13:30
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Коригування та розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Коригування та розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 11:27
Тендерна документація (нова редакція) 2.pdf
12 липня 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 11:27
Тендерна документація (нова редакція) 2.pdf
09 липня 2018 13:56
Тендерна документація (нова редакція).pdf
23 червня 2018 14:51
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000018 ● eef4bee938a84fee8bf90cb7a3789cb4
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 08:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-06-23-000753-b 23.06.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 08:48:36

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 14.08.2018 № 18/Б-Ф87/89-ПР до 31.12.2020 року.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-16 15:04:57

відповідь на запит

Пояснення щодо причин продовження договору

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-17 12:50:06

Запит про надання пояснень

- Відповідно до яких підтверджуючих документів було продовжено термін дії договору від 14.08.2018 № 18/Б-Ф87/89-ПР додатковими угодами від 30.07.2019 № 4, від 29.11.2019 № 5 та від 26.12.2019 №6.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 13:56:53

Відповідь організатора

Підтверджуючі документи, відповідно до яких було продовжено термін дії договору від 14.08.2018 № 18/Б-Ф87/89-ПР

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-29 17:49:46

роз'яснення щодо висновку

надання пояснень щодо висновку

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

надання пояснень щодо висновку

2020-07-31 14:56:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто

-

2020-08-14 08:39:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІ-ЛАЙФ" 4 333 731,60
UAH з ПДВ
4 333 731,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська проектна група» 4 391 492,78
UAH з ПДВ
4 391 492,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 10:58
Електронний підпис
20 липня 2018 13:12
Електронний підпис
20 липня 2018 13:09
сканирование0064(1).zip
20 липня 2018 13:09
Л_ценз_я.zip
20 липня 2018 13:09
Довереность Рыжий.zip
20 липня 2018 13:09
БГ 4578-18Г .zip
20 липня 2018 13:09
12-3 Календарний план.pdf
20 липня 2018 13:09
12-2 Зведений кошторис.pdf
20 липня 2018 13:09
12-1 Договірна ціна .pdf
20 липня 2018 13:09
04-Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІ-ЛАЙФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська проектна група»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІ-ЛАЙФ"
#41626094
Переможець 4 333 731,60
UAH з ПДВ
26 липня 2018 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІ-ЛАЙФ"
#41626094
4 333 731,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:02
ДУ 6 ТОВ АРХІ-ЛАЙФ (реконструкція будівлі спец. школи №114 на в (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 14:27
ДУ №5 ТОВ Архі лайф (подовження строку виконання робіт) (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 15:46
ДУ-4 ШКОЛА 114 ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКІВ (2) (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 16:36
ДУ №2 ТОВ Архі-лайф (проектні роботи із реконструкції школи по вул. Фрунзе 87-89 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 16:41
ДУ 1 ТОВ АРХІ-ЛАЙФ (реконструкція будівлі спец. школи №114 на в (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:41
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 16:00
ТОВ АРХІ-ЛАЙФ (реконструкція будівлі спец. школи №114 на вул. Фрунзе, 87-89).pdf укладений
14 серпня 2018 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 18/Б-Ф87/89-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/Б-Ф87/89-ПР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та зміна стороніх показників
Номер договору про закупівлю: 18/Б-Ф87/89-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/Б-Ф87/89-ПР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 18/Б-Ф87/89-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 18/Б-Ф87/89-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 18/Б-Ф87/89-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 319 839,61
UAH (в тому числі ПДВ 719 973,27 UAH)