Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікрокомп'ютер Raspberry Pi 3 Model B
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000516-b 06e7f7445c4d4b758558b881bb714cda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Редченко Людмила Володимирівна

380444893716 Luka39@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київська Мала академія наук учнівської молоді"
Код ЄДРПОУ: 37318438
Вебсайт: http://kyiv.man.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Редченко Людмила Володимирівна
380444893716
Luka39@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 12:04
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мікрокомп'ютер Raspberry Pi 3 Model B ; ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Мікрокомп'ютер Raspberry Pi 3 Model B ; ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2018 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:20
R_berryPI_1.pdf
10 липня 2018 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:20
R_berryPI_1.pdf
23 червня 2018 12:31
R_berryPI.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 червня 2018 13:29
Дата відповіді: 25 червня 2018 13:58
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має бути встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки. Планується встановлення ОС з відкритим кодом.
Пропозиція платника єдиного податку
Дата подання: 05 липня 2018 14:33
Дата відповіді: 12 липня 2018 15:53
Умовами закупівлі дозволена участь платників єдиного податку. В тендерній пропозиції вказані суми за лот з урахуванням ПДВ, а також фраза "Запропоновані ціни включають податок на додану вартість (ПДВ)". Яким чином необхідно подавати пропозицію Без ПДВ та як вона буде порівнюватись з іншими пропозиціями з ПДВ?
Відповідь: Закон про публічні закупівлі не дає можливості застосування дискримінаційного підходу для зрівняння цих учасників- шляхом проведення аукціону без ПДВ. Відповідно до вимог ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково необхідно зазначити очікувану вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Отже єдиним критерієм оцінки учасників є ціна і участь в закупівлі можуть приймати як платники так і неплатники ПДВ. При цьому, з метою забезпечення рівної можливості їх участі в закупівлі, замовник не має право встановлювати інших підхід для визначення переможця аукціона ніж запропонована учасником вартість/ціна незалежно від їх податкового статусу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-23-000516-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОКОМ.ЮА, Код ЄДРПОУ:38606994
Дата подання: 27 червня 2018 12:49
Стосовно строку постачання товарів
Добрий день! Просимо привести усі документи тендеру у відповідність: внести зміни в тендерну документацію відповідно до даних в оголошенні, а саме: 1. у тендерній документації у п .4.4 розділу I замінити фразу про строк постачання «до 31.08.2018 року» на «до 31.12.2018 року»; 2. у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ФОРМА: "ПРОПОЗИЦІЯ» у пункті 6: «6. Строк поставки товару до 31.08.2018 року» замінити на «6. Строк поставки товару до 31.12.2018 року».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 15:21
Тендерну документацію виправлено
Тендерну документацію виправлено
Номер вимоги: UA-2018-06-23-000516-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОКОМ.ЮА, Код ЄДРПОУ:38606994
Дата подання: 27 червня 2018 12:49
Про відсутній пункт проекту договору, на який є посилання в іншому пункті проекту договору
У Додатку 5 до тендерної документації «ДОГОВІР № _______ (проект) про закупівлю товарів за державні кошти» просимо прибрати в пункті 6.3. посилання на неіснуючий (відсутній) пункт 6.7.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 15:21
Тендерну документацію виправлено
Тендерну документацію виправлено

Документи

27 червня 2018 13:45
ПРОТОКОЛ_п_27_06.pdf

Документи

27 червня 2018 13:30
ogoloshennya_Afina_2018.doc
27 червня 2018 13:46
ПРОТОКОЛ_п_27_06.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СКУРАТІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 12 000,00
UAH з ПДВ
10 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 13 900,00
UAH з ПДВ
11 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОКОМ.ЮА 14 700,00
UAH з ПДВ
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 15:10
Довідка ДФС.pdf
02 серпня 2018 16:46
Dovidka_18201620460460843813.pdf
02 серпня 2018 16:45
Відсутність корупц..pdf
02 серпня 2018 16:45
Податки.pdf
26 липня 2018 14:20
Пропозиція Нова.pdf
24 липня 2018 19:33
Електронний підпис
24 липня 2018 19:32
Уповн.особа.pdf
24 липня 2018 19:32
Єдиний податок.pdf
24 липня 2018 19:32
Витяг.pdf
24 липня 2018 19:32
тех.характер.pdf
24 липня 2018 19:32
Дотримання ст.17.pdf
24 липня 2018 19:32
Пропозиція.pdf
24 липня 2018 19:32
Підтвердження ціни.pdf
24 липня 2018 19:32
Інфо про учасника.pdf
24 липня 2018 19:32
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2018 19:32
Сервісне обсл..pdf
24 липня 2018 19:32
Документи.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 01:52
Аналог.дог. відгук.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 13:27
Протокол 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СКУРАТІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОКОМ.ЮА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СКУРАТІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3342805657
Переможець 10 950,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 14:16

Документи

01 серпня 2018 16:08
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:35
SCAN_20180801_Raspberry.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СКУРАТІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3342805657
10 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 16:08
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:35
SCAN_20180801_Raspberry.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 11:30
SCAN_20181004__RaspBerry.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 11:20
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 15:22
SCAN_32_2018_Raspberry.pdf укладений
12 вересня 2018 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість одиниць товару у Специфікації вказана як "штуки".
Номер договору про закупівлю: 32/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 950,00
UAH