Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шкільних автобусів (2 штуки)
Очікувана вартість
3 450 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000505-c aba277048a4f4b1e8f4a66681ae15b50
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замараєва Тетяна Олександрівна

+380990270895 osvita.soledar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа: Замараєва Тетяна Олександрівна
+380990270895
osvita.soledar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 21:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 13:00
Очікувана вартість: 3 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання шкільних автобусів (2 штуки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Придбання шкільних автобусів (2 штуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, СОЛЕДАР, вул.Паркова 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2018 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 11:49
ПРОТОКОЛ Тк68 зміни ТД автобус.docx
03 липня 2018 11:49
Додаток_3новий.doc
03 липня 2018 11:49
ТД_автобус_на сайт.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_5.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_4.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_2.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_1.doc
03 липня 2018 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 11:49
ПРОТОКОЛ Тк68 зміни ТД автобус.docx
03 липня 2018 11:49
Додаток_3новий.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_3.doc
03 липня 2018 11:49
ТД_автобус_на сайт.doc
23 червня 2018 21:40
ТД_автобус_на сайт.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_5.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_4.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_2.doc
23 червня 2018 21:40
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 27 червня 2018 14:20
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:42
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: Редакція Замовника: 5.Оснащення: Набір приладів освітлення відповідає ДСТУ UN/ECE R 48-02 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації»; 18.2.ДСТУ UN/ECE R 13-09-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЕЭК ООН № 13-09:2000, ІDT)»; 18.5. ДСТУ UN/ECE R 48-02-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT)»; Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: - Довідку із зазначенням VIN коду, номеру кузова та номеру двигуна КТЗ автобусу спеціалізованого для перевезення школярів, що пропонується до поставки з інформацією про країну-походження такого КТЗ та інформацією щодо зазначених за даним пунктом конструкцій. Тобто, зазначити дані, які будуть міститься у акті приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами. - Зразок акту приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами. Запропонована редакція: 5.Оснащення: Набір приладів освітлення відповідає ДСТУ UN/ECE R не менше48-02 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації»; 18.2.ДСТУ UN/ECE R не менше13-09-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЕЭК ООН № 13-09:2000, ІDT)»; 18.5. ДСТУ UN/ECE R не менше48-02-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT)»; Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій, або гарантійний лист щодо надання потрібної документації разом з поставкою автобусів: - Довідку із зазначенням VIN коду, номеру кузова та номеру двигуна КТЗ автобусу спеціалізованого для перевезення школярів, що пропонується до поставки з інформацією про країну-походження такого КТЗ та інформацією щодо зазначених за даним пунктом конструкцій. Тобто, зазначити дані, які будуть міститься у акті приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами. - Зразок акту приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами. Дані зміни просимо внести для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та усунення дискримінаційних положень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога розглянута на засіданні тендерного комітету. П.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право замовника встановлювати у тендерній документації iнформацiю про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю (у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi). При цьому технiчна специфiкацiя повинна мiстити: детальний опис товарiв, робiт, послуг, що закуповуються, у тому числi їх технiчнi та якiснi характеристики; вимоги щодо технiчних i функцiональних характеристик предмета закупiвлi у разi, якщо опис скласти неможливо або якщо доцiльнiше зазначити такi показники; посилання на стандартнi характеристики, вимоги, умовнi позначення та термiнологiю, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченi iснуючими мiжнародними або нацiональними стандартами, нормами та правилами. Технiчна специфiкацiя не повинна мiстити посилання на конкретну торговельну марку чи фiрму, патент, конструкцiю або тип предмета закупiвлi, джерело його походження або виробника. У разi якщо таке посилання є необхiдним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфiкацiя повинна мiстити вираз "або еквiвалент".
Керуючись зазначеним вище правом, тендерним комітетом у додатку 3 тендерної документації встановлено основні технічні вимоги по експлуатаційній технологічності автобусу, який закуповується Замовником. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Якщо в потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно з оприлюдненим оголошенням, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їхню вимогу. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тому, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації. Тендерним комітетом вирішено не вносити зміни до тендерної документації додаток 3, оскільки технічні вимоги, які вказані Замовником торгів, відповідають чинному законодавству та потребі Замовника.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 27 червня 2018 16:30
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:39
Додаток 3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Вашої тендерної документації не відповідає вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування). Згідно вимогам вищезазначеного ДСТУ п.5.3 Розділу 5 Вимоги безпеки: «Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з кожної сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.» Також повідомляємо, що на сьогоднішній день в Україні не діють наступні ДСТУ і ГОСТи: ДСТУ UN/ECE R 48-02-2002; ДСТУ UN/ECE R 13-09-2002; ГОСТ 12.1.044 (діяв до 01.01.2018). Просимо Вас зробити поправки у Додатку 3 тендерної документації з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування), а саме у: п.п.3.2. п. 3 Загальні вимоги безпеки, п.4 Вимоги щодо пожежної безпеки та п. 5 Оснащення Розділу 17; п.п.18.2. та 18.6. Розділу 18 Технічні та якісні характеристики товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дотримання вимог Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) вимагається у п.17.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право замовника встановлювати у тендерній документації iнформацiю про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю(у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi). При цьому технiчна специфiкацiя повинна мiстити: детальний опис товарiв, робiт, послуг, що закуповуються, у тому числi їх технiчнi та якiснi характеристики; вимоги щодо технiчних i функцiональних характеристик предмета закупiвлi у разi, якщо опис скласти неможливо або якщо доцiльнiше зазначити такi показники; посилання на стандартнi характеристики, вимоги, умовнi позначення та термiнологiю, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченi iснуючими мiжнародними або нацiональними стандартами, нормами та правилами. Технiчна специфiкацiя не повинна мiстити посилання на конкретну торговельну марку чи фiрму, патент, конструкцiю або тип предмета закупiвлi, джерело його походження або виробника. У разi якщо таке посилання є необхiдним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфiкацiя повинна мiстити вираз "або еквiвалент" (про що є запис у ТД – розділV п. 2 п.п.14). Замовник визначив предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики з урахуванням вимог Закону та відповідно до своїх потреб.
Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації. Тендерним комітетом вирішено не вносити зміни до тендерної документації, оскільки технічні вимоги, які вказані Замовником торгів, відповідають чинному законодавсту.
Проект Договору
Дата подання: 27 червня 2018 17:04
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:40
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) Вашої тендерної документації викладено в п. 4.1. та п. 6.1.1, що Замовник як покупець приймає на себе зобов’язання по сплаті за переданий йому товар (автобус) лише при наявності бюджетного фінансування: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплатити за поставлений (переданий) товар;» Виходячи із змісту таких пунктів, та враховуючи те, що за проектом Договору оплата Товару (автобусу) проходить після його передачі та реєстрації в сервісному центрі МВС права власності на нього, Замовник як покупець може не розраховуватися за переданий і автобус, що ним вже експлуатується, взагалі в разі неотримання бюджетного призначення на фінансування саме цієї закупівлі. І судовий захист прав Постачальника на стягнення вартості автобусу в такому випадку буде неможливий, оскільки строки розрахунків будуть рахуватися лише з дати отримання бюджетного фінансування. Такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційним. Недискримінаційною була б наступна редакція вказаних норм договору: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі сплатити за поставлений (переданий) товар;» Також у Додатку 4 тендерної документації викладено проект договору про закупівлю, в розділі VII якого, що регулює відповідальність сторін за порушення умов договору про закупівлю, передбачена лише відповідальність Постачальника: - за прострочку поставки товару у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. Відповідальність же Покупця, зокрема за прострочення здійснення оплати за переданий товар та за необґрунтовану відмову від прийняття товару взагалі відсутня. Зважаючи, що проектом договору про закупівлю оплата товару передбачається оплата з відстрочкою платежу до 30 календарних днів саме після передачі товару, Покупцю вигідно не приймати товар, що не наступали строки його оплати або не мати в договорі відповідальності за прострочення оплати товару, що вже є отримав в своє користування. Також в зв’язку з специфікою товару (транспортний засіб, та й ще спеціалізований, шкільний) його повернення Постачальнику після реєстрації права власності за Покупцем в сервісному центрі МВС через не оплату такого товару є неможливим (товар згідно п. абз. 10 ст. 189.3 Податкового кодексу вже не буде вважатися новим через те, що вже був зареєстрований). Тому такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційними. Виправленням недискримінаційної ситуації в даному випадку було б додання до проекту договору наступних норм: «7.5. За порушення строків оплати за Договором Покупцем, останній сплачує пеню у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.6. За необґрунтовану відмову Покупця від прийняття товару останній сплачує штраф у розмірі 20% вартості товару. Сплата Стороною та (або) відшкодування збитків, завданих порушенням Договору, не звільняє її від обов’язку виконати цей Договір в натурі, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством України.» На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, що виключать дискримінаційні умови Вашої тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога розглянута на засіданні тендерного комітету, було прийнято рішення залишити тендерну документацію (додаток 4) без змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОКРАЇНА" 3 444 000,00
UAH з ПДВ
3 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 16:10
Електронний підпис
06 липня 2018 15:59
Лист_ЧАЗ_36-03.pdf
06 липня 2018 15:59
Гарантійний лист.PDF
06 липня 2018 15:59
Висновок ДСЕЕ.pdf
06 липня 2018 15:59
Фото А08116Ш-0000020.PDF
06 липня 2018 15:59
Т.Я.К. характеристики.PDF
06 липня 2018 15:59
Лист-погодження з ПД.PDF
06 липня 2018 15:59
Проект Договору.PDF
06 липня 2018 15:59
Копія Статуту.PDF
06 липня 2018 15:59
Свідоцтво_ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКРАЇНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2018 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій